MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Jazz / De avonturen van aERodynamIC en Zachary Glass in jazzland

zoeken in:
Ook dat is herkenbaar, althans dat had ik ook jarenlang wel bij jazz. Het lukt me de laatste tijd wel aardig, maar om een of andere reden blijft het wel makkelijker om woorden te vinden om pop of rock te omschrijven. Scheelt ook wel natuurlijk dat mijn recensies sowieso eigenlijk nooit ergens over gaan.

Maar goed, het moet natuurlijk vooral leuk blijven. Wie weet lukt het je in de toekomst beter.

In mijn vriendenkring komen ze ook niet verder dan Owner of a Lonely Heart als je over Jazz begint.

aERodynamIC schreef:

Voor wat betreft het eerste betreur ik nog steeds dat ik moet zeggen niet te weten hoe de avonturen van de starter van dit topic zijn verdergegaan.

Ik heb de afgelopen jaren hem nog wel eens gesproken. Ook nog een keer naar eens jazzconcert met hem geweest, dus ook zijn reis staat niet stil.

Verder heeft hij nog steeds over vrijwel elke culturele uiting een mening die hij slechts zelden in een paar oneliners weet te vangen.

The Scientist schreef:
(quote)

Ik heb de afgelopen jaren hem nog wel eens gesproken. Ook nog een keer naar eens jazzconcert met hem geweest, dus ook zijn reis staat niet stil.

Verder heeft hij nog steeds over vrijwel elke culturele uiting een mening die hij slechts zelden in een paar oneliners weet te vangen.

doet me een zeer grote deugd om dit te horen. Lees de bijdragen van de rode automobiel met blauwe achtergrond nog immer met groot plezier en zijn smaak leidt nog regelmatig tot nieuwe fraaie ontdekkingen

Gast
geplaatst: vandaag om 08:07 uur

geplaatst: vandaag om 08:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.