MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / 10 artiesten, waarvan ik er 1 niet live zag (raadspel)

zoeken in:
Digable Planets

Rudi S schreef:
Nope, een paar keer gezien begin jaren '80 .
Parkpop was zelfs gratis ( met o.a. The Sound en good old Garty US Bond).

Was trouwens geen Parkpop (Den Haag) maar New Pop in Rotterdam 1981

Modeselektor

Alcest

Digable Planets vorig jaar op Le Guess Who, Modeselektor een paar jaar terug op Rewire. Alcest heeft al een paar keer op festivals gespeeld waar ik aanwezig was maar ik ben nog nooit gaan kijken. Het goede antwoord is dus voor Gretz.

Hm die metal van Alcest lag zo voor de hand

Geert kan van ieder jaar wel een BKS editie doen maar door dat gezwaai met die vlag weet ik dat hij in ieder geval AF gezien heeft

10x uit de oude doos:

A Fine Frenzy
Dennis
GEM
Hind
Ilse DeLange
Johan
Mêlée
Peter Pan Speedrock
Sara Bareilles
Voicst

Ik heb Geert in elk geval wél gezien

GEM

Dennis

dix
Ilse De Lange

Edgar18 heeft het direct juist. Helaas heb ik deze legendarische Nederlandse band nooit live gezien. In de tijd dat ik naar concerten begon te gaan (2007/2008) kende ik Johan al wel, maar fan kon ik mezelf nog niet noemen. De waardering voor de albums is eigenlijk pas gekomen nadat hun afscheidstour had plaatsgevonden.

Oei, alweer. Ik zal me er straks eens over buigen.

Ik vind dit spelletje te leuk en Edgar18 heeft nu al bijna twee weken kunnen buigen. Ik schiet stiekem voor.

10 bands waar ik eigenlijk weinig tot niks mee heb, toch zag ik er 9 live. Welke niet?
Marilyn Manson
My Dying Bride
Kane
Normaal
Rammstein
Sheryl Crow
Dog Eat Dog
Limp Bizkit
Bloodhound Gang
Van Dik Hout

Owh, was ik aan de beurt .

Normaal?

Nee, Normaal ben ik eens gaan kijken op Paaspop toen ik daar gratis was. Het was qua programma geen best jaar en het was echt interessanter dan wat er op dat moment nog meer stond.

Van Dik Hout

dix
Bloodhound Gang

Allemaal fout. Kane zag ik op dezelfde Paaspop, al mijn vooroordelen werden bevestigd. Van Dik Hout jaren eerder, ook op Paaspop, toen ze op het hoogtepunt van hun roem waren (ten tijde van Stil in Mij). Bloodhound Gang zag ik op Lowlands vlak nadat ze een hit hadden met Fire Water Burn en dat was waardeloos. Een van de slechtste optredens die ik ooit zag. Ben wel halverwege weggelopen.

Ik heb alle negen op festivals gezien. Van de zes overgebleven is er nog een die ik toen wel geinig vond, een die ik toch een keer gezien wilde hebben (maar eigenlijk al op zijn retour was toen) maar ter plekke besloot dat ik er niks mee had, een waar ik vooral meeging met anderen, een waar ik nieuwsgierig naar was (ze waren net aan het doorbreken toen), een waar ik vooral was om te wachten op een ander optreden en een waar ik dus nooit was en ook nooit enige behoefte aan heb gehad. Ik ben er ook niet zeker van dat ik ooit op een festival was waar dat ook optrad.

Dog Eat Dog

Rammstein

Dog Eat Dog vond ik toen wel geinig en Rammstein zag ik ten tijde van de doorbraak. Beide ook fout. Nog vier mogelijkheden over.

Marilyn Manson

Sheryl Crow

My Dying Bride of Limp Bizkit.

Johnny Marr schreef:
My Dying Bride of Limp Bizkit.

Kies er één....

Nee, geintje. Het was Limp Bizkit. Die heb ik nooit live gezien. Jij mag.

Leuk. Ik ga even voor het omgekeerde: 10 artiesten waar ik zeker veel mee heb, toch zag ik er eentje nog nooit live:

Interpol
The National
Arcade Fire
Bruce Springsteen
The Rolling Stones
Morrissey
Radiohead
The Cure
PJ Harvey
Bon Iver

Ik heb steeds de neiging iets te kiezen wat ik niet gezien heb, maar ik doe juist een die ik wel zag: morrissey

Gast
geplaatst: vandaag om 00:30 uur

geplaatst: vandaag om 00:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.