Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:06 uur
0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:07 uur
Ik geloof je inderdaad niet. Maar ik geloof wel dat het jou niks uitmaakt
.
.
0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:07 uur
Edgar18 schreef:
Ik kan me vooral heel slecht voorstellen dat vier users deze outtake van Nick Drake allemaal dusdanig op hun netvlies hebben dat ze zonder te luisteren kunnen stemmen. Apart wel.
4-1
Ik kan me vooral heel slecht voorstellen dat vier users deze outtake van Nick Drake allemaal dusdanig op hun netvlies hebben dat ze zonder te luisteren kunnen stemmen. Apart wel.
4-1
Ik vind het wel apart dat mijn integriteit hier in twijfel getrokken wordt. Ik heb nog nooit gestemd op een nummer dat ik niet gehoord heb of geen beeld bij heb. Ik ga er vanuit dat anderen dat ook doen, maar merk dat ik het wel vervelend vind dat er maar vanuit gegaan is dat ik dat niet doe. Onlangs Nick Drake wat verkend (o.a. dit nummer). Eigenlijk heb ik ook niet zo veel zin om te verdedigen, maar kon het toch niet laten om even te reageren.
0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:10 uur
Bonk schreef:
Ik vind het wel apart dat mijn integriteit hier in twijfel getrokken wordt.
Dat wordt ie niet hoor. Ik geef slechts aan dat ik het me slecht voor kan stellen, zonder namen, zonder rugnummers. Ik zeg dus niet dat jij niet luistert en je hoeft je ook niet te verdedigen. Maar dat vroeg volgens mij ook niemand van je Ik vind het wel apart dat mijn integriteit hier in twijfel getrokken wordt.
.Zonder er verder een hele discussie van te maken. Er zijn mensen die in bijna ieder spel, op bijna iedere battle stemmen. Jij bent niet één van die mensen. Je kunt natuurlijk heel veel muziek kennen maar alles kennen, das onmogelijk. Zelf sla ik ook heel vaak over, simpelweg omdat ik één van beide niet ken.
0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:12 uur
Huidige stand
92. Toto - Home of the Brave Vs. Nick Drake - I Was Made to Love Magic
4-3
92. Toto - Home of the Brave Vs. Nick Drake - I Was Made to Love Magic
4-3
0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:17 uur
Heeft Edgar toch zijn zin 
Beste van Toto vs een matige Drake, ach ja

Beste van Toto vs een matige Drake, ach ja
0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:18 uur
93. Bruce Springsteen - State Trooper Vs. Talking Heads - This Must Be The Place (Naive Melody)
1-0
1-0
0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:19 uur
laxus11 schreef:
Edgar18 schreef:
Overigens kan ik zelf Toto ook wel waarderen
Overigens kan ik zelf Toto ook wel waarderen

0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:20 uur
Maar he het komt niet eens uit de 80's, beetje dubieuze nominatie 

0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:26 uur
BIj mij ligt 1986 wel in de jaren '80 hoor ( Nick Drake - Time of No Reply (1986) ). Mocht je een eerdere release vinden dan hou ik me aanbevolen, die kan weleens een vermogen waard zijn.
4-4
4-4
0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:32 uur
Edgar18 schreef:
Bovendien is dit bepaald geen hoogtepunt in hun oeuvre.
Soms zijn er van die uitspraken die je doen twijfelen aan de artiest-kennis van bepaalde users . Als je eens wist hoe populair dit nummer onder Toto-fans (en ook daarbuiten) is, zou je dit niet gezegd hebben Bovendien is dit bepaald geen hoogtepunt in hun oeuvre.
Maar omdat je een "soulmate" bent, kan ik dit door de vingers zien

Ik had die battle in het voordeel van Toto kunnen beslissen, maar dan puur omdat ik op deze battle werd gewezen. Aangezien ik, voor mezelf, wijselijk niet meer actief deelneem aan deze KO, vond ik het niet fair om te stemmen. Desondanks wel jammer dat het nummer er nu al uit ligt. Zal dan toch geen hoogtepunt voor de tegenstemmers geweest zijn

0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:32 uur
Dat begrijp ik beste Edgar, alleen ik zie op Wiki dat het al in 1969 geschreven is that's all.
0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:39 uur
Poeha schreef:
Soms zijn er van die uitspraken die je doen twijfelen aan de artiest-kennis van bepaalde users. Als je eens wist hoe populair dit nummer onder Toto-fans (en ook daarbuiten) is, zou je dit niet gezegd hebben.
De uitspraak was puur en alleen mijn persoonlijke mening. Dat dit voor fans een hoogtepunt is neem ik onmiddellijk van je aan. Soms zijn er van die uitspraken die je doen twijfelen aan de artiest-kennis van bepaalde users. Als je eens wist hoe populair dit nummer onder Toto-fans (en ook daarbuiten) is, zou je dit niet gezegd hebben.
Zoals ik al zei, ik kan Toto zelf ook wel waarderen maar ik ben wel een liefhebber van de 'hits'. Africa, Pamela, Rosanna, Hold the Line, dat soort werk. I'll Supply the Love en Georgy Porgy zijn ook fijne meezingers.
Toto wordt naar mijn mening vaak wat makkelijk het verdomhoekje ingedrukt maar het zijn rete-goeie muzikanten en dat is iets wat ik zeker kan waarderen.
0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:40 uur
4-5
Ik kan een beetje Toto op z'n tijd ook best waarderen. Dat Thriller album is bijvoorbeeld niet verkeerd.
/edit: wordt te veel geouwehoerd tussen het stemmen, ik raak de draad kwijt op het kleine schermpje van m'n telefoon
Ik kan een beetje Toto op z'n tijd ook best waarderen. Dat Thriller album is bijvoorbeeld niet verkeerd.
/edit: wordt te veel geouwehoerd tussen het stemmen, ik raak de draad kwijt op het kleine schermpje van m'n telefoon

0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:43 uur
GrafGantz schreef:
1-2
1-2
Prachtig. Zowel qua score als muziek in een geheel eigen universum

0
geplaatst: 3 juli 2017, 20:45 uur
94. Luc Van Acker & Anna Domino - Zanna Vs. Berlin - Like Flames
1
geplaatst: 3 juli 2017, 20:53 uur
Qua muziek?
Several members of the band Toto were also involved in the album's recording and production.
Jones and Jackson were determined to make a rock song that would appeal to all tastes and spent weeks looking for a suitable guitarist for the song "Beat It". Eventually, they found Steve Lukather of Toto to play the rhythm-guitar parts and Eddie Van Halen of the rock band Van Halen to play the solo.
"Human Nature", co-written by Steve Porcaro of the band Toto
Thriller (Michael Jackson album) - Wikipedia - en.wikipedia.org

* denotes required fields.