De Site / Gebruikers / Mijn excuses aan enkele MuMe-gebruikers
zoeken in:
0
geplaatst: 25 januari 2006, 16:58 uur
0
geplaatst: 25 januari 2006, 17:02 uur
Angeliquek schreef:
Nou dat ging ook niet echt van harte Rayman
(quote)
Nou dat ging ook niet echt van harte Rayman

Oh. Sorry hoor.

0
Martino
geplaatst: 2 maart 2006, 10:36 uur
Ik wil mijn welgemeende excuses overbrengen aan alle Musicmeter-members, en aan Reijersen in het algemeen.
Was bedoeld als een grap, die totaal misplaatst is geweest.
Hoop nog als serieus Musicmeter-lid op deze site te kunnen functioneren.
0
geplaatst: 2 maart 2006, 22:29 uur
Maakt niet uit, joh. Dat gevoel voor humor kan altijd nog komen. 

0
geplaatst: 2 maart 2006, 22:55 uur
Martino schreef:
Ik wil mijn welgemeende excuses overbrengen aan alle Musicmeter-members, en aan Reijersen in het algemeen.
Das het probleem van die lettertjes op dat beeldscherm he.. dan kan je een sarcastische/ironische toon moeilijk overbrengen

0
Ace
geplaatst: 16 maart 2006, 16:46 uur
Ik, fulltime sneue indie-malloot, wil bij deze mijn excuses aanbieden aan alle My Bloody Valentine liefhebbers. Deze jongen heeft het zowaar aangedurfd om deze prachtige tokkelmuziek te betitelen als bak herrie! Een extra woord van aandacht wil ik nog even richten aan Orbit. Gedraag je een beetje volwassen en reageer niet zo gefrustreerd als iemand wat tegen je zegt wat je niet aanstaat. Je hebt het zelf over ballen kaatsen en terugverwachten, maar ik ben bang dat je zelf alleen het kaats-aspect beheerst.
Nu wil ik een schouderklopje van iedereen omdat ik speciaal dit topic opgegraven heb en niet verder ben gegaan met vervuilen van het MBV-topic!
Nu wil ik een schouderklopje van iedereen omdat ik speciaal dit topic opgegraven heb en niet verder ben gegaan met vervuilen van het MBV-topic!
0
SelmaDuim
geplaatst: 16 maart 2006, 16:55 uur
*geeft Ace een schouderklopje*
(ook omdat je het aandurft My Bloody Valentine nog maals te luisteren)

0
Ace
geplaatst: 16 maart 2006, 17:02 uur
SelmaDuim schreef:

Dankjewel...

Tja, iedereen beweert dat ik het 10 keer moet horen. Ik ben de rotste niet...

0
geplaatst: 16 maart 2006, 18:19 uur
Ace schreef:
Ik, fulltime sneue indie-malloot, wil bij deze mijn excuses aanbieden aan alle My Bloody Valentine liefhebbers. Deze jongen heeft het zowaar aangedurfd om deze prachtige tokkelmuziek te betitelen als bak herrie! Een extra woord van aandacht wil ik nog even richten aan Orbit. Gedraag je een beetje volwassen en reageer niet zo gefrustreerd als iemand wat tegen je zegt wat je niet aanstaat. Je hebt het zelf over ballen kaatsen en terugverwachten, maar ik ben bang dat je zelf alleen het kaats-aspect beheerst.
Als sneue indie-malloot zou jij juist de schoonheid van MBV moeten kunnen waarderen

Zonder indie-malloten had die band en plaat deze status namelijk helemaal niet..

Maar ik zal me wat beter proberen wapenen tegen kritiek, ik hoop dat dan ook doet volgen en dat ik niet steeds met allerlei opmerkingen uit andere topics om de oren wordt geslagen. Sorry voor het ongemak.
0
Ace
geplaatst: 16 maart 2006, 19:46 uur
Dan ben ik wellicht geen echte indie-maloot

Dankjewel voor je reactie! Met kritiek is niets mis en ook ik bezondig me weleens aan wat bot kort-door-de-bocht gedrag. Laten we elkaar gewoon een beetje respecteren en met wat mildere bewoordingen overtuigen. Toevallig heb ik het nu tegen jou, maar velen met jou (waaronder ook ik) gaan hier geregeld de fout in. Tot de volgende discussie

Dankjewel voor je reactie! Met kritiek is niets mis en ook ik bezondig me weleens aan wat bot kort-door-de-bocht gedrag. Laten we elkaar gewoon een beetje respecteren en met wat mildere bewoordingen overtuigen. Toevallig heb ik het nu tegen jou, maar velen met jou (waaronder ook ik) gaan hier geregeld de fout in. Tot de volgende discussie

0
geplaatst: 16 maart 2006, 19:54 uur
Ace schreef:
Laten we elkaar gewoon een beetje respecteren en met wat mildere bewoordingen overtuigen.
Laten we elkaar gewoon een beetje respecteren en met wat mildere bewoordingen overtuigen.
Ace jongen, je bent een echte wereldverbeteraar vandaag. Goed bezig!

0
geplaatst: 16 maart 2006, 20:14 uur
Ik ben ook heus de beroerdste niet,.. ik heb dat ook al aan enkele andere users hier geprobeerd duidelijk te maken. Ik schiet soms gewoon wat fel van leer als het om mijn favoriete platen/bands gaat, en MBV is daar nou toevallig eentje van 
Zo, nu ga ik fluitend de afwas doen

Zo, nu ga ik fluitend de afwas doen

0
geplaatst: 16 maart 2006, 20:22 uur
ik respecteer mensen hun keuze altijd, maar soms kom ik verpletterend uit de hoek, en dat moet soms ook eens, en daarvoor excuseer ik me niet 
dus,
mijn excuses aan niemand

dus,
mijn excuses aan niemand

0
Ace
geplaatst: 17 maart 2006, 09:35 uur
Verpletterend moet kunnen, mits op subtiele manier. Zodra er op de man gespeeld wordt, is de lol er wat mij betreft aardig vanaf. Al betrap ik mezelf er ook weleens op... Ik kan namelijk niet tegen mijn verlies, dus grijp ik soms in het uiterste geval naar mijn laatste wapen: vervelend doen. 

0
geplaatst: 15 april 2006, 16:40 uur
0
geplaatst: 15 april 2006, 17:00 uur
Ik ben een van de weinigen die alleen maar zinnige dingen te meden heeft. Sorry daarvoor. 

0
geplaatst: 15 april 2006, 17:01 uur
rayman schreef:
Ik ben een van de weinigen die alleen maar zinnige dingen te meden heeft. Sorry daarvoor.

je bent inderdaad nogal een buitenbeentje op deze site

0
geplaatst: 15 april 2006, 17:02 uur
rayman schreef:

Zie ik hier een sollicitatie naar MuMe member of the month?

0
geplaatst: 15 april 2006, 17:25 uur
andré schreef:
(quote)

0
Martino
geplaatst: 12 juni 2006, 14:28 uur
Ben een tijdje weggeweest na wat tumult op de site hier. Wil graag met een schone lei beginnen weer. Dank jullie wel
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.