menu

Overig / Apparatuur / Het iPod topic

zoeken in:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.musicmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://cn.engadget.com/images/2005/10/3060000000048676.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

Zo'n rechter heb ik. Krasgevoelig helaas. Echt die Ipods begrijp niet wat mensen er mooi aan vinden.

Electro_
Die is wel mooi inderdaad. Maar mijne is níet krasgevoelig

Ja hoewel die paars hier ook wel erg lekker is. Nee is ie niet krasgevoelig? Mijn broer heeft een Nano die is pas erg! Zijn zelfs rechtzaken aangespannen tegen Appeltje.

Electro_
Ik heb hem sinds oktober ofzo, zit nog geen één kras op.

Blauw ja.

Hmm terwijl er niet eens een blauwe uit is gekomen. Is het de paarse niet in een bepaald soort lichtval..

Jij hebt dan ook geen Nano.

Electro_
Gelukkig niet nee.

Electro_
HiLL schreef:
Hmm terwijl er niet eens een blauwe uit is gekomen. Is het de paarse niet in een bepaald soort lichtval..

...

HiLL schreef:
Echt die Ipods begrijp niet wat mensen er mooi aan vinden.

Ik heb mijn iPod niet omdat ik hem zo mooi vind. hij zit 99% van de tijd toch in mijn broekzak. Ik heb hiervoor 2 andere mp3-spelers gehad, en die waren beide:
a) ongemakkelijk, nummers erop zetten heel omslachtig
b) na 2 maanden met software-problemen weer terug bij de media-markt (waar ik gelukkig wel geld terug kreeg )

Toine Rorije
Ik heb toevallig net die twee problemen gehad met mijn iPod.

die eerste is inderdaad op een iPod niet veel beter nee (wel iets beter, die andere waren echt een ramp), die tweede heb ik nog nooit enige vorm van last mee gehad, hij is nog nooit blijven hangen ofzo

Matig geluid heeft ie. Althans de Nano.

Toine Rorije
Dat ligt vooral aan die brakke oordopjes die er standaard bij geleverd worden.

Dat is waar. Ik heb die van de Walkman ook vervangen door de PX100 van Sennheiser, stukken beter. En een crack gevonden om het geluidsdempniveauwet blabla ding eraf te halen.

Zijn die iPods eigenlijk niet inferieure MP3 spelers? Kan je niet beter een Creative kopen?

Ik heb een Archos Gmini, die zijn echt veel fijner en beter (en bovendien ook een stuk goedkoper). Begrijp niet dat iedereen voor die belachelijk overprijsde Ipod's gaat..

BoordAppel schreef:
Zijn die iPods eigenlijk niet inferieure MP3 spelers? Kan je niet beter een Creative kopen?

Dat verschilt heel erg per merk en per type.

Favourite
Ha, mijn eerste mp3 speler was een creative.. wat een klote ding. begon na 2 weken te trippen en als ik nr's toe wilde voegen stopte de pc ermee.

Nee, erg blij met mijn ipod.. Ipod foto, 20 Mb.

Ding is wel huge, zwaar in je broekzak.

Iemand een betrouwbare site op het internet over MP3 spelers? Mijn Minidisk gaat het binnen afzienbare tijd namelijk begeven .

Mijn telefoon trouwens ook, het worden dure tijden .

BoordAppel schreef:

Ipods staan juist bekend om hun superieure geluidskwaliteit.
Jammer dat de 40 euro kostende oordoppen het begeven als je er een keer een harde bass op zet.

Electro_
Favourite schreef:
Nee, erg blij met mijn ipod.. Ipod foto, 20 Mb.

Die lijkt me wel érg gauw vol dan.

Toine Rorije
Conway Twitty schreef:
Jammer dat de 40 euro kostende oordoppen het begeven als je er een keer een harde bass op zet.

Erg irritant inderdaad, ik heb ze nu al twee keer moeten inruilen

hallo,

ik heb een probleempje : ik heb een I-Pod gekocht en dat ding kan ook in mijn auto afspelen.
Het probleem is het volgende : de MP3's staan veel te stil, zelfs met het volume van de I-Pod op het maximum en de volumeknop helemaal open.

De vraag : bestaat er een manier of programma waarmee ik mijn mp3's luider kan krijgen, even luid (of luider) dan mijn gewone autoradio of gewone CD-speler?
En zo ja, waar kan ik dat halen of kopen?

Welke I-pod?

Je zou dit kunnen proberen. Uiteraard geheel op eigen risico!

http://gopod.free-go.net/#

heb je al geprobeerd via instellingen en dan geluidscontrole op "uit"? En bij mij ligt het ook aan wat ik erop heb gezet: sommige liedjes klinken om de 1 of andere reden keihard, andere (meestal van oudere cd's) weer zachter.

Je zou eens mp3gain kunnen proberen. Die zorgt er iig voor dat al je mp3's even hard klinken.

Sietse
wat obsessed zegt.
Met mp3gain pas je de mp3 aan zonder de kwaliteit te verneuken.
Zorg wel dat als je een album doet, je er ook voor zorgt dat ie album gain doet, want anders verneuk je heel de dynamiek van het album.

die mp3gain lijkt mij wel iets.
Dank !

HiLL schreef:
Welke I-pod?

Je zou dit kunnen proberen. Uiteraard geheel op eigen risico!
http://gopod.free-go.net/#

Ben onmiddellijk voor de zware stuff gegaan : heb zo'n 60GB

Gast
geplaatst: vandaag om 20:29 uur

geplaatst: vandaag om 20:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.