Er was al iemand die voorstelde eens naar (bijv) UK of US te kijken, maar toen liep de Bowie editie al... Voor een eventueel nieuwe aflevering hou ik alle opties open...
mijn 10 :
1. The Jean Genie
2. Ashes To Ashes
3. Sound and Vision
4. Rebel Rebel
5. This Is Not America
6. Space Oddity
7. Heroes
8. Absolute Beginners
9. Lazarus
10. Under Pressure