Muziek / Muziekgames / Festival Anthems (K.O.)
zoeken in:
0
geplaatst: 23 juni 2017, 19:57 uur
herman schreef:
3-4
Mr. November een festival anthem?? Als er een band wel een afknapper was vorig jaar op DTRH was het wel The National.
3-4
Mr. November een festival anthem?? Als er een band wel een afknapper was vorig jaar op DTRH was het wel The National.
Van meerdere mensen die achterin stonden gehoord dat ze het ook tegen vonden vallen. Maar waar ik stond was het geweldig en ik vond de band ook niet slechter spelen dan anders.
0
geplaatst: 23 juni 2017, 20:07 uur
3-3
Eén van de beste nummers ooit gemaakt. No matter what genre.
Eén van de beste nummers ooit gemaakt. No matter what genre.
0
geplaatst: 23 juni 2017, 20:38 uur
3-5 toevallig op dezelfde avond live gezien, makkelijke keuze...
0
geplaatst: 23 juni 2017, 20:39 uur
Gretz schreef:
Van meerdere mensen die achterin stonden gehoord dat ze het ook tegen vonden vallen. Maar waar ik stond was het geweldig en ik vond de band ook niet slechter spelen dan anders.
(quote)
Ja, iedereen van ons groepje wilde halverwege weg. Heb het met moeite uit kunnen kijken.
Ik mag toch hopen dat ze normaal geen nummers halverwege afkappen trouwens.
0
geplaatst: 23 juni 2017, 21:57 uur
4-6
51. Anouk - Nobody's Wife vs. 65daysofstatic - Radio Protector
0-1
51. Anouk - Nobody's Wife vs. 65daysofstatic - Radio Protector
0-1
0
geplaatst: 23 juni 2017, 22:54 uur
We zaten toch in het Festival Anthem topic? What is up met die vorige uitslag?
0
geplaatst: 24 juni 2017, 11:35 uur
0-4
Dan hebben wij denk ik een ander optreden gezien... als er één nummer van The National een festivalanthem is het Mr. November wel.
Topnummer van Kendrick, maar Odessa is wel echt een festivalanthem en heeft m.i. terecht gewonnen...
herman schreef:
3-4
3-4
Dan hebben wij denk ik een ander optreden gezien... als er één nummer van The National een festivalanthem is het Mr. November wel.
catdog schreef:
Topnummer van Kendrick, maar Odessa is wel echt een festivalanthem en heeft m.i. terecht gewonnen...
0
geplaatst: 24 juni 2017, 12:43 uur
Titmeister schreef:
0-4
0-4
(quote)
Scheelt misschien waar je stond, maar was wel opvallend dat het na afloop van het optreden een stuk rustiger was dan ervoor. Moet zeggen dat ik The National lange tijd wel leuk heb gevonden, maar inmiddels ben ik toch afgehaakt (al is de nieuwe single wel weer ok).
0-5 trouwens
0
geplaatst: 24 juni 2017, 13:10 uur
52. Tame Impala - The Less I Know The Better vs. VANT - Parking Lot
0
geplaatst: 24 juni 2017, 19:00 uur
54. M83 - Midnight City vs. Dropkick Murphys - The Wild Rover
1-0
1-0
* denotes required fields.