De Site / Gebruikers / Mijn excuses aan enkele MuMe-gebruikers
zoeken in:
0
slaemperayreon
geplaatst: 26 december 2005, 11:27 uur
Hallo, allen.
Ik ben dus slaemperayreon en ik ben een redelijk fervent metalliefhebber. Toen ik in aanraking kwam met deze site, ging ik, net als iedereen, gewoon stemmen op albums die ik leuk vond. Helaas ben ik toen ook zo kinderachtig geweest om bij albums die ik wat minder leuk vond redelijk 'onprofessionele' berichtjes (a.u.b. niet quoten) te plaatsen. Nu ben ik toch geloof ik alweer bijna anderhalf jaartje verder en ben ik al wat gewoner aan de slag met deze site. Dus daarom wou ik nu aan alle MuMe-gebruikers die oudere berichtjes van me hebben gelezen mijn excuses aanbieden voor mijn eerder onprofessionele gedrag
Ik ben dus slaemperayreon en ik ben een redelijk fervent metalliefhebber. Toen ik in aanraking kwam met deze site, ging ik, net als iedereen, gewoon stemmen op albums die ik leuk vond. Helaas ben ik toen ook zo kinderachtig geweest om bij albums die ik wat minder leuk vond redelijk 'onprofessionele' berichtjes (a.u.b. niet quoten) te plaatsen. Nu ben ik toch geloof ik alweer bijna anderhalf jaartje verder en ben ik al wat gewoner aan de slag met deze site. Dus daarom wou ik nu aan alle MuMe-gebruikers die oudere berichtjes van me hebben gelezen mijn excuses aanbieden voor mijn eerder onprofessionele gedrag

0
geplaatst: 26 december 2005, 12:53 uur
Mooie kerstboodschap 
Wat mij betreft excuses geaccepteerd hoor

Wat mij betreft excuses geaccepteerd hoor

0
geplaatst: 26 december 2005, 13:03 uur
slaemperayreon schreef:
Dus daarom wou ik nu aan alle MuMe-gebruikers die oudere berichtjes van me hebben gelezen mijn excuses aanbieden voor mijn eerder onprofessionele gedrag
Dus daarom wou ik nu aan alle MuMe-gebruikers die oudere berichtjes van me hebben gelezen mijn excuses aanbieden voor mijn eerder onprofessionele gedrag

Ik was er niet mij van bewust dat MuM'en een beroepsbezigheid was

0
geplaatst: 26 december 2005, 13:17 uur
d'r staat sowieso een hoop "onprofessioneel gedrag" op de site
, dus excuses vrij makkelijk geaccepteerd

, dus excuses vrij makkelijk geaccepteerd

0
geplaatst: 26 december 2005, 13:22 uur
't Zou pas écht erg worden als iedereen zich professioneel zou gedragen op de site, dan ben ik zo vertrokken... 

0
geplaatst: 26 december 2005, 23:41 uur
andré schreef:
't Zou pas écht erg worden als iedereen zich professioneel zou gedragen op de site, dan ben ik zo vertrokken...

Amen!!!
Wel klasse trouwens, zo´n boetedoening. Aanvaard!
0
Toine Rorije
geplaatst: 27 december 2005, 00:51 uur
t lijkt wel een slappe kersfilm dit. ik ben wel benieuwd naar wat leuke qoutes 

0
geplaatst: 27 december 2005, 05:36 uur
Nu mag jij je ook excuseren voor het feit dat je niet normaal kan reageren op excuses. 

0
geplaatst: 27 december 2005, 10:04 uur
george clinton schreef:
Nu mag jij je ook excuseren voor het feit dat je niet normaal kan reageren op excuses.

Dit gaat straks helemaal nergens meer over. Ik werp me wel even op als universeel zwart schaap.
Namens alle users wil ik graag sorry zeggen tegen alle users voor de soms nare berichtjes die wij hier posten.
(En een hele grote 'grouphug' voor slayemperayreon, omdat hij de eerste was die zich zo kwetsbaar opstelde)
0
geplaatst: 27 december 2005, 10:05 uur
Ik wens mij graag te distantiëren van alles excuses die Eddie in mijn naam gepleegd heeft.
0
geplaatst: 27 december 2005, 10:21 uur
haha hilarisch, ik wil mij ook niet excuseren want ik ben ook al gekwetst geweest!
MOEHA
MOEHA
0
geplaatst: 27 december 2005, 13:04 uur
Ik wil mij dan excuseren voor mijn berichtjes die nergens over gaan of off-topic zijn. Bij mijn weten heb ik niemand hier gekwetst (tenzij een enkele keer begin september), proberen vol te houden.
0
geplaatst: 27 december 2005, 13:06 uur
0
geplaatst: 27 december 2005, 13:38 uur
Ik had VanDeGriend toen onbedoeld gekwetst ivm hiphop, maar daarvoor heb ik me al geëxcuseerd. Sindsdien gedraag ik me hier heel braafjes. Als je het hoge flauwekul-gehalte niet meerekent natuurlijk. Maar daar wordt aan gewerkt, hoor! 

0
geplaatst: 27 december 2005, 13:53 uur
Beetje flauwekul moet kunnen toch, als we ons hier nu ook al moeten gedragen...ik kom hier voor mijn ontspanning hoor!
0
geplaatst: 27 december 2005, 15:45 uur
Dan wil ik ook sorry zeggen voor het feit dat ik vervelend was op het fotoboek topic... 

0
geplaatst: 27 december 2005, 15:56 uur
Hallelujah!
Het heeft iets weg van een Amerikaanse boeteprocessie 
Bij deze: sorry voor mijn betweterigheid
En sorry omdat ik de sorry van slaemperayreon niet meteen beantwoord heb
Het heeft iets weg van een Amerikaanse boeteprocessie 
Bij deze: sorry voor mijn betweterigheid

En sorry omdat ik de sorry van slaemperayreon niet meteen beantwoord heb

0
geplaatst: 27 december 2005, 15:58 uur
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om sorry tegen mama te zeggen, en tegen mijn vrouw, en tegen mijn baas, en tegen mijn dochter. En tegen mijn leraren van vroeger. En tegen iedereen die dit leest.
SORRY.
SORRY.
0
geplaatst: 27 december 2005, 16:02 uur
0
geplaatst: 27 december 2005, 16:05 uur
Eddie schreef:
Dat spijt me voor je
(quote)
Dat spijt me voor je

Waar blijft de bos met bloemen dan

0
SelmaDuim
geplaatst: 27 december 2005, 16:39 uur
*knuffelt jullie allemaal* 
En GWEN krijgt morgen een echte!

En GWEN krijgt morgen een echte!

0
geplaatst: 27 december 2005, 16:59 uur
0
geplaatst: 27 december 2005, 17:04 uur
Mensen ik krijg tranen in mijn ogen van al die schuldbekentenissen
Het zal de tijd er wel voor zijn.
Maar bij deze accepteer ik ze allemaal en maak ik mijn excuses aan iedereen die ik heb beledigd (ook al weet ik er zelf niets meer van)
Het zal de tijd er wel voor zijn.
Maar bij deze accepteer ik ze allemaal en maak ik mijn excuses aan iedereen die ik heb beledigd (ook al weet ik er zelf niets meer van)
0
geplaatst: 27 december 2005, 17:16 uur
rayman schreef:
Ik wil van de gelegenheid gebruik maken om sorry tegen mama te zeggen, en tegen mijn vrouw, en tegen mijn baas, en tegen mijn dochter. En tegen mijn leraren van vroeger. En tegen iedereen die dit leest.
SORRY.
SORRY.
En die ene keer dan dat je je positief uitliet over 50 cent? IK EIS EEN MAXIMA MEA CULPA

0
geplaatst: 27 december 2005, 17:39 uur
tomthumb schreef:
En die ene keer dan dat je je positief uitliet over 50 cent? IK EIS EEN MAXIMA MEA CULPA
(quote)

IK!! Positief over 50 cent?? Ammenooitniet. Zal ik echt NOOIT doen!!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.