MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De W van Wanstaltig Slechte Songteksten - Deel 2 (K.O.)

zoeken in:
Arrie schreef:
Overigens echt nog nooit van Rolf X Wauters gehoord. Familie van de broers van Clouseau?

Rolf X Wouters, correctie. TV-man en acteur, hij speelde o.a. in Flodder.

En presentator van uhh, vergeet je tandenborstel niet! (Legendarische titel )

Ja, had het al gevonden. Flodder nooit gezien en de rest zegt me niks.

Gretz schreef:
(quote)

Rolf X Wouters, correctie. TV-man en acteur, hij speelde o.a. in Flodder.

Ik ken hem vooral van dit fragment:

Twee toppers wel, moeilijk kiezen.

0-1

1-1

Beide ontzettend slecht. Slaan echt nergens op. Zou een finale kunnen zijn.

1-3

Misterfool
1-4

Porcupine Head schreef:
Beide ontzettend slecht. Slaan beide echt nergens op. Zou een finale kunnen zijn.

Gelukkig hebben ze allebei nog meer 'ijzers' in het vuur.

Wat is er mis met nummer twee? Saai en onderdeel van een ruklied, maar niet extreem clichématig of taalkundig en metrisch rommelig zoals nummer één.

Misterfool
Zooooooooo eeeerg pathetisch.

1-5

Doen Damaru en Booster wel mee?

1-6

Kramer schreef:
Wat is er mis met nummer twee? Saai en onderdeel van een ruklied, maar niet extreem clichématig of taalkundig en metrisch rommelig zoals nummer één.

Oceaan duikt regelmatig op in dit soort topics en scoorde ook hoog in deze knock-out Muziek >> Muziekgames >> Het slechtste top 40 nummer (K.O.).

In het genre valt de tekst misschien nog wel mee, maar toch erger ik me aan het veelvuldige gebruik van het woord Oceaan in de meest rare combinaties.

tbouwh schreef:
Doen Damaru en Booster wel mee?

De eerste staat er al bij. Booster heb ik getipt gekregen en wordt nog toegevoegd.

Nielson zullen we denk ik ook nog wel tegenkomen

Porcupine Head schreef:
Nielson zullen we denk ik ook nog wel tegenkomen

Uiteraard, in zo'n beetje elke mogelijke combinatie.

9.
http://i.share.pho.to/1911f196_o.jpeg

vs.

http://i.share.pho.to/653feb5a_o.jpeg

Kramer schreef:
(quote)

Ik ken hem vooral van dit fragment: (embed)

Haha wauw, Valerio praatte toen ook echt op precies dezelfde manier als ie nu doet, in alle aspecten. Ik hoor het hem allemaal zo zeggen met een lagere stem.

Gretz schreef:
(quote)

Oceaan duikt regelmatig op in dit soort topics en scoorde ook hoog in deze knock-out Muziek >> Muziekgames >> Het slechtste top 40 nummer (K.O.).

In het genre valt de tekst misschien nog wel mee, maar toch erger ik me aan het veelvuldige gebruik van het woord Oceaan in de meest rare combinaties.

Ik snap de nominatie best, maar in vergelijking met zijn tegenstander is er weinig mis mee. Xander weet in die paar regeltjes een kutsfeer op te roepen, het metrum te verklooien en zijn onkunde op het gebied van uitdrukkingen te bewijzen. Daar spreek de pathetische beeldspraak van Oceaan bleekjes bij af.

2-0 heiligschennis. Gers is zo'n slechte dichter dat het soms weer grappig wordt.

Oh jeetje, de verschrikkelijke vertaaltekst van het lichtje. Gaat ver komen denk ik.

3-0

4-0, dit is afschuwelijk, ik kende dit niet...

Kramer schreef:
(quote)

Ik snap de nominatie best, maar in vergelijking met zijn tegenstander is er weinig mis mee. Xander weet in die paar regeltjes een kutsfeer op te roepen, het metrum te verklooien en zijn onkunde op het gebied van uitdrukkingen te bewijzen. Daar spreek de pathetische beeldspraak van Oceaan bleekjes bij af.

Als geheel vind ik Hou Me Vast ook veel dramatischer. Vorige maand nog live moeten horen tijdens een sportevenement, wat een verschrikking was dat.

Maar we hoeven niet te vrezen dat Xander na ronde 1 al is uitgespeeld. Er komen nog genoeg van zijn vondsten voorbij.

Misterfool
5-0

Kramer schreef:
4-0, dit is afschuwelijk, ik kende dit niet...

Beef en huiver.

Morrissey, wie kent hem? (...) Het is een beetje obscure muziek.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:46 uur

geplaatst: vandaag om 13:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.