Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)
zoeken in:
1
geplaatst: 19 april 2017, 19:11 uur
Arrie schreef:
Die van Acda en de Munnik in de vorige battle is toch niet zo beroerd? Eigenlijk wel een sterk begin, omdat je meteen benieuwd bent waar het heen gaat. Grammaticaal wel beroerd ja, dat ben ik met Kramer eens.
Die van Acda en de Munnik in de vorige battle is toch niet zo beroerd? Eigenlijk wel een sterk begin, omdat je meteen benieuwd bent waar het heen gaat. Grammaticaal wel beroerd ja, dat ben ik met Kramer eens.
Soms is een duidelijke spellings- of grammaticafout de reden voor nominatie.
Andere teksten zullen eerder in de categorie kitscherig, plat, cliché, quasi-poëtisch, Bløffiaans of gewoon slecht bedacht vallen.
2
geplaatst: 19 april 2017, 19:21 uur
Je draagt me op om naar De Kast te gaan luisteren? Dat doe ik m'n ergste vijand niet eens aan, wat ben jij d'r voor eentje?

0
geplaatst: 19 april 2017, 19:40 uur
GrafGantz schreef:
Je draagt me op om naar De Kast te gaan luisteren? Dat doe ik m'n ergste vijand niet eens aan, wat ben jij d'r voor eentje?
(quote)
In het hart van mijn gevoel doe ik jou dat wel aan.

0
geplaatst: 19 april 2017, 19:43 uur
0
geplaatst: 19 april 2017, 19:49 uur
Tweede is wel grappig, eerste vind ik echt kinderrijm. Wat een baggertekst.
2-0
2-0
1
geplaatst: 19 april 2017, 20:00 uur
4-2
(Hoewel ik eigenlijk principieel natuurlijk niet mee doe aan spellen waar het Fries beschouwd wordt als dialect, maar vooruit
)
(Hoewel ik eigenlijk principieel natuurlijk niet mee doe aan spellen waar het Fries beschouwd wordt als dialect, maar vooruit
)
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:09 uur
Overigens echt nog nooit van Rolf X Wauters gehoord. Familie van de broers van Clouseau?
* denotes required fields.