MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Gebruikers / Wat draai je nu #6

zoeken in:

(afbeelding)
Disc 1

Bach / Brandenburg Concertos 1-2-3 / Consort of London, Robert Haydon Clark

Stond gewoon in mijn cd-kast, prima uitvoering op hedendaagse instrumenten.

Ooit voor bijna niets gekocht ( 2 euro's)

Muziek die nooit gaat vervelen.

Stijn_Slayer
Ook van Brilliant Classics neem ik aan? Gezien de uitvoeringen en geluidskwaliteit toch wel een onverslaanbare prijs-kwaliteitverhouding.

(afbeelding)
Disc 2

Stijn_Slayer schreef:
Ook van Brilliant Classics neem ik aan? Gezien de uitvoeringen en geluidskwaliteit toch wel een onverslaanbare prijs-kwaliteitverhouding.

Inderdaad, Stijn, opnames die net zoals jouw cd-album oorspronkelijk verschenen op Collins Classics. Ik vond alleen de dynamiek van mijn cd tegenvallen, moest de volumeknop even wat verder opendraaien. Het betreft overigens een album uit een cd-reeks van Brilliant Classics met heruitgaven van zo'n 10 jaar geleden (schat ik). Andere uitgaven in deze reeks o.a Mahler 4 / Ned.Philharmonisch Orkest / Hartmut Haenchen en vioolconcerten met o.a. Mendelssohn / Emmy Verhey.

Orlando di Lasso / Claudio Monteverdi / Madrigals / Prague Madrigal Singers / Miroslav Venhoda (Choirmaster)

Oude Supraphon - Lp (Made in Czechoslovakia) , maar de geluidsweergave valt erg mee!

(afbeelding)

You mistook my love for desire and set my demons free

(afbeelding)

Eerste luisterbeurt

Edgar Varèse / Ionisation / Amériques / Density 21.5 / Offrandes / Arcana / Octandre / Intégrales /
New York Philharmonic / Ensemble InterContemporain / Boulez / Rachei Yakar (sopraan).

Gefundenes Fressen voor alle Zappa-fanaten! Uitgebracht door Sony Classical in 1990, maar helaas niet meer leverbaar.

Cured

(afbeelding)

Magik Markers - Boss

(afbeelding)

Sir Spamalot (crew)

(afbeelding)

disc 2 (Live at the Marquee, Part 1, 30 December 1982)

Cured

(afbeelding)

(afbeelding)

Love, let me sleep tonight, on your couch,

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:05 uur

geplaatst: vandaag om 13:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.