De Site / Gebruikers / Wat draai je nu #6
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari 2014, 13:09 uur
Bach / Brandenburg Concertos 1-2-3 / Consort of London, Robert Haydon Clark
Stond gewoon in mijn cd-kast, prima uitvoering op hedendaagse instrumenten.
Ooit voor bijna niets gekocht ( 2 euro's)
Muziek die nooit gaat vervelen.
Stond gewoon in mijn cd-kast, prima uitvoering op hedendaagse instrumenten.
Ooit voor bijna niets gekocht ( 2 euro's)
Muziek die nooit gaat vervelen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 28 februari 2014, 13:38 uur
Ook van Brilliant Classics neem ik aan? Gezien de uitvoeringen en geluidskwaliteit toch wel een onverslaanbare prijs-kwaliteitverhouding.
0
geplaatst: 28 februari 2014, 14:04 uur
Stijn_Slayer schreef:
Ook van Brilliant Classics neem ik aan? Gezien de uitvoeringen en geluidskwaliteit toch wel een onverslaanbare prijs-kwaliteitverhouding.
Inderdaad, Stijn, opnames die net zoals jouw cd-album oorspronkelijk verschenen op Collins Classics. Ik vond alleen de dynamiek van mijn cd tegenvallen, moest de volumeknop even wat verder opendraaien. Het betreft overigens een album uit een cd-reeks van Brilliant Classics met heruitgaven van zo'n 10 jaar geleden (schat ik). Andere uitgaven in deze reeks o.a Mahler 4 / Ned.Philharmonisch Orkest / Hartmut Haenchen en vioolconcerten met o.a. Mendelssohn / Emmy Verhey.
0
geplaatst: 28 februari 2014, 14:10 uur
Orlando di Lasso / Claudio Monteverdi / Madrigals / Prague Madrigal Singers / Miroslav Venhoda (Choirmaster)
Oude Supraphon - Lp (Made in Czechoslovakia) , maar de geluidsweergave valt erg mee!
Oude Supraphon - Lp (Made in Czechoslovakia) , maar de geluidsweergave valt erg mee!
0
geplaatst: 28 februari 2014, 14:34 uur
0
geplaatst: 28 februari 2014, 15:05 uur
Edgar Varèse / Ionisation / Amériques / Density 21.5 / Offrandes / Arcana / Octandre / Intégrales /
New York Philharmonic / Ensemble InterContemporain / Boulez / Rachei Yakar (sopraan).
Gefundenes Fressen voor alle Zappa-fanaten! Uitgebracht door Sony Classical in 1990, maar helaas niet meer leverbaar.
New York Philharmonic / Ensemble InterContemporain / Boulez / Rachei Yakar (sopraan).
Gefundenes Fressen voor alle Zappa-fanaten! Uitgebracht door Sony Classical in 1990, maar helaas niet meer leverbaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.