MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O.

zoeken in:
153. The Cure - A Forest Vs. Pet Shop Boys - Always on my Mind

1-0

3-0

6-0

154. The Smiths - Girlfriend In A Coma Vs. Tom Petty - Free Fallin'

1-0

2-0

4-1

4-2

Martial
4-3

4-5

5-6

In veel gevallen had ik bij deze Smiths voor hen gestemd maar dit is de beste van Tom Petty en die wint het.

Afgelopen nacht tussen 1 en 3:30 is PSB er even met 6-0 uitgeknikkerd

We fallen inderdaad weer heel diep hier

155. Marillion - Incommunicado Vs. The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out

0-1

Fijn dat je altijd zo open staat voor een andermans smaak Johan

155. Marillion - Incommunicado Vs. The Smiths - There Is A Light That Never Goes Out

1-1

Ik was ook weer net te laat hier met plaatsen, anders had Marillion nog even voor kunnen staan tegen de toekomstig (minimaal) halve finalist

Zal nog even wat dieper vallen (want inderdaad zijn bijna alle nummers van the Smiths er al uit gestemd )

2-1

Toch nog gelukt vigil

2-2

Marillion heeft ze toch wel veel beter dan Incommunicado. Maar dat maakt in dit geval niet uit, There Is A Light is nog steeds mijn lievelingsliedje dus alles verliest hiertegen wat mij betreft

ArthurDZ schreef:

Marillion heeft ze toch wel veel beter dan Incommunicado.

Hier ben ik het overigens helemaal mee eens

Ben wat betreft wat voor musici hier niet partijdig
Stem dus gewoon in een battle de mooiste

3-4

156. U2 - New Years Day Vs. The Feelies - The Boy with the Perpetual Nervousness

0-1

1-2

Gast
geplaatst: vandaag om 00:01 uur

geplaatst: vandaag om 00:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.