MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Festival Anthems (K.O.)

zoeken in:

15. Arctic Monkeys - When the Sun Goes Down vs. Arcade Fire - No Cars Go

0-1

0-2 komt te vroeg

1-2 eens met Gretz

3-6

16. The Killers - Mr. Brightside vs. Typhoon (ft. Rico & André Manuel) - Zandloper

1-0

5-0

Een tijdje terug zag ik een registratie van dit nummer tijdens Glastonbury en zoals het publiek daar uit hun dak ging was echt waanzinnig. The Killers stonden daar geloof ik zelfs als surprise act, dus zonder een veld vol diehard fans.

stoepkrijt schreef:

Een tijdje terug zag ik een registratie van dit nummer tijdens Glastonbury en zoals het publiek daar uit hun dak ging was echt waanzinnig. The Killers stonden daar geloof ik zelfs als surprise act, dus zonder een veld vol diehard fans.
(embed)

Heerlijk al die vlaggen. Hoop The Killers nog eens live te zien, hun oudere werk blijft toch steengoed.

17. Arctic Monkeys - I Bet You Look Good on the Dancefloor vs. Vampire Weekend - A-Punk

1-0
(afbeelding)

4-0 maar beide fijn

6-0 maar beide fijn

18. Franz Ferdinand - Take Me Out vs. Arcade Fire - Rebellion (Lies)

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 11:39 uur

geplaatst: vandaag om 11:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.