MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet) #2

zoeken in:

2-2

Opeth heeft al twee overwinningen op zijn naam staan, en die nummers vond ik sterker dan Wreath.

aslan (crew)
2-3

Warning had deze letter van mij mogen winnen. Snap die fascinatie met Obscure Sphinx niet zo goed. Doe mij maar een portie Opeth, chef!

3-4

4-4

Vind het stiekem niet zo'n hele sterke finale, was een letter met meer potentie. Opeth heeft ze inderdaad wel beter gemaakt, maar toch de puntjes naar de Zweden.

Phoeh, moeilijk. Absoluut wel een zeer sterke finale hoor. Ik wacht nog even af met stemmen.

ASman schreef:
Warning had deze letter van mij mogen winnen.

Daar ben ik het mee eens. Maar mijn punt in de finale gaat uiteindelijk toch naar Obscure Sphinx, een ware ontdekking.

Sowieso wel een sterke finale, naar mijn mening, met twee songs die de tien minutengrens passeren.

4-5

Is er al uitsluitsel of de X gecombineerd gaat worden met leestekens?

Worden losse ladders. We gaan het in ieder geval proberen. Hoeveel nummers het ook gaan worden. De opzet kan dus veranderd worden, maar ik begreep dat de meerderheid vóór een absolute winnaar per letter was, ongeacht het aantal deelnemende nummers.

Om het af te maken. Allebei erg sterk, ik kon eigenlijk niet kiezen!

5-8

Dan hebben we een winnaar!

Zeer verrassende winnaar wat mij betreft!

Weer verder met de X?

Nomineer 2 metalsongs beginnend met X: 1e ronde

Nasty Savage - XXX
Voivod - X-Ray Mirror

Totaal 2 (max ?)

Deadline 5 februari 20.00 uur

Nasty Savage - XXX
Ne Obliviscaris - Xenoflux
Psyopus - X and Y
Voivod - X-Ray Mirror

Totaal 4 (max ?)

Nasty Savage - XXX
Psyopus - X and Y
System Of A Down - X*
Voivod - X-Ray Mirror

Totaal 5 (max ?)

aslan (crew)

Behemoth - Xul °°°
Nasty Savage - XXX
Psyopus - X and Y
Rotting Christ - Χ Ξ Σ (666) °°°
System Of A Down - X
Voivod - X-Ray Mirror
Wormed – Xenoverse Discharger °°°

Totaal 8 (max ?)

Ik weet overigens welgeteld 1 nummer met de X die nog niet genoemd is, maar die staat als enige van zijn album niet op youtube... voor wie wel een link kan vinden: Sonata Arctica - X Marks the Spot.

Deze ronde gaat gauw voorbij zijn, denk ik. Ikzelf kan niet meteen iets bedenken met de X.

Ik ook niet...?

Met 8 kunnen we in ieder geval drie rondes spelen. Als ik die van SA nog kan linken, dan worden het er negen. Mochten er verder geen meer bijkomen, misschien dat we dan drie ladders van drie nummers kunnen doen, met een finaleladder waarin ook 3 nummers om de titel strijden. Wat onorthodox wellicht, maar dan hebben we in ieder geval nog wat plezier met de X.

Lijkt me toch wel leuk, zal kort maar krachtig zijn.

Prima idee...

Gast
geplaatst: vandaag om 02:09 uur

geplaatst: vandaag om 02:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.