MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz

zoeken in:
Moeten we die video ook aanklikken?

zaaf
Arrie schreef:
Moeten we die video ook aanklikken?
doe maar niet

zaaf
ik hoop dat Salvadore het filmpje niet op repeat heeft gezet en uit de tags begrijpt dat hij de glorieuze winnaar is!!

Nou glorieus ... wel even schrikken, dat wel

Ik zal zo een nieuwe vraag plaatsen.

Nog maar eens een keer wat quotes ... maar van wie?

Waarschijnlijk niet per se een weetje, maar wellicht wel te beredeneren. Succes!

01. You know, fame is a funny thing, man, especially, you know, actors, musicians, rappers, rock singers, it's kind of a lifestyle and it's easy to get caught up in it - you go to bars, you go to clubs, everyone's doing a certain thing... It's tough.
02. Artists and musicians of the Sixties were definitely into clothes.
03. Be strong, believe in freedom and in God, love yourself, understand your sexuality, have a sense of humor, masturbate, don't judge people by their religion, color or sexual habits, love life and your family.
04. I don't do anything in order to cause trouble. It just so happens that what I do naturally causes trouble. I'm proud to be a troublemaker.
05. Mama was my greatest teacher, a teacher of compassion, love and fearlessness. If love is sweet as a flower, then my mother is that sweet flower of love.
06. My voice went recently, never happened before, off like a tap. I had to sit in silence for nine days, chalkboard around my neck. Like an old-school mime. Like a kid in the naughty corner. Like a Victorian mute.
07. Critics or musicians who attack me are jealous of my success and the fact that I make people feel so happy.
08. Men should be like Kleenex, soft, strong and disposable.
09. I had tried to go to college, and I didn't really fit in. I went to a real narrow-minded school where people gave me a lot of trouble, and I was hounded off the campus - I just looked different and acted different, so I left school.
10. I'm kind of a good girl - and I'm not. I'm a good girl because I really believe in love, integrity, and respect. I'm a bad girl because I like to tease. I know that I have sex appeal in my deck of cards. But I like to get people thinking. That's what the stories in my music do.

Als het te lastig is, volgen vanzelf tips.

6. Leonard Cohen?
10. Lady Gaga?

Op een of andere manier vind ik 5 wel wat voor Beyoncé.

4. Liam Gallagner?

5. Whitney Houston?

8. Madonna

Oh wacht, het is verleden tijd, nr. 5. Ik denk dat de moeder van Beyoncé nog wel leeft. Ik zou bijna zeggen Kanye West, want dat was een enorm moederskindje, maar die zou het niet op die manier verwoorden, denk ik.

deric raven schreef:
6. Leonard Cohen?
10. Lady Gaga?

Nee,

6 artiest van dit decennium

10 nee, wel uit zelfde periode

10. Rhianna?

6. Sam Smith?

Arrie schreef:
Oh wacht, het is verleden tijd, nr. 5. Ik denk dat de moeder van Beyoncé nog wel leeft. Ik zou bijna zeggen Kanye West, want dat was een enorm moederskindje, maar die zou het niet op die manier verwoorden, denk ik.
veel ouder

deric raven schreef:
4. Liam Gallagner?
vrouwelijker

DjFrankie (moderator)
10 Taylor Swift

Justus18 schreef:
8. Madonna
ben je zeker van het nummer?

Salvadore schreef:
(quote)
vrouwelijker

Noel Gallagner?

Arrie schreef:
6. Sam Smith?
nee, zangeres

Salvadore schreef:
(quote)
ben je zeker van het nummer?

Madonna zal wel nr. 4 zijn dan?

DjFrankie (moderator)
5 Janis Joplin

deric raven schreef:
(quote)

Noel Gallagner?

Damn, je bent me net voor met die grap!

Madonna op 7 zou ook kunnen

Zijn het allemaal vrouwen?

Nog geen goede, 7 is een heeeeel stuk braver, ook qua muziek

9. Madonna?

8 Tina Turner dan?

DjFrankie schreef:
5 Janis Joplin
Nee, man van inmiddels jaar of 70 (iets minder dan)

5. Stevie Wonder?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:16 uur

geplaatst: vandaag om 23:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.