Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 april 2017, 11:49 uur
0-1 die eerste valt nog wel mee eigenlijk, ervan uitgaande dat het uit een kinderliedje komt
0
geplaatst: 20 april 2017, 12:46 uur
2-5
Eh herman?!
herman schreef:
0-1 die eerste valt nog wel mee eigenlijk, ervan uitgaande dat het uit een kinderliedje komt
Eh herman?!
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 april 2017, 13:23 uur
1-2
Sick & Nimon zouden deze KO glansrijk moeten kunnen winnen.
Sick & Nimon zouden deze KO glansrijk moeten kunnen winnen.
0
geplaatst: 20 april 2017, 13:26 uur
Nouja, tot een leeftijd van een jaar of 6 kan dit nog wel vind ik. Bagagedrager/Ik neem je mee is toch niet bedoeld voor volwassenen lijkt me. Het is in ieder geval niet zo pretentieus als die andere, wat een hopeloos mislukte poging tot poëzie is.
0
Onweerwolf
geplaatst: 20 april 2017, 13:26 uur
Vermakelijk topic verder. Wel een paar vreemde eenden in de bijt. De teksten van Clouseau lijken me variëren van afgezaagd tot hier en daar uitstekend maar toch zeker nergens wanstaltig?
1
geplaatst: 20 april 2017, 13:27 uur
3-2
die eerste is dramatisch. een poging tot poëzie die strandt in nietszeggendheid.
die tweede vind ik eigenlijk wel grappig. nick en simon, wat een players zijn het toch ook.
die eerste is dramatisch. een poging tot poëzie die strandt in nietszeggendheid.
die tweede vind ik eigenlijk wel grappig. nick en simon, wat een players zijn het toch ook.
1
geplaatst: 20 april 2017, 13:33 uur
4 - 2
Geinige KO.. Al vind ik het ook wel confronterend, zoveel droefenis!
Geinige KO.. Al vind ik het ook wel confronterend, zoveel droefenis!
3
geplaatst: 20 april 2017, 13:34 uur
herman schreef:
Wel jammer dat ze telkens voor one night stands kiezen die achteraf de lakens meenemen.
0
geplaatst: 20 april 2017, 13:44 uur
* denotes required fields.