Muziek / Muziekgames / 10 artiesten, waarvan ik er 1 niet live zag (raadspel)
zoeken in:
1
geplaatst: 2 juli 2017, 13:21 uur
luigifort schreef:
Screaming Trees
Screaming Trees
Luigi heeft voorkennis!
The Screaming Trees is een all-time favorite van mij, echter nooit mogen zien. Mark Lanegan solo uiteindelijk al wel een paar keer.
Interpol bij Hurricane in Duitsland gezien, op dezelfde avond dat the Editors speelden: ik had moeite de liedjes van beide bands uitelkaar te houden.
Tja, dan Thelonious Monster. Begin jaren 90 in Simplon gezien. Bob Forrest dronk de hele avond Jaegermeister en was vooral lyrisch over Tonights the Night van Neil Young. Na het concert Bob nog getroffen bij de uriniors waar hij bij onze vriendenclub sigaretten en (nog meer) jaegemeister bietste.
Dat hebben we uiteraard gegeven.
Een paar maanden later was het klimincident bij Pinkpop, waar ik ook bij was.
0
geplaatst: 2 juli 2017, 13:52 uur
Wie zag ik nooit?
dEUS
Duran Duran
Elbow
Golden Earring
Mudhoney
The Nits
Radiohead
The Bravery
The Waterboys
Tori Amos
dEUS
Duran Duran
Elbow
Golden Earring
Mudhoney
The Nits
Radiohead
The Bravery
The Waterboys
Tori Amos
0
geplaatst: 2 juli 2017, 14:34 uur
The Bravery: 2005 Melkweg. Ook vet, duurde alleen slechts 45 min (1 album uit)
0
geplaatst: 3 juli 2017, 13:15 uur
1994 eindexamenstunt middelbare school, traden op in onze aula. Was toen nog niet zo kritisch, dus vond t nog wel aardig ook 

0
geplaatst: 3 juli 2017, 13:24 uur
2008 HMH, een van de slechtste concerten ooit wat mij betreft..totaal geen bezieling en Simon die constant liep te spugen...
0
geplaatst: 3 juli 2017, 13:40 uur
Bingo! Meerdere kansen gehad, maar nooit gedaan. Vroeg me ws af of t nog steeds wel wat was en je ze meer in de 80s had moeten zien..
Jouw beurt Gretz
Jouw beurt Gretz

0
geplaatst: 3 juli 2017, 13:51 uur
10 zangeressen:
Courtney Barnett
Cœur de Pirate
Jessy Lanza
Kero Kero Bonito
Lianne La Havas
Lorde
Louane
Lucy Rose
SOAK
SoKo
Courtney Barnett
Cœur de Pirate
Jessy Lanza
Kero Kero Bonito
Lianne La Havas
Lorde
Louane
Lucy Rose
SOAK
SoKo
0
geplaatst: 3 juli 2017, 13:57 uur
Jessy Lanza, 2x zelfs. Op Best Kept Secret 2014 (waar ze de eer had om het allereerste optreden ooit op de FIVE te verzorgen) en vorig jaar mei in De School, een optreden dat veel beter uit de ver kwam (fijner publiek, een uitstekende tweede plaat in de pocket en niet midden op de dag).
Lorde heb ik afgelopen donderdag mogen aanschouwen op Werchter. Nu al een fenomeen.
Lorde heb ik afgelopen donderdag mogen aanschouwen op Werchter. Nu al een fenomeen.
0
geplaatst: 3 juli 2017, 15:49 uur
Edgar18 schreef:
Kero Kero Bonito ik verwacht dat je die gemist hebt op BKS.
Kero Kero Bonito ik verwacht dat je die gemist hebt op BKS.
Wel gemist op BKS, maar gelukkig kon ik op Pitch vorig jaar nog wel het grootste deel van haar show meepakken. Erg leuk.
* denotes required fields.