MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Festival Anthems (K.O.)

zoeken in:

5-2

Welk woord censureer je daar Rudi? Kut?

44. Avicii - Wake Me Up vs. Years & Years - King

0-1

Johnny Marr schreef:
5-2

Welk woord censureer je daar Rudi? Kut?

Haha, zou ik zelfs gecensureerd niet hier gebruiken, gewoon sterretjes tellen kom jij er zelf wel achter

Rudi S schreef:
(quote)

Haha, zou ik zelfs gecensureerd niet hier gebruiken

Je vindt het een kutwoord?

GrafGantz schreef:
(quote)

Je vindt het een kutwoord?

Ik vind het ongepast om te gebruiken op een nette site zoals musicmeter.

Rudi S schreef:
(quote)

Ik vind het ongepast om te gebruiken op een nette site zoals musicmeter.

Je gebruikt zulke woorden alleen op kutsites bedoel je?

Ik vind het best kut dat sommige mensen nooit een nieuwe battle plaatsen.

45. Mando Diao - Dance with Somebody vs. Of Monsters and Men - Little Talks

GrafGantz schreef:
(quote)

Je gebruikt zulke woorden alleen op kutsites bedoel je?

Ook niet, op dat soort plaatsen wordt ik niet gevonden, maar ik lees zelfs (1001 albums) dat jij vloekt in de kerk, dit maakt mij zeker op zondagochtend zeer triest.

JoaMuse schreef:
Ik vind het best kut dat sommige mensen nooit een nieuwe battle plaatsen.

s

Dat is vervelend, ik ben een paar dagen mobiel, heb nog wel een keer een battle geplaatst , maar dat is lastig.
Misschien zijn er meer mensen op vakantie

Rudi S schreef:
(quote)

Dat is vervelend, ik ben een paar dagen mobiel, heb nog wel een keer een battle geplaatst , maar dat islastig.
Misschien zijn er meer mensen op vakantie
Als je op vakantie bent en niet online komt, kan je geen nieuwe battle plaatsen, dus daar gaat het niet over. Maar het komt nogal vaak voor dat degene die het beslissende punt uitdeelt geen nieuwe battle plaatst, en ook niemand anders de moeite doet (terwijl bv hier nog minstens twee andere mensen hebben gezien dat het 0-5 was).

Over mobiel kan ik niet echt uitspreken. Ik heb op mijn smartphone eens een nieuwe battle geplaatst en daar was het niet veel moeilijker dan op de computer om de volgende battle te zoeken en te kopiëren en te plaatsen, maar ik weet niet of het op andere toestellen ook eenvoudig is.

Het is maar een kleine ergernis hoor, maar zo af en toe wil ik die eens uiten.

45. Mando Diao - Dance with Somebody vs. Of Monsters and Men - Little Talks

0-1

JoaMuse schreef:

Over mobiel kan ik niet echt uitspreken. Ik heb op mijn smartphone eens een nieuwe battle geplaatst en daar was het niet veel moeilijker dan op de computer om de volgende battle te zoeken en te kopiëren en te plaatsen, maar ik weet niet of het op andere toestellen ook eenvoudig is.

Ah even in de war met de ladders waar je punten hebt gegeven.
Hier is het copy / paste.
Maar toch lijktij dat users mobiel online op vakantie sneller enkel zullen stemmen.

46. Babyshambles - Fuck Forever vs. Beach House - Myth

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 05:31 uur

geplaatst: vandaag om 05:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.