Muziek / Muziekgames / De Grote 80's K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 18 augustus 2017, 18:49 uur
7-8
29. Elvis Costello & the Attractions - I Want You Vs. Soft Cell - Torch
1-0
29. Elvis Costello & the Attractions - I Want You Vs. Soft Cell - Torch
1-0
0
geplaatst: 18 augustus 2017, 18:54 uur
Hmm... als ik de scores terug kijk van de vorige battle gaat er iets mis volgens mij. Ik neem aan dat vigil er eigenlijk 5-3 van had willen maken. Dan zou het bij GrafGantz 5-4 worden (ipv 4-5) en maakt aero het dus eigenlijk af voor OMD (ook al maakt het hem niets uit
). Of zie ik het verkeerd?
0
geplaatst: 18 augustus 2017, 18:59 uur
6-3
Vooral dat intro en de overgang dan naar het eigenlijke nummer (L)
Vooral dat intro en de overgang dan naar het eigenlijke nummer (L)
0
geplaatst: 18 augustus 2017, 19:00 uur
Bonk schreef:
Hmm... als ik de scores terug kijk van de vorige battle gaat er iets mis volgens mij. Ik neem aan dat vigil er eigenlijk 5-3 van had willen maken. Dan zou het bij GrafGantz 5-4 worden (ipv 4-5) en maakt aero het dus eigenlijk af voor OMD (ook al maakt het hem niets uit
). Of zie ik het verkeerd? Zie je goed idd, OMD is dan door
7-3
0
geplaatst: 18 augustus 2017, 19:02 uur
Kans is toch groter dat beide (bijna) tegelijkertijd 4-3 stemmen en dan klopt het dus wel. Lijkt me het navragen waard bij vigil.
0
geplaatst: 18 augustus 2017, 19:11 uur
laxus11 schreef:
Zie je goed idd, OMD is dan door
Volgens mij gaat het gewoon goed Lex. Beide stemmen tegelijk 4-3 (en het is dus eigenlijk 4-4). Vervolgens deelt Graf de volgende stem uit.Zie je goed idd, OMD is dan door
1-4
0
geplaatst: 18 augustus 2017, 19:21 uur
Simon77 schreef:
(quote)
Kans is toch groter dat beide (bijna) tegelijkertijd 4-3 stemmen en dan klopt het dus wel. Lijkt me het navragen waard bij vigil. mijn stem ging, wellicht verrassend, naar ome Joe.
Volgens mij gaat het goed en heeft Graf het goed opgelost
* denotes required fields.