menu

Genres / Soul, Funk en R&B / Jouw Neo-Soul favorieten

zoeken in:
Lyfe Jennings,

Voor als je van rustige soul met veel gevoel houdt. De man legt zijn hele bezieling en zaligheid in zijn zang. Album staat op de site, echt het uitproberen waard.

Eigenlijk is het op dit gebied alleen maar uitgebreid bij mij. Er zijn genoeg fantatische nieuwere soulartiesten.

- Anthony Hamilton
- Javier
- Musiq Soulchild
- Donnie

Het is zo maar een greep. Misschien dat ik weer eens wat meer tips ga geven in dit topic.

ik ben erggg lang niet ingelogd hierzo..
Maar ik heb ook wel een lijstje =)

- India Arie < persoonlijk # 1 neo soul artist
- Dwele
- Conya Doss
- Angie Stone
- Joss Stone
- Amel Larrieux ( No one else, for real)

ik ben erggg lang niet ingelogd hierzo..
Maar ik heb ook wel een lijstje =)

- India Arie < persoonlijk # 1 neo soul artist
- Dwele
- Conya Doss
- Angie Stone
- Joss Stone
- Amel Larrieux ( No one else, for real)

SpG
hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier ..en ben een prille fan van Neo soul.. Sinds een jaartje ofzo.. Ik vind de muziek lekker om naar te luisteren.
Op dit moment heb ik een paar favorieten:

- Chrisette Michele ( mijn #1 track is Love is you)
- India Arie
- Erykah Badu
- Musiq Soulchild
- Lyfe Jennings

Ik zie in jullie posts artiesten die ik nog niet ken. Die ga ik zeker ff beluisteren.

SpG schreef:
hallo allemaal!

Ik ben nieuw hier ..en ben een prille fan van Neo soul.. Sinds een jaartje ofzo.. Ik vind de muziek lekker om naar te luisteren.
Op dit moment heb ik een paar favorieten:

- Chrisette Michele ( mijn #1 track is Love is you)
- India Arie
- Erykah Badu
- Musiq Soulchild
- Lyfe Jennings

Ik zie in jullie posts artiesten die ik nog niet ken. Die ga ik zeker ff beluisteren.

Welkom! Wat soulliefhebbers kunnen we zeker gebruiken op dit forum. Ik zal zeggen, probeer het inderdaad uit, dan horen we wel wat je ervan vind.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:14 uur

geplaatst: vandaag om 23:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.