MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 70's K.O.

zoeken in:

Edgar18 schreef:
1-1 voor een beetje soulliefhebber is dit geen competitie.

Oneens. Voor mij is Knocks Me Off My Feet zelfs het allerbeste nummer op Songs in the Key of Life.

2-4

2-5

3-6

Serieus mensen?

Child of the Streets is een absolute topper binnen het genre.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Oneens. Voor mij is Knocks Me Off My Feet zelfs het allerbeste nummer op Songs in the Key of Life.
Jij bent dan ook geen echt soulliefhebber (volgens mij). Prima nummer van Stevie maar Child of the Streets is buitencategorie. Vraag het de echte soul man op deze site en ik vermoed dat ze allemaal voor Sam Dees gaan.

Stevie Wonder is wat meer top veertig, voor degene die amper de moeite nemen zich in onbekender werk te verdiepen.

4-6 (maar zal niet beweren dat ik een echte soulman ben )

5-6

Edgar18 schreef:
(quote)
Jij bent dan ook geen echt soulliefhebber (volgens mij). Prima nummer van Stevie maar Child of the Streets is buitencategorie. Vraag het de echte soul man op deze site en ik vermoed dat ze allemaal voor Sam Dees gaan.

Stevie Wonder is wat meer top veertig, voor degene die amper de moeite nemen zich in onbekender werk te verdiepen.

Komt wel een beetje hautain over zo, vind je niet? "Wat meer top veertig", wat een onzin, alsof Sam Dees niet op de radio gedraaid zou kunnen worden. En Knocks Me Off My Feet was niet eens een single. En dan nog, wat zou er mis moeten zijn met top 40? Al is het ietwat zoet, dat geef ik toe, maar het komt recht uit z'n hart en dat is het belangrijkste. Niet dat jij beweert dat er iets mis is met top 40 natuurlijk, en ook niet dat Sam Dees niet vanuit z'n hart zingt (Child of the Streets is een prima nummer verder). Het gaat 'm gewoon op de manier hoe je het zei, hoe kun jij nu insinueren dat ik geen echte soulliefhebber zou zijn enkel en alleen omdat ik zei het met je oneens te zijn en omdat ik op Wonder stemde? No hard feelings verder.

48. Chic - I Want Your Love Vs. Michael Jackson - Off the Wall

0-1

1-2

1-3

2-3

2-4

3-5

3-7

49. Andrew Gold - Never Let Her Slip Away Vs. ABBA - Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)

0-1

5-4

Gast
geplaatst: vandaag om 23:22 uur

geplaatst: vandaag om 23:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.