MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz

zoeken in:
2. Nina Simone?

Nee, 2 is wel onduidelijk, geboren in Tokyo.

Yoko Ono op 2

8. speelde ook redelijk verdienstelijk in films

8. Cher ?

1 is rapper of hiphopper

1. Puff Daddy?

Andere uitspraak van 9 :

I have spent my life judging the distance between American reality and the American dream.

Bij 1 heeft zijn moeder hem voor het gerecht gedaagd voor een slordige 10 miljoen dollar.

9. Bruce Springsteen

1 moet dan Eminem zijn

Ik denk dat we rond zijn, was kennelijk lastiger dan de vorige keer.

Even de stand opmaken ...

01. You know, fame is a funny thing, man, especially, you know, actors, musicians, rappers, rock singers, it's kind of a lifestyle and it's easy to get caught up in it - you go to bars, you go to clubs, everyone's doing a certain thing... It's tough. [Eminem, Arrie]
02. Artists and musicians of the Sixties were definitely into clothes. [Yoko Ono, deric raven]
03. Be strong, believe in freedom and in God, love yourself, understand your sexuality, have a sense of humor, masturbate, don't judge people by their religion, color or sexual habits, love life and your family. [Madonna, catdog]
04. I don't do anything in order to cause trouble. It just so happens that what I do naturally causes trouble. I'm proud to be a troublemaker. [Sinéad O'Connor, Hacker]
05. Mama was my greatest teacher, a teacher of compassion, love and fearlessness. If love is sweet as a flower, then my mother is that sweet flower of love. [Stevie Wonder, deric raven]
06. My voice went recently, never happened before, off like a tap. I had to sit in silence for nine days, chalkboard around my neck. Like an old-school mime. Like a kid in the naughty corner. Like a Victorian mute. [Adele, Arrie]
07. Critics or musicians who attack me are jealous of my success and the fact that I make people feel so happy. [Andre Rieu, deric raven]
08. Men should be like Kleenex, soft, strong and disposable. [Cher, Hacker]
09. I had tried to go to college, and I didn't really fit in. I went to a real narrow-minded school where people gave me a lot of trouble, and I was hounded off the campus - I just looked different and acted different, so I left school. [Bruce Springsteen, deric raven]
10. I'm kind of a good girl - and I'm not. I'm a good girl because I really believe in love, integrity, and respect. I'm a bad girl because I like to tease. I know that I have sex appeal in my deck of cards. But I like to get people thinking. That's what the stories in my music do. [Katy Perry, DjFrankie]

deric raven 4
Hacker 2
Arrie 2
catdog 1
DjFrankie 1

deric raven heeft de meeste goede antwoorden gegeven en kan een nieuwe vraag stellen

Ik weet er helaas geen, heb DjFrankie een berichtje gestuurd, maar nog geen antwoord.

Ondertussen wel, bij Frank gaat het waarschijnlijk ook niet lukken.

Ik heb een vraag.

800px Sgt pepper s people — imgbb.com - ibb.co

Wie staan er allemaal op de albumhoes van Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band.

We mogen de echte albumhoes niet ook bekijken vrees ik ... of wel ?

Natuurlijk wel; anders is het niet te doen.

zaaf
Marilyn Monroe, EA Poe, Jung, Dylan, Huxley

John Lennon
Paul Mccartney
George Harrison
Ringo Starr

zaaf
Laurel en Hardy, Marx

zaaf
Arrie schreef:
John Lennon
Paul Mccartney
George Harrison
Ringo Starr

En Stu Sutcliffe

Oh,ik dacht dat de nummertjes erbij moeten ....

zaaf
Livingstone, Shaw, Carroll

zaaf
Brando, Curtis, Wilde

winston churchill
albert einstein
bob dylan

edgar allan poe

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:08 uur

geplaatst: vandaag om 09:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.