MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 70's K.O.

zoeken in:
Idd een bijzonder sterke Who klassieker tegen één van de mooiste van Leonard Cohen. Een groter contrast is er overigens bijna niet. Ik kies toch voor The Who dat ik op elk moment kan en wil horen. In tegenstelling tot Cohen. Daar moet je voor in de stemming zijn.

4-4

heicro schreef:
Idd een bijzonder sterke Who klassieker tegen één van de mooiste van Leonard Cohen. Een groter contrast is er overigens bijna niet. Ik kies toch voor The Who dat ik op elk moment kan en wil horen. In tegenstelling tot Cohen. Daar moet je voor in de stemming zijn.

4-4

juist !.....ik zou het niet beter kunnen verwoorden

Martial
4-5

6-6

Een wereld van verschil. Dat ene jaar dat Baba O' Riley de finale van de ladder haalde had ik direct een nieuwe nummer laatst.

103. Dire Straits - Sultans Of Swing Vs. The Doobie Brothers - Jesus is Just Allright

1-0

Moeilijk
Kies toch voor Jesus Is Just Allright ,uitstekende versie,verkies hem boven het origineel van the Byrds
1-1

johannesA
7-2

104. Led Zeppelin - The Rain Song Vs. Creedence Clearwater Revival - I Heard It Through the Grapevine

1-0

3-0

5-2!

7-2

Battles 101 en 102

heicro schreef:

4-4

Vreemd... Famous Blue Raincoat is altijd mooi, ongeacht de omstandigheden. Wil ik van Baba O'Riley kunnen genieten, dan moet ik echt wel in de stemming zijn (lees: flink wat op hebben).

105. America - Sister Golden Hair Vs. Pink Floyd - Another Brick In the Wall, Part 2

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 14:53 uur

geplaatst: vandaag om 14:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.