MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Apparatuur / Discman of Mp3speler of.....

zoeken in:
Hehe dat scrollen inderdaad Als ik haast heb kom ik dan ook meestal bij Air, Arctic Monkeys of Art Brut uit

Ik bij Zodiac Mindwarp en the Love reaction...en geloof me...dat wil ik niet.

Ja de andere kant op kan ook inderdaad

edit: Geen Arcade Fire VanDeGriend?

obsessed schreef:
Arcade Fire

Nooit van gehoord...

aERodynamIC schreef:

Wel één nadeel: het is soms zo scrollen

Ik heb 3 hoofdmappen gemaakt:
A-G, H-Q en R-Z. Dit zorgt ervoor dat ik iig een stukje minder hoef te scrollen.

Geen mp3 voor mij. De goeie ouwe cd speler geeft het beste geluid.

Walkman NW-A1000 van Sony met een Sennheiser PX100 koptel. Prima!! In Atrac bestandjes luisteren is dan weer beter dan in Mp3. (Atrac is bestandje van Sony)

Even dit topic omhoog hoor.

Ik mag een mp3speler uitzoeken, maar heb eigenlijk geen idee wat. Wat ik wel weet is dat er ongeveer een gigabyte op moet kunnen en dat ie in mijn broekzat moet passen.

Iemand tips?

Ik heb wel wat rondgekeken, maar wat de voor- en nadelen zijn van een bepaalde type batterij en of extra gadgets als een fotoviewer/videoviewer is me een raadsel. Dus hopelijk hebben jullie wat tips voor me.

En hoe laad je die dingen eigenlijk op? Ik zie staan via de USB-poort, maar zijn er ook nog andere opties dan? En zijn die beter/minder?

Ik ben zeer tevreden met mijn Sony Walkman Herman. Opladen via USB in pc en via USB, via adapter in het stopcontact.

Ik ben (nu wel) tevreden met mijn Creative MuVo 1 GB. Daar moet een AAA batterij in. Die gaat dan ongeveer 18 uur mee.

Voor de beste prijs/kwaliteit verhouding moet je ook bij Creative zijn. Wil je betere kwaliteit dan moet je een Iriver aanschaffen.

Ipods zijn zoo 2006

Het wordt deze, denk ik. Bedankt voor de tips!

Die Sony ziet er trouwens wel okay uit, maar 8GB is voor mij te veel (of te weinig) opslagcapaciteit. Ik wil of al mijn muziek erop kwijt kunnen (maar dan heb ik wel een paar honderd GB nodig en dat is onbetaalbaar) of de dingen die ik op dit moment even veel draai. En da's meestal niet meer dan een album of 15, dus dan zit je met 1GB wel goed.

Te weinig geheugen voor een man als jij! En niet mooi

Mja, geheugen genoeg hoor... Als ik nu een dag van huis ben, neem ik ook maar 4 of 5 cd'tjes mee. Hooguit. En die Sony is idd. stukken mooier, maar ik heb dat ding toch in mijn broekzat zitten, dus hij hoeft er niet mooi uit te zien. Hoe mooier ie is, hoe meer spijt ik ervan heb als er krasjes op komen omdat ie tegen mijn mobiel aanschuurt ofzo.

herman schreef:
Het wordt deze, denk ik. Bedankt voor de tips!

Ja, die heb ik dus ook. De koptelefoon die erbij zit is trouwens niet zo heel erg goed, gelukkig had ik kort voor ik dit ding kocht al een Sennheiser gekocht, die geven toch een beter geluid.

Dat ding ziet er trouwens ook gewoon mooi uit.

Sennheiser px100 kopen Herman! Best getest! En dan niet die ene die in je nek moet liggen!

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=9000000003310819&Section=SCE

En idd mijn Sony zit helemaal onder de krassen

brr... Sony

alles wat ik daar ooit van gekocht heb ging binnen een jaar kapot, dat komt er bij mij niet meer in

Ja, zoiets zoek ik ook nog idd., maar ik vind voor buitenhuis gebruik (waar ik die speler toch voornamelijk voor heb) oordopjes toch wel prettiger. En in die zin vind ik de eenvoudige Sony-oordopjes met afstandsbediening toch wel fijn.

Ik ga nog wel een nieuwe Sennheiser-kopen voor thuisgebruik en DJ'en, maar daar ga ik me de komende weken wel in verdiepen.

Voor thuisgebruik raad ik, kom ik weer, HD485 (goede prijskwaliteitverhoudingHerman! Komtgoeduitverschillendetests) van harte aan!

herman schreef:

Ja, zoiets zoek ik ook nog idd., maar ik vind voor buitenhuis gebruik (waar ik die speler toch voornamelijk voor heb) oordopjes toch wel prettiger. En in die zin vind ik de eenvoudige Sony-oordopjes met afstandsbediening toch wel fijn.

Ook Sennheiser kopen. Waarschijnlijk even duur als die van Sony maar dan een stuk beter. Afstandbediening lijkt me trouwens vrij nutteloos bij zo'n MP3 speler.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:24 uur

geplaatst: vandaag om 18:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.