Muziek / Muziekgames / De Grote 70's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 7 juni 2017, 11:36 uur
Idd een bijzonder sterke Who klassieker tegen één van de mooiste van Leonard Cohen. Een groter contrast is er overigens bijna niet. Ik kies toch voor The Who dat ik op elk moment kan en wil horen. In tegenstelling tot Cohen. Daar moet je voor in de stemming zijn.
4-4
4-4
0
geplaatst: 7 juni 2017, 11:43 uur
heicro schreef:
Idd een bijzonder sterke Who klassieker tegen één van de mooiste van Leonard Cohen. Een groter contrast is er overigens bijna niet. Ik kies toch voor The Who dat ik op elk moment kan en wil horen. In tegenstelling tot Cohen. Daar moet je voor in de stemming zijn.
4-4
4-4
juist !.....ik zou het niet beter kunnen verwoorden
0
geplaatst: 7 juni 2017, 12:56 uur
6-6
Een wereld van verschil. Dat ene jaar dat Baba O' Riley de finale van de ladder haalde had ik direct een nieuwe nummer laatst.
Een wereld van verschil. Dat ene jaar dat Baba O' Riley de finale van de ladder haalde had ik direct een nieuwe nummer laatst.
0
geplaatst: 7 juni 2017, 12:58 uur
103. Dire Straits - Sultans Of Swing Vs. The Doobie Brothers - Jesus is Just Allright
1-0
1-0
0
geplaatst: 7 juni 2017, 13:03 uur
Moeilijk
Kies toch voor Jesus Is Just Allright ,uitstekende versie,verkies hem boven het origineel van the Byrds
1-1
Kies toch voor Jesus Is Just Allright ,uitstekende versie,verkies hem boven het origineel van the Byrds
1-1
0
geplaatst: 7 juni 2017, 13:57 uur
104. Led Zeppelin - The Rain Song Vs. Creedence Clearwater Revival - I Heard It Through the Grapevine
1-0
1-0
0
geplaatst: 7 juni 2017, 15:14 uur
heicro schreef:
4-4
4-4
Vreemd... Famous Blue Raincoat is altijd mooi, ongeacht de omstandigheden. Wil ik van Baba O'Riley kunnen genieten, dan moet ik echt wel in de stemming zijn (lees: flink wat op hebben).
0
geplaatst: 7 juni 2017, 15:41 uur
105. America - Sister Golden Hair Vs. Pink Floyd - Another Brick In the Wall, Part 2
0-1
0-1
* denotes required fields.