MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 00’s & 10’s R&B K.O.

zoeken in:

25. Mary J. Blige – Be Without You vs. Blu Cantrell feat. Sean Paul – Breathe

0-1

26. Fergie – L.A. Love (la la) vs. Beyoncé & Bilal – Everything I Do

0-1

27. Nodesha – Get It While It’s Hot vs. Sugababes - Push the Button

1-0

Pff ik kan niet kiezen. De Sugababes waren mijn favoriete meidengroep, hier met één van de meest pakkende nummers ooit gemaakt, en Nodesha is gewoon een sympathieke eendagsvlieg met ook een prima nummer die ik als 10-jarige ook zeer graag mocht horen (en nog steeds wel).

3-3

Toch voor Nodesha, het is immers een R&B K.O. Zelden een nummer gehoord dat meer rechttoe rechtaan pop is dan 'Push the Button'.

Wie beslist m? jordidj1? Poeha?

Sugababes door

28. Frank Ocean feat. JAY Z & Tyler, the Creator – Biking vs. Hiatus Kaiyote - Shaolin Monk Motherfunk

1-0

29. Faith Evans – Again vs. Snakehips feat. ZAYN – Cruel

1-0

30. Angie Stone - Wish I Didn't Miss You vs. Snakehips feat. Chance the Rapper & Tinashe - All My Friends

0-1

Allebei schitterend natuurlijk, maar boven All My Friends gaat er niet veel

0-2

Wie beslist m?

Snakehips door

31. Keyshia Cole feat. Lil' Kim & Missy Elliott - Let It Go vs. Alicia Keys - Karma

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 06:35 uur

geplaatst: vandaag om 06:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.