Muziek / Muziekgames / That's Soul!! Ladder (Editie 3)
zoeken in:
0
Mb.
geplaatst: 6 oktober 2017, 19:10 uur
Salvadore schreef:
Dit nummer van Sade is altijd wel een favoriet geweest en in tegenstelling tot Mb. vind ik het origineel van Thomas juist heel kaal/leeg, smaken verschillen.
Dit nummer van Sade is altijd wel een favoriet geweest en in tegenstelling tot Mb. vind ik het origineel van Thomas juist heel kaal/leeg, smaken verschillen.
Kan natuurlijk. Ik vind de zang van Sade op deze versie tamelijk vlak waar Timmy met de beleving zingt die het nummer nodig heeft. De instrumentatie is inderdaad een stuk rijker aangezet, maar vind dat niet per se tot een mooier nummer leiden. Maar goed, volgens mij willen wij allebei een betere ladder!

0
geplaatst: 6 oktober 2017, 19:20 uur
Nou, twee nummers vind ik niet veel, verder een prima ladder.
Ik weet dat het origineel door velen wordt gewaardeerd. Sade heeft er in ieder geval een eigen versie van gemaakt en bij mij is het instrumentale gedeelte doorgaans belangrijker dan de vocale inbreng. Niet dat Sade geen beleving inbrengt, maar anders en bovendien is er bij de Thomas versie amper instrumentale begeleiding, dus hij moet er vocaal wel wat van maken.
Ik weet dat het origineel door velen wordt gewaardeerd. Sade heeft er in ieder geval een eigen versie van gemaakt en bij mij is het instrumentale gedeelte doorgaans belangrijker dan de vocale inbreng. Niet dat Sade geen beleving inbrengt, maar anders en bovendien is er bij de Thomas versie amper instrumentale begeleiding, dus hij moet er vocaal wel wat van maken.

0
geplaatst: 6 oktober 2017, 19:55 uur
Puntentelling: 7-5-4-3-1
(voor)Ronde 1 - Ladder 6
52 Darrow Fletcher - Improve +7
50 Gregory Porter - Liquid Spirit +4
39 Sade - Why Can't We Live Together +1
25 Maze Featuring Frankie Beverly - Before I Let Go +5
17 Frank Ocean - Swim Good
17 Frank McComb - Shine +3
Deadline: vrijdag 6 oktober 20:00 uur
Hoppa! Ik vind dat Darrow met dit erg leuk, funky nummer deze niet zo geweldige ladder mag winnen. En gelukkig kan ik daaraan bijdragen / voor zorgen. Ook Maze mag van mij wel door. Al moet ik wel zeggen dat alle nummers na Improve voor mij elkaar niet veel ontlopen. Liquid Spirit is misschien de best of the rest, maar hoe mensen een haat-/liefde verhouding met Parliament hebben, heb ik dat met Gregory Porter. Het nummer van Frank Ocean doet me weinig (wel aardige videoclip)
(voor)Ronde 1 - Ladder 6
52 Darrow Fletcher - Improve +7
50 Gregory Porter - Liquid Spirit +4
39 Sade - Why Can't We Live Together +1
25 Maze Featuring Frankie Beverly - Before I Let Go +5
17 Frank Ocean - Swim Good
17 Frank McComb - Shine +3
Deadline: vrijdag 6 oktober 20:00 uur
Hoppa! Ik vind dat Darrow met dit erg leuk, funky nummer deze niet zo geweldige ladder mag winnen. En gelukkig kan ik daaraan bijdragen / voor zorgen. Ook Maze mag van mij wel door. Al moet ik wel zeggen dat alle nummers na Improve voor mij elkaar niet veel ontlopen. Liquid Spirit is misschien de best of the rest, maar hoe mensen een haat-/liefde verhouding met Parliament hebben, heb ik dat met Gregory Porter. Het nummer van Frank Ocean doet me weinig (wel aardige videoclip)
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 20:00 uur
ladders van 6, top 4 door
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be
Maxwell - This Woman's Work
The Miracles - Tears of a Clown
C & the Shells - On Your Way Home
Judith Hill - As trains go by
Rick James - Mary Jane
Deadline: zaterdag 7 oktober 20:00 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be
Maxwell - This Woman's Work
The Miracles - Tears of a Clown
C & the Shells - On Your Way Home
Judith Hill - As trains go by
Rick James - Mary Jane
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 20:11 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
7 Maxwell - This Woman's Work
5 The Miracles - Tears of a Clown
4 C & the Shells - On Your Way Home
3 Judith Hill - As trains go by
1 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be
0 Rick James - Mary Jane
Ik ben een sucker voor de muziek van Maxwell, al gaat hij het hier met deze cover vast niet redden. Shells en miracles goed volgens erkend recept en dan is deze ladder wel klaar.
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
7 Maxwell - This Woman's Work
4 C & the Shells - On Your Way Home
3 Judith Hill - As trains go by
1 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be
0 Rick James - Mary Jane
Ik ben een sucker voor de muziek van Maxwell, al gaat hij het hier met deze cover vast niet redden. Shells en miracles goed volgens erkend recept en dan is deze ladder wel klaar.
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 20:22 uur
bezigladders van 6, top 4 door
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
11 Maxwell - This Woman's Work +4
10 Judith Hill - As trains go by +7
7 C & the Shells - On Your Way Home +3
5 Rick James - Mary Jane +5
2 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be +1
Twee duidelijke favorieten met Judith Hill en Rick James' Mary Jane!
Wel twijfel ik of ik niet toch "Jammin' in the basement" had moeten kiezen van eerstgenoemde. Het hele album is leuk.
Maxwell's versie van Kate Bush vind ik ook mooi, al is het live (MTV unplugged) indrukwekkender.
Nu ga ik mensen tegen de haren instrijken: deze van Terry Callier (van wie ik zat nummers wel mooi vind) trek ik heel slecht, ook al staat het volgens mij bekend als klassieker.
"Tears of a clown" vind ik nog erger. Het begint gelijk met dat riedeltje. Ook "The tracks of my tears" hoor ik niet graag. Misschien is het toch de wat zeikerige zangstijl. Van Love Machine word ik dan wel weer heel blij. Maar die nominatie bleek vorige editie niet gewaardeerd te worden.
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
11 Maxwell - This Woman's Work +4
10 Judith Hill - As trains go by +7
7 C & the Shells - On Your Way Home +3
5 Rick James - Mary Jane +5
2 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be +1
Twee duidelijke favorieten met Judith Hill en Rick James' Mary Jane!
Wel twijfel ik of ik niet toch "Jammin' in the basement" had moeten kiezen van eerstgenoemde. Het hele album is leuk.
Maxwell's versie van Kate Bush vind ik ook mooi, al is het live (MTV unplugged) indrukwekkender.
Nu ga ik mensen tegen de haren instrijken: deze van Terry Callier (van wie ik zat nummers wel mooi vind) trek ik heel slecht, ook al staat het volgens mij bekend als klassieker.
"Tears of a clown" vind ik nog erger. Het begint gelijk met dat riedeltje. Ook "The tracks of my tears" hoor ik niet graag. Misschien is het toch de wat zeikerige zangstijl. Van Love Machine word ik dan wel weer heel blij. Maar die nominatie bleek vorige editie niet gewaardeerd te worden.
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 20:48 uur
Minneapolis schreef:
"Tears of a clown" vind ik nog erger. Het begint gelijk met dat riedeltje. Ook "The tracks of my tears" hoor ik niet graag.
"Tears of a clown" vind ik nog erger. Het begint gelijk met dat riedeltje. Ook "The tracks of my tears" hoor ik niet graag.
Wat betreft Terry Calier ben ik het helemaal met je eens. Maar Smokey Robinson trek ik dus wel goed. Zeker Tracks Of My Tears. Die is voor altijd verbonden aan de film Platoon. Beide klassiekers waar ik van kan blijven genieten. Ik kan me wel iets voorstellen bij het "zeikerige" in de stem van Smokey.
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 20:54 uur
Ja, ik kan me voorstellen dat een bepaald referentiekader meespeelt.
Wat vind je van het meer uptempo Love machine? Zonder je met extra luistervoer op te willen zadelen.
Wat vind je van het meer uptempo Love machine? Zonder je met extra luistervoer op te willen zadelen.

0
geplaatst: 6 oktober 2017, 21:01 uur
Ik weet niet of Lovemachine van jou (als nominatie) ken of ergens anders van. Ik kende het in ieder geval al wel. Het nummer zelf vind ik best wel lekker, maar geen topper. Bijna ongelooflijk dat dit The Miracles zijn. Die staan voor mij toch echt voor zoetsappigheid en downtempo. Lovemachine is flink uptempo en funky.
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 23:06 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
18 Maxwell - This Woman's Work +7
13 Judith Hill - As trains go by +3
12 C & the Shells - On Your Way Home +5
9 Rick James - Mary Jane +4
6 The Miracles - Tears of a Clown +1
2 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be
Ook ik ben helemaal weg van het werk van Maxwell. En zijn versie van This Woman's Work is voor mij met afstand de beste uitvoering (live of studioversie maakt me niet uit). On Your Way Home is weer een openbaring. Ik weet niet of die in de vorige aflevering ook mee heeft gedaan, mogelijk dat ik dat toen ook al vond, maar het klinkt geweldig. Ook de nummers van Rick James kan ik goed hebben over het algemeen. Mary Jane klinkt net even anders, maar ook gewoon goed. Van As Trains Go By vind ik de productie sterker dan haar stem. Het nummer zelf is verder prima. Tears of a Clown is nog steeds een fraai nummer, typische Motown, maar afgezet tegen de voorgaande vier nummers, past het niet helemaal. Johnny Be Gay If You Can Be is zeker niet verkeerd, maar doet me hier simpelweg het minst.
P.S. Love Machine van The Miracles vind ik ook zeer afwijkend t.o.v. wat ik van hen ken, zeker niet typisch Miracles, maar vind ik gewoon een sterke track.
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
18 Maxwell - This Woman's Work +7
13 Judith Hill - As trains go by +3
12 C & the Shells - On Your Way Home +5
9 Rick James - Mary Jane +4
6 The Miracles - Tears of a Clown +1
2 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be
Ook ik ben helemaal weg van het werk van Maxwell. En zijn versie van This Woman's Work is voor mij met afstand de beste uitvoering (live of studioversie maakt me niet uit). On Your Way Home is weer een openbaring. Ik weet niet of die in de vorige aflevering ook mee heeft gedaan, mogelijk dat ik dat toen ook al vond, maar het klinkt geweldig. Ook de nummers van Rick James kan ik goed hebben over het algemeen. Mary Jane klinkt net even anders, maar ook gewoon goed. Van As Trains Go By vind ik de productie sterker dan haar stem. Het nummer zelf is verder prima. Tears of a Clown is nog steeds een fraai nummer, typische Motown, maar afgezet tegen de voorgaande vier nummers, past het niet helemaal. Johnny Be Gay If You Can Be is zeker niet verkeerd, maar doet me hier simpelweg het minst.
P.S. Love Machine van The Miracles vind ik ook zeer afwijkend t.o.v. wat ik van hen ken, zeker niet typisch Miracles, maar vind ik gewoon een sterke track.
0
geplaatst: 6 oktober 2017, 23:31 uur
Een van de beste soulnummers naar mijn mening Tears of A Clown, moet raar lopen dat hij geen +7 van mij krijgt.
BTW met Maxwell kan ik dus niks.
BTW met Maxwell kan ik dus niks.
0
geplaatst: 7 oktober 2017, 00:31 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
20 Judith Hill - As trains go by +7
18 Maxwell - This Woman's Work
15 C & the Shells - On Your Way Home +3
13 Rick James - Mary Jane +4
11 The Miracles - Tears of a Clown +5
3 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be+1
Ik kan Maxwell met wisselend succes hebben. En deze dus duidelijk niet ?.
Judith Hill klinkt als een prince productie dus was voor mij de duidelijke winnaar.
Tears of a clown vind ik gewoon erg leuk en de rest wel aardig.
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
20 Judith Hill - As trains go by +7
18 Maxwell - This Woman's Work
15 C & the Shells - On Your Way Home +3
13 Rick James - Mary Jane +4
11 The Miracles - Tears of a Clown +5
3 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be+1
Ik kan Maxwell met wisselend succes hebben. En deze dus duidelijk niet ?.
Judith Hill klinkt als een prince productie dus was voor mij de duidelijke winnaar.
Tears of a clown vind ik gewoon erg leuk en de rest wel aardig.
0
geplaatst: 7 oktober 2017, 08:14 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
27 Judith Hill - As trains go by 7
22 Maxwell - This Woman's Work 4
20 C & the Shells - On Your Way Home 5
13 Rick James - Mary Jane
13 The Miracles - Tears of a Clown 2
6 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be 3
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
27 Judith Hill - As trains go by 7
22 Maxwell - This Woman's Work 4
20 C & the Shells - On Your Way Home 5
13 Rick James - Mary Jane
13 The Miracles - Tears of a Clown 2
6 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be 3
0
geplaatst: 7 oktober 2017, 08:53 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
28 Judith Hill - As trains go by 1
22 Maxwell - This Woman's Work
25 C & the Shells - On Your Way Home 5
17 Rick James - Mary Jane 4
15 The Miracles - Tears of a Clown 3 (-1 correctie thelion, geeft 2 punten ipv 1)
13 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be 7
Ik ben een groot liefhebber van (het debuutalbum van) Maxwell, maar dit nummer trek ik slecht.
De volle mep is voor Terry, al vind ik C & The Shells ook prachtig.
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
28 Judith Hill - As trains go by 1
25 C & the Shells - On Your Way Home 5
17 Rick James - Mary Jane 4
15 The Miracles - Tears of a Clown 3 (-1 correctie thelion, geeft 2 punten ipv 1)
13 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be 7
Ik ben een groot liefhebber van (het debuutalbum van) Maxwell, maar dit nummer trek ik slecht.
De volle mep is voor Terry, al vind ik C & The Shells ook prachtig.
0
geplaatst: 7 oktober 2017, 10:08 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
29 Judith Hill - As trains go by 1
28 C & the Shells - On Your Way Home 3
22 Rick James - Mary Jane 5
20 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be 7
19 The Miracles - Tears of a Clown 4
Voor mij geen beste ladder.
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
29 Judith Hill - As trains go by 1
28 C & the Shells - On Your Way Home 3
22 Rick James - Mary Jane 5
20 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be 7
19 The Miracles - Tears of a Clown 4
Voor mij geen beste ladder.
0
Mb.
geplaatst: 7 oktober 2017, 10:26 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
33 C & the Shells - On Your Way Home +5
32 Judith Hill - As trains go by +3
29 Rick James - Mary Jane +7
23 The Miracles - Tears of a Clown +4
21 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be +1
Mary Jane is een ontzettend lekkere meezinger en On Your Way Home is een mooie soulsong. De rest vind ik minder, met name het aalgladde zangwerk van Maxwell en de folkmuziek van Terry bevallen mij niet.
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
33 C & the Shells - On Your Way Home +5
32 Judith Hill - As trains go by +3
29 Rick James - Mary Jane +7
23 The Miracles - Tears of a Clown +4
21 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be +1
Mary Jane is een ontzettend lekkere meezinger en On Your Way Home is een mooie soulsong. De rest vind ik minder, met name het aalgladde zangwerk van Maxwell en de folkmuziek van Terry bevallen mij niet.
0
geplaatst: 7 oktober 2017, 11:27 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
37 C & the Shells - On Your Way Home 4
32 Judith Hill - As trains go by
32 Rick James - Mary Jane 3
30 The Miracles - Tears of a Clown 7
26 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be 5
23 Maxwell - This Woman's Work 1
Een ladder die ik qua niveau dicht bij elkaar vind liggen. The Miracles klassieker krijgt nipt mijn voorkeur t.o.v. Terry Callier die ik altijd graag mag horen. Ik begrijp wel dat mensen juist dit nummer van hem minder kunnen waarderen. Ik heb dat zelf met deze Maxwell die ik toch nog nipt boven Prince protegé Judith Hill plaats. Dat nummer begint sterk maar ergens onderweg gaat het me tegenstaan. C & the Shells - vooral bekend als begeleidingsband van southern soul artiesten - wint het nipt van Mary Jane.
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
37 C & the Shells - On Your Way Home 4
32 Judith Hill - As trains go by
32 Rick James - Mary Jane 3
30 The Miracles - Tears of a Clown 7
26 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be 5
23 Maxwell - This Woman's Work 1
Een ladder die ik qua niveau dicht bij elkaar vind liggen. The Miracles klassieker krijgt nipt mijn voorkeur t.o.v. Terry Callier die ik altijd graag mag horen. Ik begrijp wel dat mensen juist dit nummer van hem minder kunnen waarderen. Ik heb dat zelf met deze Maxwell die ik toch nog nipt boven Prince protegé Judith Hill plaats. Dat nummer begint sterk maar ergens onderweg gaat het me tegenstaan. C & the Shells - vooral bekend als begeleidingsband van southern soul artiesten - wint het nipt van Mary Jane.
0
geplaatst: 7 oktober 2017, 11:39 uur
Ladder 15 zojuist beluisterd en die bevat vier echt sterke toppers
.
.
0
geplaatst: 7 oktober 2017, 12:31 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
43 C & the Shells - On Your Way Home +5
36 Judith Hill - As trains go by +4
39 Rick James - Mary Jane +7
33 The Miracles - Tears of a Clown +3
26 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be
24 Maxwell - This Woman's Work +1
Ik vind in deze ladder 4 nummers erg sterk en 2 zeer zwak. Ik zou zomaar bijna elk ander nummer van het album Now van Maxwell (staat in de kast) opzetten. Terry Calier's nummer schat ik zelfs nog lager in. Het zijn beide gewoon niet mijn nummers en Terry is zelfs een stuk minder mijn ding, al heb ik nog wel een album van hem aangeschaft. Rick James is voor mij bijna altijd goed en precies mijn straatje. C & The Shells vond ik de vorige edie ook al een erg welkome verrassing. Judith Hill moet ik nog steeds een keer checken, maar als Prince zich ermee heeft bemoeid kan het bij mij bijna niet meer mis gaan. Dit klinkt in ieder geval lekker funky. The Miracles zijn gewoon degelijk met deze evergreen.
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
43 C & the Shells - On Your Way Home +5
36 Judith Hill - As trains go by +4
39 Rick James - Mary Jane +7
33 The Miracles - Tears of a Clown +3
26 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be
24 Maxwell - This Woman's Work +1
Ik vind in deze ladder 4 nummers erg sterk en 2 zeer zwak. Ik zou zomaar bijna elk ander nummer van het album Now van Maxwell (staat in de kast) opzetten. Terry Calier's nummer schat ik zelfs nog lager in. Het zijn beide gewoon niet mijn nummers en Terry is zelfs een stuk minder mijn ding, al heb ik nog wel een album van hem aangeschaft. Rick James is voor mij bijna altijd goed en precies mijn straatje. C & The Shells vond ik de vorige edie ook al een erg welkome verrassing. Judith Hill moet ik nog steeds een keer checken, maar als Prince zich ermee heeft bemoeid kan het bij mij bijna niet meer mis gaan. Dit klinkt in ieder geval lekker funky. The Miracles zijn gewoon degelijk met deze evergreen.
0
geplaatst: 7 oktober 2017, 12:33 uur
Ik heb gezorgd voor een verdubbeling, maar dit zal Maxwell nu niet redden. Met andere nummers zal hij ongetwijfeld hoger scoren bij mij (afhankelijk van de rest van ladder).
0
geplaatst: 7 oktober 2017, 17:16 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
48 C & the Shells - On Your Way Home +5
43 Rick James - Mary Jane +4
40 The Miracles - Tears of a Clown +7
39 Judith Hill - As trains go by +3
27 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be +1
24 Maxwell - This Woman's Work
Maxwell vind ik als eerder gezegd vrij weinig aan en dat veranderd dit nummer niks aan.
The Miracles leveren hier een van de beste soulnummers allertijden, wat een heerlijk nummer!
(voor)Ronde 1 - Ladder 7
48 C & the Shells - On Your Way Home +5
43 Rick James - Mary Jane +4
40 The Miracles - Tears of a Clown +7
39 Judith Hill - As trains go by +3
27 Terry Callier - Johnny Be Gay If You Can Be +1
24 Maxwell - This Woman's Work
Maxwell vind ik als eerder gezegd vrij weinig aan en dat veranderd dit nummer niks aan.
The Miracles leveren hier een van de beste soulnummers allertijden, wat een heerlijk nummer!
0
geplaatst: 7 oktober 2017, 17:22 uur
Het blijft bijzonder te zien hoe mijlenver de meningen in bijna elke ladder uit liggen. Niet bedoeld m.b.t. specifieke nummers op personen. Veelal scoren 7 punters even vaak 0 punten.
Is dat de volgende toevallig?
Edgar18 schreef:
Ik ben nog steeds vooruit aan het luisteren en ik heb er net een ladder opzitten waar ik niet blij van werd. Geen enkel nummer dat ik boven de 7,0 scoor, dat is voor mij echt een zeldzaamheid bij zwarte muziek.
Ik ben nog steeds vooruit aan het luisteren en ik heb er net een ladder opzitten waar ik niet blij van werd. Geen enkel nummer dat ik boven de 7,0 scoor, dat is voor mij echt een zeldzaamheid bij zwarte muziek.
0
geplaatst: 7 oktober 2017, 20:41 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 8
Parliament - Testify
Gregory Porter - 1960 What?
Roberta Flack - Hey, That's No Way to Say Goodbye
Parliament - Livin' The Life
Alicia Keys - You Don't Know My Name
Randy Crawford - You Might Need Somebody
Deadline: zondag 8 oktober 20:00 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 8
Parliament - Testify
Gregory Porter - 1960 What?
Roberta Flack - Hey, That's No Way to Say Goodbye
Alicia Keys - You Don't Know My Name
Randy Crawford - You Might Need Somebody
0
geplaatst: 7 oktober 2017, 20:43 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 8
7 Gregory Porter - 1960 What? 7
5 Randy Crawford - You Might Need Somebody 5
4 Alicia Keys - You Don't Know My Name 4
3 Parliament - Testify 3
1 Roberta Flack - Hey, That's No Way to Say Goodbye 1
Mijn minst favoriete ladder tot nu toe.
Het liefst zou ik alleen Gregory Porter en Randy Crawford punten willen geven hier.
(voor)Ronde 1 - Ladder 8
7 Gregory Porter - 1960 What? 7
5 Randy Crawford - You Might Need Somebody 5
4 Alicia Keys - You Don't Know My Name 4
3 Parliament - Testify 3
1 Roberta Flack - Hey, That's No Way to Say Goodbye 1
Mijn minst favoriete ladder tot nu toe.
Het liefst zou ik alleen Gregory Porter en Randy Crawford punten willen geven hier.
0
geplaatst: 7 oktober 2017, 21:16 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 8
12 Gregory Porter - 1960 What? +5
11 Alicia Keys - You Don't Know My Name +7
5 Roberta Flack - Hey, That's No Way to Say Goodbye +4
5 Randy Crawford - You Might Need Somebody
3 Parliament - Livin' The Life+3
4 Parliament - Testify +1
Prachtig nummer van Alicia. Lekker funky met Gregory. Roberta heeft betere, maar die twee van Parliament zijn om het even een Randy haar stem trek ik slecht.
(voor)Ronde 1 - Ladder 8
12 Gregory Porter - 1960 What? +5
11 Alicia Keys - You Don't Know My Name +7
5 Roberta Flack - Hey, That's No Way to Say Goodbye +4
5 Randy Crawford - You Might Need Somebody
3 Parliament - Livin' The Life+3
4 Parliament - Testify +1
Prachtig nummer van Alicia. Lekker funky met Gregory. Roberta heeft betere, maar die twee van Parliament zijn om het even een Randy haar stem trek ik slecht.
0
geplaatst: 7 oktober 2017, 23:40 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 8
18 Alicia Keys - You Don't Know My Name +7
17 Gregory Porter - 1960 What? +5
9 Roberta Flack - Hey, That's No Way to Say Goodbye +4
8 Randy Crawford - You Might Need Somebody +3
5 Parliament - Testify +1
3 Parliament - Livin' The Life
(voor)Ronde 1 - Ladder 8
18 Alicia Keys - You Don't Know My Name +7
17 Gregory Porter - 1960 What? +5
9 Roberta Flack - Hey, That's No Way to Say Goodbye +4
8 Randy Crawford - You Might Need Somebody +3
5 Parliament - Testify +1
0
geplaatst: 8 oktober 2017, 09:58 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 8
23 Alicia Keys - You Don't Know My Name 5
24 Gregory Porter - 1960 What? 7
13 Roberta Flack - Hey, That's No Way to Say Goodbye 4
11 Randy Crawford - You Might Need Somebody 3
6 Parliament - Testify 1
(voor)Ronde 1 - Ladder 8
23 Alicia Keys - You Don't Know My Name 5
24 Gregory Porter - 1960 What? 7
13 Roberta Flack - Hey, That's No Way to Say Goodbye 4
11 Randy Crawford - You Might Need Somebody 3
6 Parliament - Testify 1
0
geplaatst: 8 oktober 2017, 10:15 uur
(voor)Ronde 1 - Ladder 8
30 Alicia Keys - You Don't Know My Name 7
25 Gregory Porter - 1960 What? 1
15 Randy Crawford - You Might Need Somebody 4
13 Roberta Flack - Hey, That's No Way to Say Goodbye
11 Parliament - Testify 5
6 Parliament - Livin' The Life 3
(voor)Ronde 1 - Ladder 8
30 Alicia Keys - You Don't Know My Name 7
25 Gregory Porter - 1960 What? 1
15 Randy Crawford - You Might Need Somebody 4
13 Roberta Flack - Hey, That's No Way to Say Goodbye
11 Parliament - Testify 5
6 Parliament - Livin' The Life 3
0
geplaatst: 8 oktober 2017, 10:16 uur
Minneapolis schreef:
Nee, maar ik denk wel dat ik dit de op een na zwakste vind die ik tot nu toe beluisterd heb.Is dat de volgende toevallig?
* denotes required fields.