MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: T

zoeken in:
145. The Kids - Lou Reed vs. The Rake's Song - The Decemberists

0-1

2-1
Waterboys hebben daar hun bandnaam vandaan geloof ik

Ja,toeval bestaat
The real game's not over yet

146. TVC 15 - David Bowie vs. Transatlanticism - Death Cab for Cutie

1-0

3-2

lastige, maar toch 'gewoon' weer bowie

Gretz schreef:
0-4 wat doet die eerste hier?
Wat is er mis met County Roads? Twee uitslagen erboven dat is pas vreemd. En dan wil jij meedoen met de soulladder....

4-2

147. Tempel - Opgezwolle vs. The Kiss - The Cure

Edgar18 schreef:
Die uitslag erboven dat is pas vreemd.

Mond spoelen. Met veel zeep.

Johnny Marr schreef:
Mond spoelen. Met veel zeep.
Ik bedoelde uiteraard twee uitslagen erboven... Had je zelf ook best kunnen bedenken .

Edgar18 schreef:
(quote)
Ik bedoelde uiteraard twee uitslagen erboven... Had je zelf ook best kunnen bedenken .

Die vind ik ook vreemd ja. Maar de uitslag er nog eens boven is nog veel vreemder. Metal is hier echt een ondergeschoven kind, niet normaal. Eén van de beste Vaderlandse metalnummers verliest hier gewoon van een matig covertje van Blondie.

Onmogelijk, erg lastig om hieruit te kiezen:

2-0 voor de underdog dan maar.

Johnny Marr schreef:
(quote)

Die vind ik ook vreemd ja. Maar de uitslag er nog eens boven is nog veel vreemder. Metal is hier echt een ondergeschoven kind, niet normaal. Eén van de beste Vaderlandse metalnummers verliest hier gewoon van een matig covertje van Blondie.
Een paar jaar geleden kwam ik erachter dat het nummer van Atomic Kitten een cover was, nu blijkt dat van Blondie dus ook niet het origineel te zijn.

Hoe dan ook best treurig dat The Sea Is Dying ervan verliest ja.

148. The Windmills of Your Mind - Dusty Springfield vs. Talons - Bloc Party

149. The Day That Curly Billy Shot Down Crazy Sam McGee - The Hollies vs. The Last Garrison - Enter Shikari

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 01:59 uur

geplaatst: vandaag om 01:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.