MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)

zoeken in:
2-1

4-2

4-3, uiteraard

5-3

complete onzin

0-1 die eerste valt nog wel mee eigenlijk, ervan uitgaande dat het uit een kinderliedje komt

Moeilijk
1-1

2-3

2-5

herman schreef:
0-1 die eerste valt nog wel mee eigenlijk, ervan uitgaande dat het uit een kinderliedje komt

Eh herman?!

Waarom kunnen die twee niet beide door?!

1-0

1-1 misschien kan het wel, als we onze bakens verzetten.

Onweerwolf
1-2

Sick & Nimon zouden deze KO glansrijk moeten kunnen winnen.

Titmeister schreef:
2-5

(quote)

Eh herman?!

Nouja, tot een leeftijd van een jaar of 6 kan dit nog wel vind ik. Bagagedrager/Ik neem je mee is toch niet bedoeld voor volwassenen lijkt me. Het is in ieder geval niet zo pretentieus als die andere, wat een hopeloos mislukte poging tot poëzie is.

Onweerwolf
Vermakelijk topic verder. Wel een paar vreemde eenden in de bijt. De teksten van Clouseau lijken me variëren van afgezaagd tot hier en daar uitstekend maar toch zeker nergens wanstaltig?

3-2

die eerste is dramatisch. een poging tot poëzie die strandt in nietszeggendheid.
die tweede vind ik eigenlijk wel grappig. nick en simon, wat een players zijn het toch ook.

4 - 2

Geinige KO.. Al vind ik het ook wel confronterend, zoveel droefenis!

herman schreef:
die tweede vind ik eigenlijk wel grappig. nick en simon, wat een players zijn het toch ook.

Wel jammer dat ze telkens voor one night stands kiezen die achteraf de lakens meenemen.

4-3

4-4 Hoeveel lakens hebben die gasten?

Fathead schreef:
4-4 Hoeveel lakens hebben die gasten?

Elk eentje denk ik

Gast
geplaatst: vandaag om 20:30 uur

geplaatst: vandaag om 20:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.