Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz
zoeken in:
0
geplaatst: 19 augustus 2017, 13:42 uur
0
geplaatst: 19 augustus 2017, 14:04 uur
Ik las iets met dance act en trommelaars dus dat kon alleen maar die zijn dacht ik

Ik zie nu dat er ook een jaartal bij de vraag stond en als ik eerder 1988 had gezien had ik geen Safri Duo gezegd

0
geplaatst: 19 augustus 2017, 14:06 uur
vigil schreef:
Ik zie nu dat er ook een jaartal bij de vraag stond en als ik eerder 1988 had gezien had ik geen Safri Duo gezegd
Ach jaartallen zeggen mij in dit topic ook niet zoveel, die heb ik sowieso meestal niet paraat.
0
geplaatst: 19 augustus 2017, 14:51 uur
Oei oei, ik heb eigenlijk geen inspiratie voor een nieuwe vraag. Ik had beter gezwegen 
Maar goed, off the top of my head: Over wie gaat Sonic Youths Kim Gordon & The Arthur Doyle Hand Cream van Sonic Nurse (2004) echt? Tip: het is niet Kim Gordon, de band heeft haar naam gebruikt omdat het echte subject geen toestemming gaf.

Maar goed, off the top of my head: Over wie gaat Sonic Youths Kim Gordon & The Arthur Doyle Hand Cream van Sonic Nurse (2004) echt? Tip: het is niet Kim Gordon, de band heeft haar naam gebruikt omdat het echte subject geen toestemming gaf.
0
geplaatst: 19 augustus 2017, 15:00 uur
ArthurDZ schreef:
Oei oei, ik heb eigenlijk geen inspiratie voor een nieuwe vraag. Ik had beter gezwegen

Ook niet , ik pas maar ieder SY fan weet toch dat in de orginele werktitel van dit lied een bekende .....zat, als dat de vraag was tenminste.
Dat toestemming verhaal zegt mij niets.
1
geplaatst: 19 augustus 2017, 18:00 uur
Mariah Carey
Welke band gebruikte tijdens optredens op het balkon het opschrift: "Celine Dion is singing love songs while our cities are burining"?
Welke band gebruikte tijdens optredens op het balkon het opschrift: "Celine Dion is singing love songs while our cities are burining"?
0
geplaatst: 19 augustus 2017, 18:15 uur
Dat is Godspeed You Black Emperor.
Ik wacht wel even tot het goed wordt gerekend voordat ik een volgende vraag verzin...
Ik wacht wel even tot het goed wordt gerekend voordat ik een volgende vraag verzin...
0
geplaatst: 19 augustus 2017, 18:18 uur
Lijkt me wel een goed idee om altijd even bevestiging af te wachten voor je een nieuwe vraag stelt.
0
geplaatst: 19 augustus 2017, 18:20 uur
Arrie schreef:
Lijkt me wel een goed idee om altijd even bevestiging af te wachten voor je een nieuwe vraag stelt.
Dat had ik ook voor ogen toen ik het topic opstartte.
Ook niet leuk als je een vraag bedenkt, twee uur niet oplet en het topic ineens al drie vragen verder is.
0
geplaatst: 19 augustus 2017, 18:24 uur
herman schreef:
Ook niet leuk als je een vraag bedenkt, twee uur niet oplet en het topic ineens al drie vragen verder is.
(quote)
Zeker, wel zo netjes en de rader kan zich ook vergissen.
0
geplaatst: 19 augustus 2017, 18:38 uur
Okay, volgende vraag.
Met welke Britse producer begonnen James Murphy en Jonathan Galkin in 2001 DFA Records?
Met welke Britse producer begonnen James Murphy en Jonathan Galkin in 2001 DFA Records?
0
geplaatst: 20 augustus 2017, 12:02 uur
Een hint dan maar, deze gouden kerel had iets met Unkle te maken.
0
geplaatst: 20 augustus 2017, 12:16 uur
Bij Unkle denk ik aan James Lavelle, maar weet niet wat dat met goud te maken heeft.
0
geplaatst: 20 augustus 2017, 12:20 uur
Oh fuck, dit hoorde ik als DFA fan natuurlijk gelijk te weten. Tim Goldworthy (of Goldsworthy) natuurlijk. Vertrek zo voor een middagje vrije natuur met de familie, dus ik gun iemand anders de eer.
/edit: Rudi is me een paar tellen voor, is dat probleem ook gelijk opgelost
/edit: Rudi is me een paar tellen voor, is dat probleem ook gelijk opgelost

0
geplaatst: 20 augustus 2017, 12:21 uur
Ik zit klaar voor een middagje top 3, dus zal kijken als hij goed is.
Geen idee of hij iets met DFA records te maken heeft.
0
geplaatst: 20 augustus 2017, 17:58 uur
0
geplaatst: 20 augustus 2017, 18:34 uur
Rudi S schreef:
Het is inderdaad Tim Goldsworthy. Well done! Je mag een nieuwe vraag bedenken.
0
geplaatst: 20 augustus 2017, 18:46 uur
Volgende vraag, makkie neem ik aan.
Welke icoon werd o.a. bekend omdat hij op zijn gitaar " This Machine Kills Fascists" had geschreven?
Welke icoon werd o.a. bekend omdat hij op zijn gitaar " This Machine Kills Fascists" had geschreven?
0
geplaatst: 20 augustus 2017, 20:14 uur
Er zijn ook gitaristen die hun gitaar een naam geven. Wiens gitaar luisterde er bijvoorbeeld naar de naam Blackie? Of nouja, wellicht nog steeds maar de man heeft hem verkocht.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.