MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Festival Anthems (K.O.)

zoeken in:
1-0

panjoe (moderator)
1-1

2-1

herman schreef:
3-4

Mr. November een festival anthem?? Als er een band wel een afknapper was vorig jaar op DTRH was het wel The National.

Van meerdere mensen die achterin stonden gehoord dat ze het ook tegen vonden vallen. Maar waar ik stond was het geweldig en ik vond de band ook niet slechter spelen dan anders.

2-3

3-3

Eén van de beste nummers ooit gemaakt. No matter what genre.

3-5 toevallig op dezelfde avond live gezien, makkelijke keuze...

Gretz schreef:
(quote)

Van meerdere mensen die achterin stonden gehoord dat ze het ook tegen vonden vallen. Maar waar ik stond was het geweldig en ik vond de band ook niet slechter spelen dan anders.

Ja, iedereen van ons groepje wilde halverwege weg. Heb het met moeite uit kunnen kijken.
Ik mag toch hopen dat ze normaal geen nummers halverwege afkappen trouwens.

4-5 duidelijk, wát een anthem is m.A.A.d. City

4-6

51. Anouk - Nobody's Wife vs. 65daysofstatic - Radio Protector

0-1

We zaten toch in het Festival Anthem topic? What is up met die vorige uitslag?

0-2

0-3

0-4

herman schreef:
3-4

Mr. November een festival anthem?? Als er een band wel een afknapper was vorig jaar op DTRH was het wel The National.

Dan hebben wij denk ik een ander optreden gezien... als er één nummer van The National een festivalanthem is het Mr. November wel.

catdog schreef:
We zaten toch in het Festival Anthem topic? What is up met die vorige uitslag?

Topnummer van Kendrick, maar Odessa is wel echt een festivalanthem en heeft m.i. terecht gewonnen...

Titmeister schreef:
0-4

(quote)

Dan hebben wij denk ik een ander optreden gezien... als er één nummer van The National een festivalanthem is het Mr. November wel.

Scheelt misschien waar je stond, maar was wel opvallend dat het na afloop van het optreden een stuk rustiger was dan ervoor. Moet zeggen dat ik The National lange tijd wel leuk heb gevonden, maar inmiddels ben ik toch afgehaakt (al is de nieuwe single wel weer ok).

0-5 trouwens

52. Tame Impala - The Less I Know The Better vs. VANT - Parking Lot

2-0

3-0

5-0

53. Blur - Song 2 vs. Rammstein - Links 2 3 4

1-0

2-0

3-0

5-0 wie kan de nieuwe plaatsen?

54. M83 - Midnight City vs. Dropkick Murphys - The Wild Rover

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 12:38 uur

geplaatst: vandaag om 12:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.