MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Grote 90's K.O.

zoeken in:

17. George Michael - Praying for Time Vs. The Smashing Pumpkins - Today

0-1

SergeantHowie
3-2

4-8 mobiel

18. Soundgarden - Black Hole Sun Vs. Björk - Hyperballad

1-0 ook mobiel

1-1 laptop

SergeantHowie
1-2

Is nu al de tweede keer deze week dat ik dit van jou zie. Heb jij zo'n vreemde mobiel dan? Ik post vaak zat nieuwe battles met m'n telefoon.

3-2

Ook mobiel kun je prima nieuwe battles plaatsen. Ga naar de pagina waar de battles staan, houd je vinger ingedrukt op de battle die je wilt selecteren, sleep de cursor naar het begin en het einde van de tekst die je wilt kopiëren en dan verschijnt er vanzelf een pop-up met 'knippen / kopiëren'. Vervolgens houd je je scherm weer ingedrukt in een nieuw bericht en dan kan je de tekst plakken.

johannesA
5-3

GrafGantz schreef:
(quote)

Is nu al de tweede keer deze week dat ik dit van jou zie. Heb jij zo'n vreemde mobiel dan? Ik post vaak zat nieuwe battles met m'n telefoon.

Volgens cybercrime expert Rian van Rijbroek kun je maar beter niet met je telefoon knippen en plakken

Rudi S schreef:
(quote)

Volgens cybercrime expert Rian van Rijbroek kun je maar beter niet met je telefoon knippen en plakken

Vanwege de blockchain, lijkt me duidelijk.

Titmeister schreef:
Ook mobiel kun je prima nieuwe battles plaatsen. Ga naar de pagina waar de battles staan, houd je vinger ingedrukt op de battle die je wilt selecteren, sleep de cursor naar het begin en het einde van de tekst die je wilt kopiëren en dan verschijnt er vanzelf een pop-up met 'knippen / kopiëren'. Vervolgens houd je je scherm weer ingedrukt in een nieuw bericht en dan kan je de tekst plakken.

Bedankt voor de tip hoor, maar tegen de tijd dat ik mijn cursor de hele te kopiëren battle kan laten beslaan, heeft een vingervluggere user (of iemand achter een laptop) al lang zelf een nieuwe battle geplaatst, ben ik zonet achter gekomen.

Maar goed, nu weer achter de laptop dus bij deze:

19. Radiohead - Street Spirit (Fade Out) Vs. Air - Sexy Boy

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 12:38 uur

geplaatst: vandaag om 12:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.