Overig / Apparatuur / Het iPod topic
zoeken in:
0
Nicci
geplaatst: 23 oktober 2010, 20:42 uur
@outblast
Misschien een domme vraag, maar hoe weet je dat elk nummer er twee keer op staat? Volgens mij is het namelijk vrij ingewikkeld om dat voor elkaar te krijgen.
Misschien een domme vraag, maar hoe weet je dat elk nummer er twee keer op staat? Volgens mij is het namelijk vrij ingewikkeld om dat voor elkaar te krijgen.
0
geplaatst: 4 november 2010, 11:38 uur
Ik bedoel gewoon dat de nummers die ik vanuit die Genius-afspeellijst (25nummers) naar mijn ipod sleep daarna dubbel op mn ipod staan. Dat is makkelijk te controleren door gewoon even de naam in te typen en dan zie je dat ie er dubbel op staat. Het is nogal een werk om iedere keer die dubbele nummers er weer af te gooien.
0
Nicci
geplaatst: 4 november 2010, 15:32 uur
Je bedoelt dat je op naam zoekt in spotlight op de (naar ik vermoed) iPod Touch?
Werk je met Windows?
Hoe dan ook, als ik binnen iTunes een 'geniuslijst' naar de iPod sleep gaat dat probleemloos. Geen dubbele nummers. Vandaar mijn vraag of je dat zeker weet, want ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je er dubbele nummers op zou moeten krijgen.
Werk je met Windows?
Hoe dan ook, als ik binnen iTunes een 'geniuslijst' naar de iPod sleep gaat dat probleemloos. Geen dubbele nummers. Vandaar mijn vraag of je dat zeker weet, want ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je er dubbele nummers op zou moeten krijgen.
0
geplaatst: 9 november 2010, 19:10 uur
idd dat is raar. misschien heb je hem ook 2x in itunes staan.
0
geplaatst: 9 november 2010, 21:19 uur
Nee dat is het allemaal niet. de nummers staan gewoon 1x in mn itunes en 1x op mn ipod. Als ik dan een geniusafspeellijst maak in mn itunes en die sleep naar mijn ipod staan de nummers vervolgens dubbel op mn ipod
0
Nicci
geplaatst: 9 november 2010, 21:30 uur
Dat kan niet.
Overigens weet ik nog steeds niet hoe je dat nu constateert.
Overigens weet ik nog steeds niet hoe je dat nu constateert.
0
geplaatst: 9 november 2010, 22:01 uur
ja zie je dan bij nummer 2x het zelfde staan of bij artiesten en dan nummers 2x of bij een album elk nummer dubbel? lijkt me erg raar.
0
geplaatst: 29 december 2010, 20:58 uur
Mijn dochter heeft voor kerst een ipod nano 16g (6e generatie) gekregen. Ik heb op haar labtop itunes geinstalleerd, alles op ok geklikt. Als ik de ipod aansluit komt dit bericht.
Ik heb alle probleemoplossingen op de apple site geprobeerd voor zover ik weet.
Hij staat in usb devices, windows Vista zegt apparaat werkt correct. Ook na herhaaldelijk installeren van itunes, alle updates van windows draaien, alle anti virus en andere programmas uitzetten, hij geeft steeeds deze info. Ik ben nu meer dan 5 uur onderweg en hij geeft alleen dat ene bericht.
Dus net itunes op mijn pc geinstalleerd en toen dat klaar was, vol verwachting de Nano ingeplugt.
Hetzelfde resultaat.
Ik heb geeb idee wat ik verkeerd kan doen of wat er aan de hand is. Iemand suggesties?
Labtop en pc draaien beide op windows Vista en de ipod is opgeladen.
de aangesloten ipod kan niet geidentificeerd worden. Sluit hem opnieuw aan en probeer het nogmaals.
Ik heb alle probleemoplossingen op de apple site geprobeerd voor zover ik weet.
Hij staat in usb devices, windows Vista zegt apparaat werkt correct. Ook na herhaaldelijk installeren van itunes, alle updates van windows draaien, alle anti virus en andere programmas uitzetten, hij geeft steeeds deze info. Ik ben nu meer dan 5 uur onderweg en hij geeft alleen dat ene bericht.

Dus net itunes op mijn pc geinstalleerd en toen dat klaar was, vol verwachting de Nano ingeplugt.
Hetzelfde resultaat.

Ik heb geeb idee wat ik verkeerd kan doen of wat er aan de hand is. Iemand suggesties?
Labtop en pc draaien beide op windows Vista en de ipod is opgeladen.
0
geplaatst: 29 december 2010, 21:14 uur
De iPod nano (5e en 6e generatie) vereist het USB-stuurprogramma Apple Mobile Device (usbaapl.inf of usbaapl64.inf voor 64-bits). In sommige gevallen moet u dit stuurprogramma bijwerken of opnieuw installeren. Volg het geschikte onderdeel van dit artikel.
Is dat het misschien?

EDIT: Oh, moet ik natuurlijk wel de links naar de artikelen sturen..
Klik voor mogelijke oplossingen
en
Klik voor Apple Mobile Device
0
geplaatst: 29 december 2010, 22:23 uur
Dank je voor je reactie.
Ik heb alle stappen op die pagina`s al gedaan. Sommige meerdere keren, maar het helpt niet.
Ik heb alle stappen op die pagina`s al gedaan. Sommige meerdere keren, maar het helpt niet.
0
geplaatst: 10 maart 2011, 01:51 uur
Heb onlangs ontdekt dat je met sommige Ipods (Nano) muziek kan spelen zonder oortjes. Met welke modellen is dat dan mogelijk en hoe stel je dat in?
Waarschijnlijk lukt dat met de mijne niet want ik heb een oud model Nano (+-7 jaar) met 2 Gb geheugen.
Waarschijnlijk lukt dat met de mijne niet want ik heb een oud model Nano (+-7 jaar) met 2 Gb geheugen.
0
geplaatst: 16 maart 2011, 21:14 uur
volgens mij kan het alleen met de 5e generatie. Apple iPod nano - Wikipedia - nl.wikipedia.org die paarse met een camera
0
geplaatst: 23 maart 2011, 20:53 uur
Ik heb een iPod Nano 4G ( Nothing found for Wp-content Uploads 2009 07 Ipod_nano_4g_black Jpg) - adiwebs.com
Ik ben al een tijdje op zoek naar een (goedkope) afstandsbediening voor deze iPod. Echter kan ik niks vinden. Het grootste probleem is dat ik mijn koptelefooningang blokkeer zodra ik zo'n goedkoop ding erin kan stoppen. Zoiets als dit: Marktplaats.nl > ** Draadloze remote afstandsbediening iPod (NIEUW) ** - Audio, Tv en Foto - Mp3-spelers | Accessoires | iPods - link.marktplaats.nl
Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is de remote van Apple zelf (klik), maar deze werkt alleen i.c.m. een dock.
Iemand die dit weet?
Ik ben al een tijdje op zoek naar een (goedkope) afstandsbediening voor deze iPod. Echter kan ik niks vinden. Het grootste probleem is dat ik mijn koptelefooningang blokkeer zodra ik zo'n goedkoop ding erin kan stoppen. Zoiets als dit: Marktplaats.nl > ** Draadloze remote afstandsbediening iPod (NIEUW) ** - Audio, Tv en Foto - Mp3-spelers | Accessoires | iPods - link.marktplaats.nl
Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is de remote van Apple zelf (klik), maar deze werkt alleen i.c.m. een dock.
Iemand die dit weet?
0
geplaatst: 18 mei 2011, 14:59 uur
In Overigen > Apparatuur > Boksen voor Ipod:
Hallo,
Ik ben op zoek naar geschikte speakers zonder stereotoren. Het enige wat ik wil is een subwoofer en twee speakers met allee een aux ingang.
Mijn budget ligt rond de 100 euro.
Bij voorbaat dank,
Luuk Sijlmans
Hallo,
Ik ben op zoek naar geschikte speakers zonder stereotoren. Het enige wat ik wil is een subwoofer en twee speakers met allee een aux ingang.
Mijn budget ligt rond de 100 euro.
Bij voorbaat dank,
Luuk Sijlmans
0
geplaatst: 18 juli 2011, 09:29 uur
Ga vandaag een Nieuwe ipod halen bij de mediamarkt, een Ipod Classic 160 Gb 

0
geplaatst: 18 juli 2011, 13:50 uur
Waarom nu, vorige week was het iPod mania!! Vorige week heb ik ook een classic gehaald, voor 189,-. Schitterend ding, had ik al veel eerder moeten doen.
0
geplaatst: 19 juli 2011, 10:34 uur
Tsja daar kwam ik ook achter toen ik in de mediamarkt kwam maar goed ik heb hem toch 

0
geplaatst: 19 juli 2011, 10:59 uur
Heb zelf ook een classic 160 Gb maar is nooit gevuld. Ook zet ik er vaak alleen recente dingen op, omdat het anders moeilijk zoeken wordt.
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 juli 2011, 16:11 uur
nepuufd schreef:
Heb onlangs ontdekt dat je met sommige Ipods (Nano) muziek kan spelen zonder oortjes. Met welke modellen is dat dan mogelijk en hoe stel je dat in?
Ietwat late reactie maar toch: het kan inderdaad met de 5e generatie iPod Nano. Instellen hoeft niet. Gewoon op play drukken terwijl je er geen kabeltje in hebt zitten. Overigens is het geluid echt verschrikkelijk slecht, zelfs al speel je files af met een bitrate van 320. Er zit namelijk gewoon een supergoedkoop minimaal speakertje in.
0
geplaatst: 26 juli 2011, 18:25 uur
In Overigen > Algemeen > Covers Ipod:
Enkele maanden geleden heb ik een programmaatje gebruikt, dat albumhoesjes voor mijn Ipod kon zoeken. Dit programmaatje ben ik kwijt geraakt en weet nu niet meer hoe het heet.
Als logo had het een blauwe stift/potlood ofzo. Je kon met dit ook je albumstitels ed veranderen.
Ik dacht dat het iets heette van Pick and paste.
Tnx
Enkele maanden geleden heb ik een programmaatje gebruikt, dat albumhoesjes voor mijn Ipod kon zoeken. Dit programmaatje ben ik kwijt geraakt en weet nu niet meer hoe het heet.
Als logo had het een blauwe stift/potlood ofzo. Je kon met dit ook je albumstitels ed veranderen.
Tnx
0
geplaatst: 27 juli 2011, 01:39 uur
Noud schreef:
Tnx
Tnx
Ik denk dat je tag & rename bedoeld.
0
geplaatst: 14 november 2011, 18:01 uur
Bij een beperkt aantal muziek krijg ik ruis via mijn iPod. Ik heb gisteren de nieuwe cd van Sigur Rós binnengekregen en gelijk geript via iTunes. Toen ik deze vandaag beluisterde via mijn iPod kreeg ik af en toe ruis.
Als ik via de computer luister is deze ruis nagenoeg weg. Het ligt dus sowieso niet aan de oortjes (Sennheiser is sowieso top
). Is dit gewoon een kenmerk van een iPod, heb ik geen goede rip gemaakt of hoort het gewoon bij het album?
Ik heb in 320 kbps geript. Voor de audiofielen de instellingen:
MP3-codering
160 kbps (mono)/320 kbps (stereo)
Joint Stereo
geoptimaliseerd voor MMX/SSE, met MP.
Zou het helpen om VBR in te stellen?
Als ik via de computer luister is deze ruis nagenoeg weg. Het ligt dus sowieso niet aan de oortjes (Sennheiser is sowieso top
). Is dit gewoon een kenmerk van een iPod, heb ik geen goede rip gemaakt of hoort het gewoon bij het album?Ik heb in 320 kbps geript. Voor de audiofielen de instellingen:
MP3-codering
160 kbps (mono)/320 kbps (stereo)
Joint Stereo
geoptimaliseerd voor MMX/SSE, met MP.
Zou het helpen om VBR in te stellen?
* denotes required fields.