Muziek / Muziekgames / Festival Anthems (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 08:55 uur
Haha, zou ik zelfs gecensureerd niet hier gebruiken, gewoon sterretjes tellen kom jij er zelf wel achter

0
geplaatst: 13 augustus 2017, 10:14 uur
Ik vind het ongepast om te gebruiken op een nette site zoals musicmeter.
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 10:51 uur
Ik vind het best kut dat sommige mensen nooit een nieuwe battle plaatsen.
45. Mando Diao - Dance with Somebody vs. Of Monsters and Men - Little Talks
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 10:55 uur
Ook niet, op dat soort plaatsen wordt ik niet gevonden, maar ik lees zelfs (1001 albums) dat jij vloekt in de kerk, dit maakt mij zeker op zondagochtend zeer triest.
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 10:58 uur
Dat is vervelend, ik ben een paar dagen mobiel, heb nog wel een keer een battle geplaatst , maar dat is lastig.
Misschien zijn er meer mensen op vakantie

0
geplaatst: 13 augustus 2017, 11:31 uur
Rudi S schreef:
Dat is vervelend, ik ben een paar dagen mobiel, heb nog wel een keer een battle geplaatst , maar dat islastig.
Als je op vakantie bent en niet online komt, kan je geen nieuwe battle plaatsen, dus daar gaat het niet over. Maar het komt nogal vaak voor dat degene die het beslissende punt uitdeelt geen nieuwe battle plaatst, en ook niemand anders de moeite doet (terwijl bv hier nog minstens twee andere mensen hebben gezien dat het 0-5 was).(quote)
Dat is vervelend, ik ben een paar dagen mobiel, heb nog wel een keer een battle geplaatst , maar dat islastig.
Over mobiel kan ik niet echt uitspreken. Ik heb op mijn smartphone eens een nieuwe battle geplaatst en daar was het niet veel moeilijker dan op de computer om de volgende battle te zoeken en te kopiëren en te plaatsen, maar ik weet niet of het op andere toestellen ook eenvoudig is.
Het is maar een kleine ergernis hoor, maar zo af en toe wil ik die eens uiten.

0
geplaatst: 13 augustus 2017, 11:38 uur
0-1
0-1
0
geplaatst: 13 augustus 2017, 11:40 uur
JoaMuse schreef:
Over mobiel kan ik niet echt uitspreken. Ik heb op mijn smartphone eens een nieuwe battle geplaatst en daar was het niet veel moeilijker dan op de computer om de volgende battle te zoeken en te kopiëren en te plaatsen, maar ik weet niet of het op andere toestellen ook eenvoudig is.
Ah even in de war met de ladders waar je punten hebt gegeven.
Hier is het copy / paste.
Maar toch lijktij dat users mobiel online op vakantie sneller enkel zullen stemmen.
* denotes required fields.