Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:10 uur
Arrie schreef:
Overigens echt nog nooit van Rolf X Wauters gehoord. Familie van de broers van Clouseau?
Overigens echt nog nooit van Rolf X Wauters gehoord. Familie van de broers van Clouseau?
Rolf X Wouters, correctie. TV-man en acteur, hij speelde o.a. in Flodder.
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:11 uur
En presentator van uhh, vergeet je tandenborstel niet! (Legendarische titel
)
)
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:12 uur
Ja, had het al gevonden. Flodder nooit gezien en de rest zegt me niks. 

0
geplaatst: 19 april 2017, 20:14 uur
Beide ontzettend slecht. Slaan echt nergens op. Zou een finale kunnen zijn.
1-3
1-3
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:15 uur
Porcupine Head schreef:
Beide ontzettend slecht. Slaan beide echt nergens op. Zou een finale kunnen zijn.
Beide ontzettend slecht. Slaan beide echt nergens op. Zou een finale kunnen zijn.
Gelukkig hebben ze allebei nog meer 'ijzers' in het vuur.

0
geplaatst: 19 april 2017, 20:15 uur
Wat is er mis met nummer twee? Saai en onderdeel van een ruklied, maar niet extreem clichématig of taalkundig en metrisch rommelig zoals nummer één.
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:20 uur
Kramer schreef:
Wat is er mis met nummer twee? Saai en onderdeel van een ruklied, maar niet extreem clichématig of taalkundig en metrisch rommelig zoals nummer één.
Oceaan duikt regelmatig op in dit soort topics en scoorde ook hoog in deze knock-out Muziek >> Muziekgames >> Het slechtste top 40 nummer (K.O.).
In het genre valt de tekst misschien nog wel mee, maar toch erger ik me aan het veelvuldige gebruik van het woord Oceaan in de meest rare combinaties.
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:20 uur
De eerste staat er al bij. Booster heb ik getipt gekregen en wordt nog toegevoegd.
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:21 uur
Porcupine Head schreef:
Nielson zullen we denk ik ook nog wel tegenkomen
Nielson zullen we denk ik ook nog wel tegenkomen
Uiteraard, in zo'n beetje elke mogelijke combinatie.

9.
http://i.share.pho.to/1911f196_o.jpeg
vs.
http://i.share.pho.to/653feb5a_o.jpeg
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:22 uur
Haha wauw, Valerio praatte toen ook echt op precies dezelfde manier als ie nu doet, in alle aspecten. Ik hoor het hem allemaal zo zeggen met een lagere stem.
0
Gretz schreef:
Oceaan duikt regelmatig op in dit soort topics en scoorde ook hoog in deze knock-out Muziek >> Muziekgames >> Het slechtste top 40 nummer (K.O.).
In het genre valt de tekst misschien nog wel mee, maar toch erger ik me aan het veelvuldige gebruik van het woord Oceaan in de meest rare combinaties.
(quote)
Ik snap de nominatie best, maar in vergelijking met zijn tegenstander is er weinig mis mee. Xander weet in die paar regeltjes een kutsfeer op te roepen, het metrum te verklooien en zijn onkunde op het gebied van uitdrukkingen te bewijzen. Daar spreek de pathetische beeldspraak van Oceaan bleekjes bij af.
0
2-0 heiligschennis. Gers is zo'n slechte dichter dat het soms weer grappig wordt.
0
Oh jeetje, de verschrikkelijke vertaaltekst van het lichtje. Gaat ver komen denk ik.
3-0
3-0
0
geplaatst: 19 april 2017, 20:24 uur
Kramer schreef:
Ik snap de nominatie best, maar in vergelijking met zijn tegenstander is er weinig mis mee. Xander weet in die paar regeltjes een kutsfeer op te roepen, het metrum te verklooien en zijn onkunde op het gebied van uitdrukkingen te bewijzen. Daar spreek de pathetische beeldspraak van Oceaan bleekjes bij af.
(quote)
Als geheel vind ik Hou Me Vast ook veel dramatischer. Vorige maand nog live moeten horen tijdens een sportevenement, wat een verschrikking was dat.

Maar we hoeven niet te vrezen dat Xander na ronde 1 al is uitgespeeld. Er komen nog genoeg van zijn vondsten voorbij.

1
geplaatst: 19 april 2017, 20:25 uur
Kramer schreef:
4-0, dit is afschuwelijk, ik kende dit niet...
4-0, dit is afschuwelijk, ik kende dit niet...
Beef en huiver.
Morrissey, wie kent hem?
(...) Het is een beetje obscure muziek.* denotes required fields.