MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O.

zoeken in:

90. The Three O'Clock - Jet Fighter Vs. Morrissey - The Last of the Famous International Playboys

0-1, beiden top

0-5

91. The Human League - Seconds Vs. Joe Jackson & Elaine Caswell - Happy ending

0-1

2-1

4-5

92. Toto - Home of the Brave Vs. Nick Drake - I Was Made to Love Magic

1-0

4-0

Als dit toch 5-0 wordt, worden de pek en veren tevoorschijn gehaald.

Ik kan me vooral heel slecht voorstellen dat vier users deze outtake van Nick Drake allemaal dusdanig op hun netvlies hebben dat ze zonder te luisteren kunnen stemmen. Apart wel.

Overigens kan ik zelf Toto ook wel waarderen maar dan toch vooral als guilty pleasure. Bovendien is dit bepaald geen hoogtepunt in hun oeuvre.

4-1

Je hebt zoiets genaamd Youtube, erg handige site Edgar

laxus11 schreef:
Je hebt zoiets genaamd Youtube, erg handige site Edgar
Daar geloof je toch hopelijk zelf niet in Lex? Als de battle om 19:53 geplaatst wordt en 1 minuut later stem je dan kun je het nummer onmogelijk geluisterd hebben. Dat je jezelf voor de gek houd a la, maar anderen...

Edgar18 schreef:
(quote)
Daar geloof je toch hopelijk zelf niet in Lex? Als de battle om 19:53 geplaatst wordt en 1 minuut later stem je dan kun je het nummer onmogelijk geluisterd hebben. Dat je jezelf voor de gek houd a la, maar anderen...

Daarom luister ik ook wat vooraf als ik even niks te doen heb zoals op dit moment.

Ik kan niet voor Lex spreken, maar ik ben al een uurtje de minder bekende nummers aan het beluisteren. ( Edit - Ik kan dus blijkbaar wel voor Lex spreken)

Tribal Gathering schreef:
Ik kan niet voor Lex spreken, maar ik ben al een uurtje de minder bekende nummers aan het beluisteren.

Precies dit

Natuurlijk...

4-3, battle 90 is ook verdacht

Gast
geplaatst: vandaag om 18:59 uur

geplaatst: vandaag om 18:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.