Muziek / Muziekgames / Princemeter
zoeken in:
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 20:08 uur
6,3
Ben minder te spreken over de jazz invloeden in een aantal van zijn nummers. Het swingt verder wel.
Ben minder te spreken over de jazz invloeden in een aantal van zijn nummers. Het swingt verder wel.
0
geplaatst: 12 oktober 2017, 20:24 uur
9,5
Er valt zoveel te genieten in dit stuk. Dat album moet nodig eens voor een fatsoenlijke prijs op vinyl komen!
De hoes is ook prachtig.
edit:
Na weer eens helemaal geluisterd te hebben, heb ik er nog een paar tienden extra gegeven (9,5 i.p.v 9,2) Heerlijk.. Wat kan een mens nog meer wensen?
Er valt zoveel te genieten in dit stuk. Dat album moet nodig eens voor een fatsoenlijke prijs op vinyl komen!
De hoes is ook prachtig.
edit:
Na weer eens helemaal geluisterd te hebben, heb ik er nog een paar tienden extra gegeven (9,5 i.p.v 9,2) Heerlijk.. Wat kan een mens nog meer wensen?
0
geplaatst: 13 oktober 2017, 10:07 uur
Minneapolis schreef:
9,5
9,5
Ik vermoed dat dat wel eens heel lang kan gaan duren.
Een 9 geef ik
0
geplaatst: 13 oktober 2017, 13:51 uur
0
geplaatst: 13 oktober 2017, 14:23 uur
9
Deze hele plaat laat m.i. horen waar Miles Davis naartoe aan het werken was.
Deze hele plaat laat m.i. horen waar Miles Davis naartoe aan het werken was.
0
geplaatst: 13 oktober 2017, 14:34 uur
8 - 0,5 voor de parlando tussenkomsten met de irritante stem =7,5.
0
geplaatst: 13 oktober 2017, 19:54 uur
De Princemeter top 100:
1. Mountains (8,504 / 21 stemmers)
2. Gold (8,023 / 19 stemmers)
3. Rainbow Children (7,976 / 13 stemmers)
4. Musicology (7,603 / 16 stemmers)
5. Glam Slam (7,276 / 20 stemmers)
6. I Wanna Be Your Lover (7,245 / 21 stemmers)
Vandaag is het Love Symbol album precies 25 jaar oud geworden. Dan moet deze hit toch wel het nummer voor vandaag gaan worden:
Sexy MF
Morgen komt het nieuwe nummer wat later online.
Het nummer Gold van een paar dagen terug staat niet meer online, maar sinds vandaag op zijn officiële kanaal: Prince - Gold (Official Music Video) - YouTube
1. Mountains (8,504 / 21 stemmers)
2. Gold (8,023 / 19 stemmers)
3. Rainbow Children (7,976 / 13 stemmers)
4. Musicology (7,603 / 16 stemmers)
5. Glam Slam (7,276 / 20 stemmers)
6. I Wanna Be Your Lover (7,245 / 21 stemmers)
Vandaag is het Love Symbol album precies 25 jaar oud geworden. Dan moet deze hit toch wel het nummer voor vandaag gaan worden:
Sexy MF
Morgen komt het nieuwe nummer wat later online.
Het nummer Gold van een paar dagen terug staat niet meer online, maar sinds vandaag op zijn officiële kanaal: Prince - Gold (Official Music Video) - YouTube
0
geplaatst: 13 oktober 2017, 19:58 uur
6
Heb dit eigenlijk nooit zo'n goed nummer gevonden. Prince zakte in die tijd amper tot nooit door de ondergrens en hier dus ook niet, maar da's het enige compliment dat ik dit nummer kan geven persoonlijk. De andere Love Symbol-singles vind ik een stuk leuker.
En nog een 7 voor The Rainbow Children (heel de dag vergeten stemmen, argghhh). Had ik ook al heel lang niet meer gehoord, maar een chill liedje is het wel (al sla ik er ook niet steil achterover van).
Heb dit eigenlijk nooit zo'n goed nummer gevonden. Prince zakte in die tijd amper tot nooit door de ondergrens en hier dus ook niet, maar da's het enige compliment dat ik dit nummer kan geven persoonlijk. De andere Love Symbol-singles vind ik een stuk leuker.
En nog een 7 voor The Rainbow Children (heel de dag vergeten stemmen, argghhh). Had ik ook al heel lang niet meer gehoord, maar een chill liedje is het wel (al sla ik er ook niet steil achterover van).
0
geplaatst: 13 oktober 2017, 21:28 uur
Rainbow Children
6
Nu weet ik het zeker. Prince is de zwarte tegenhanger van Zappa.
En maar muziekjes blijven produceren in een regenboog van stijlen.
Maar altijd met een erg clevere groove als basis, zodat je inhaakt.
Toch is dit voor mij geen muziek waar ik lang actief kan naar luisteren.
6
Nu weet ik het zeker. Prince is de zwarte tegenhanger van Zappa.
En maar muziekjes blijven produceren in een regenboog van stijlen.
Maar altijd met een erg clevere groove als basis, zodat je inhaakt.
Toch is dit voor mij geen muziek waar ik lang actief kan naar luisteren.
0
geplaatst: 13 oktober 2017, 21:30 uur
Maar op welk nummer stem je nu? Is dit nog voor Rainbow Children of voor Sexy MF?
0
geplaatst: 13 oktober 2017, 21:31 uur
dazzler schreef:
actief kan naar luisteren.
actief kan naar luisteren.
Actief luisteren is bewegen toch?

Soms is een goede groove alles wat ik nodig heb.
0
geplaatst: 13 oktober 2017, 21:34 uur
Sexy MF
7
Ook dit nummer staat op een stevige groove met plateauzolen.
Een funky visitekaartje voor de Prince van de vroege jaren '90.
ps. Ik probeer flink alle nummers mee te pikken, ook al ben ik een dag of wat te laat.
7
Ook dit nummer staat op een stevige groove met plateauzolen.
Een funky visitekaartje voor de Prince van de vroege jaren '90.
ps. Ik probeer flink alle nummers mee te pikken, ook al ben ik een dag of wat te laat.
0
geplaatst: 13 oktober 2017, 21:36 uur
Minneapolis schreef:
Haha.
Misschien gebeurt er in Rainbow Children dan ook veel te veel om van te kunnen genieten.
0
geplaatst: 13 oktober 2017, 21:36 uur
dazzler schreef:
Zolang je de titel erboven zet geen probleem: duidelijk nu (ik neem alleen niet de laatstemmers mee, anders is het geen doen uiteraard)

* denotes required fields.