Muziek / Muziekgames / De Grote 70's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 31 mei 2017, 20:20 uur
Edgar18 schreef:
1-1 voor een beetje soulliefhebber is dit geen competitie.
1-1 voor een beetje soulliefhebber is dit geen competitie.
Oneens. Voor mij is Knocks Me Off My Feet zelfs het allerbeste nummer op Songs in the Key of Life.
0
geplaatst: 31 mei 2017, 21:28 uur
3-6
Serieus mensen?
Child of the Streets is een absolute topper binnen het genre.
Serieus mensen?
Child of the Streets is een absolute topper binnen het genre.
0
geplaatst: 31 mei 2017, 21:31 uur
Johnny Marr schreef:
Oneens. Voor mij is Knocks Me Off My Feet zelfs het allerbeste nummer op Songs in the Key of Life.
Jij bent dan ook geen echt soulliefhebber (volgens mij). Prima nummer van Stevie maar Child of the Streets is buitencategorie. Vraag het de echte soul man op deze site en ik vermoed dat ze allemaal voor Sam Dees gaan.(quote)
Stevie Wonder is wat meer top veertig, voor degene die amper de moeite nemen zich in onbekender werk te verdiepen.
1
geplaatst: 31 mei 2017, 21:43 uur
Edgar18 schreef:
Stevie Wonder is wat meer top veertig, voor degene die amper de moeite nemen zich in onbekender werk te verdiepen.
(quote)
Jij bent dan ook geen echt soulliefhebber (volgens mij). Prima nummer van Stevie maar Child of the Streets is buitencategorie. Vraag het de echte soul man op deze site en ik vermoed dat ze allemaal voor Sam Dees gaan.Stevie Wonder is wat meer top veertig, voor degene die amper de moeite nemen zich in onbekender werk te verdiepen.
Komt wel een beetje hautain over zo, vind je niet? "Wat meer top veertig", wat een onzin, alsof Sam Dees niet op de radio gedraaid zou kunnen worden. En Knocks Me Off My Feet was niet eens een single. En dan nog, wat zou er mis moeten zijn met top 40? Al is het ietwat zoet, dat geef ik toe, maar het komt recht uit z'n hart en dat is het belangrijkste. Niet dat jij beweert dat er iets mis is met top 40 natuurlijk, en ook niet dat Sam Dees niet vanuit z'n hart zingt (Child of the Streets is een prima nummer verder). Het gaat 'm gewoon op de manier hoe je het zei, hoe kun jij nu insinueren dat ik geen echte soulliefhebber zou zijn enkel en alleen omdat ik zei het met je oneens te zijn en omdat ik op Wonder stemde? No hard feelings verder.
0
geplaatst: 31 mei 2017, 23:05 uur
48. Chic - I Want Your Love Vs. Michael Jackson - Off the Wall
0-1
0-1
0
geplaatst: 1 juni 2017, 08:36 uur
3-7
49. Andrew Gold - Never Let Her Slip Away Vs. ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)
0-1
49. Andrew Gold - Never Let Her Slip Away Vs. ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)
0-1
* denotes required fields.