MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat heb je als laatste gekocht? #2

zoeken in:

Die GYBE had je nog niet kobe bryant fan?

Soledad schreef:
(quote)
mag ik hier niet zeggen geloof ik toch? Ik stuur je een PM.

Mag ik ook een PM?

kobe bryant fan schreef:

Vinyl:
(afbeelding)

(afbeelding)

Heb je twee keer dezelfde lp gekocht? Seizoen 3 was wel geweldig, snapte alleen niet zo veel van het einde

-SprayIt- schreef:
Die GYBE had je nog niet kobe bryant fan?

De cd had ik al jaren, maar de vinyl versie dus nog niet. Die verschilt ook enorm, bevat maar 2 nummers samen 38 min. Prachtige uitgave wel, handgelijmde hoes, bijgeleverde ets, poster, munt etc...

Môrthul schreef:
(quote)

Heb je twee keer dezelfde lp gekocht? Seizoen 3 was wel geweldig, snapte alleen niet zo veel van het einde

Haha, de zwarte is de verzameling van alle Roadhouse nummers, de groene is grotendeels nieuw Badalamenti werk.

vinyl
https://www.musicmeter.nl/images/cover/21000/21313.300.jpg
The Godfathers - More Songs About Love & Hate (1989)

cd
https://www.musicmeter.nl/images/cover/668000/668747.300.jpg
Spinvis - Trein Vuur Dageraad (2017)

Eve Risser / Kaja Draksler - To Pianos
DUMItRIO - Proverbe

Jazper2017 - 30

Keiji Haino Check ook eens ここ (Koko) als je zin hebt en je het album nog niet kent, het is dan wel meer conventioneel dan veel van zijn andere werk, maar echt héél goed.

Ook leuk dan je Jandek's classic en Merzbow in je top 10's hebt staan, ik kan me je bericht bij Merzbow's Black Bone Part 5 van een paar jaar geleden nog goed herinneren Zo zie ik wel aardig wat overeenkomsten met mijn eigen muzikale ontwikkeling die ik mede via MuMe mee heb mogen maken.

Lokale Prijsmepper had nog 1 exemplaar liggen van Rolling Stones - Blue & Lonesome voor 2,50. Ben benieuwd hoe hij klinkt.

Môrthul schreef:
(quote)

Keiji Haino Check ook eens ここ (Koko) als je zin hebt en je het album nog niet kent, het is dan wel meer conventioneel dan veel van zijn andere werk, maar echt héél goed.

Ook leuk dan je Jandek's classic en Merzbow in je top 10's hebt staan, ik kan me je bericht bij Merzbow's Black Bone Part 5 van een paar jaar geleden nog goed herinneren Zo zie ik wel aardig wat overeenkomsten met mijn eigen muzikale ontwikkeling die ik mede via MuMe mee heb mogen maken.

Watashi Dake is een herpersing van dit jaar. Schitterende druk, mocht ook wel voor 42 euro
Koko ken ik idd al, heel mooie plaat. Ken je zijn hurdy gurdy werk en trio's met Ambarchi, O Rourke?
Haha, kan ik mij voorstellen het is zeker een drempel waar je over moet eer je het kan waarderen denk ik.

kobe bryant fan schreef:

Watashi Dake is een herpersing van dit jaar. Schitterende druk, mocht ook wel voor 42 euro
Ken je zijn hurdy gurdy werk en trio's met Ambarchi, O Rourke?

Verzendkosten uit Amerika zijn een bitch ja

De trio's ken ik er ééntje van, en van de hurdy gurdy drones heb wel eens wat op youtube langs zien komen. Op welke plaat zijn die te vinden?

Môrthul schreef:
(quote)

Verzendkosten uit Amerika zijn een bitch ja

De trio's ken ik er ééntje van, en van de hurdy gurdy drones heb wel eens wat op youtube langs zien komen. Op welke plaat zijn die te vinden?

Zitten fantastische tussen hoor met Nazoranai (met O Malley en Ambarchi) komt er in oktober een nieuwe uit. Of ken je zijn plaat van dit jaar met Dumoulin en Verbruggen? Die Hurdy Gurdy platen heetten beidden The 21st Century Hard-Y-Guide-Y Man.

Vorig jaar blijkbaar helemaal gemist, maar afijn, ik kocht vandaag deze EP:

https://www.musicmeter.nl/album/589655

Gast
geplaatst: vandaag om 23:14 uur

geplaatst: vandaag om 23:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.