De Site / Gebruikers / Mijn excuses aan enkele MuMe-gebruikers
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 27 december 2005, 17:40 uur
ettettummu schreef:
sorry nog, voor mijn moeilijke naam
Sorry voor het nog steeds niet goed kunnen uitspreken er van.

0
geplaatst: 27 december 2005, 17:40 uur
ettettummu schreef:
Van die " toffe jongens" toch? Vind ik wel meevallen hoor.
0
geplaatst: 27 december 2005, 17:47 uur
0
SelmaDuim
geplaatst: 27 december 2005, 17:49 uur
`
ettettttttttt*struikelt*ummu
*gaat verder met oefenen*

0
geplaatst: 27 december 2005, 17:51 uur
tomthumb schreef:
Sorry, dan was het zeker Eddie...
(quote)
Gelukkig. Je zegt sorry. Ben je niet de enige op deze topic.

0
geplaatst: 27 december 2005, 17:52 uur
SelmaDuim schreef:
(quote)
`ettettttttttt*struikelt*ummu

0
geplaatst: 27 december 2005, 19:49 uur
ettettummu schreef:
ja ik ook sorry voor mijn moeilijk usernaam
nu slayempearyeon nog en weer is er een probleem uit de wereld.
0
geplaatst: 29 december 2005, 22:38 uur
ettettummu schreef:
Nog altijd ken ik 'm niet uit m'n hoofd opnoemen.

0
geplaatst: 30 december 2005, 09:55 uur
tomthumb schreef:
(quote)
lijkt me hoogst onwaarcshijnlijk...
0
geplaatst: 15 januari 2006, 13:43 uur
Mijn excuses voor mijn soms wat enge gedrag hier
http://www.musicmeter.nl/forum/3/557/349#349
0
geplaatst: 16 januari 2006, 22:57 uur
Hmm... Ik denk dat ik toen ik nog net op deze site was me een beetje 'kinderlijk' heb gedragen... sorry voor dat ^^
0
geplaatst: 16 januari 2006, 23:23 uur
HiLL schreef:
Was met name jegens Sietse en Paalhaas dacht ik. Sorry voor quote!

0
liejanne
geplaatst: 17 januari 2006, 20:17 uur
Ik heb wat oude berichten van mezelf teruggelezen en zou willen dat ze er niet gestaan hadden :$
Sorry daarvoor, hoop dat ik dat over een half jaar niet weer denk

0
geplaatst: 17 januari 2006, 20:27 uur
liejanne schreef:
Ik heb wat oude berichten van mezelf teruggelezen en zou willen dat ze er niet gestaan hadden :$

Waarschijnlijk wel. Ik had namelijk hetzelfde.
Als 15 jarig ventje wilde ik ook op nieuwsgroepen e.d. de wijsneus uithangen en als je dan later nog eens terugzoekt dan komt het erg stom over. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat jij een wijsneus bent, want dat is niet zo.

0
geplaatst: 24 januari 2006, 14:10 uur
Mijn excuses voor de volgende vraag:
Ik zie vaak een heleboel MuMe-gebruikers als aanwezig gespecificeerd op de home-page, terwijl er voor de rest heel weinig activiteit zichtbaar is op de site, bij de album-update en bij de forum-topics.
Aangezien ik op mijn machine niet kan chatten vraag ik me dan af: is dat grote deel gebruikers dan aan het chatten?
Ik zie vaak een heleboel MuMe-gebruikers als aanwezig gespecificeerd op de home-page, terwijl er voor de rest heel weinig activiteit zichtbaar is op de site, bij de album-update en bij de forum-topics.
Aangezien ik op mijn machine niet kan chatten vraag ik me dan af: is dat grote deel gebruikers dan aan het chatten?
0
geplaatst: 24 januari 2006, 14:27 uur
Jeanicious schreef:
Nee, ik in ieder geval niet. Maar ik zit op mijn werk en heb helaas niet de hele dag de tijd om te gaan zitten pielen op Mume.
Mijn excuses hiervoor.

0
geplaatst: 24 januari 2006, 14:30 uur
rayman schreef:
Maar ik zit op mijn werk en heb helaas niet de hele dag de tijd om te gaan zitten pielen op Mume.
Mijn excuses hiervoor.
Maar ik zit op mijn werk en heb helaas niet de hele dag de tijd om te gaan zitten pielen op Mume.
Mijn excuses hiervoor.

Geeft niks joh, ik zit ook op mijn werk. Ik vind eigenlijk dat de MuMe-crew haar excuses moet aanbieden voor het maken van een verslavende site als deze.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 15:27 uur
Dat vind ik eigenlijk ook. Is het niet op mijn werk dat ik af en toe verstoppertje aan het spelen ben, dan is er thuis wel bonje. Zit mijn dochter achter de computer. HOE HAALT ZE HET IN HAAR HOOFD. "Je weet toch dat papa op Mume moet....".
0
geplaatst: 24 januari 2006, 15:52 uur
Een waarschuwing zoals op pakjes sigaretten zou ook niet misstaan.
Deze site kan nadelige gevolgen hebben voor uw werkzaamheden, uw vrienden- en of familiekring en kan zwaar verslavend zijn.
Deze site kan nadelige gevolgen hebben voor uw werkzaamheden, uw vrienden- en of familiekring en kan zwaar verslavend zijn.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 16:15 uur
Jeanicious schreef:

Dit kost me nog een keer mijn baan, dat slappe geouwehoer de hele dag.
0
geplaatst: 24 januari 2006, 16:38 uur
Mijn excuses aan mijn collega's die soms verschrikt opkijken van hun beeldscherm als ik weer eens keihard in de lach schiet als ik ( en ik noem maar een voorbeeld ) dingen tegenkom zoals een nieuwe gebruiker die zichzelf: net overleden noemt zodat bij de openingspagina te lezen viel: de nieuwste gebruiker is net overleden ( vond ik echt een goeie ).
0
geplaatst: 24 januari 2006, 20:11 uur
rayman schreef:
Dat vind ik eigenlijk ook. Is het niet op mijn werk dat ik af en toe verstoppertje aan het spelen ben, dan is er thuis wel bonje. Zit mijn dochter achter de computer. HOE HAALT ZE HET IN HAAR HOOFD. "Je weet toch dat papa op Mume moet....".
Bij mij geldt dit in elk geval niet want ik heb geen dochter
.
0
slaemperayreon
geplaatst: 25 januari 2006, 16:22 uur
Ik heb dit topic geloof ik al een tijdje in de steek gelaten. Kennelijk begrijpen sommige mensen me een beetje verkeerd. Ik doelde op ongefundameerd commentaar/gez**k wat ik in het begin bij sommige albums heb gezet. Maar als ik dan zie hoe iedereen mij belachelijk daarom zit te maken, kan ik maar één ding zeggen:
Kan daar geen sorry af?
Kan daar geen sorry af?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.