Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet) #2
zoeken in:
0
geplaatst: 27 april 2018, 13:02 uur
9. Disembowelment - Your Prophetic Throne of Irony vs. Converge - You Fail Me
Mijn nominatie staat hier tegen een erg straffe song, maar toch gaat mijn punt naar het naargeestige Disembowelment.
1-0
Dit had gerust de finale of toch een halve finale mogen zijn van mij.
Mijn nominatie staat hier tegen een erg straffe song, maar toch gaat mijn punt naar het naargeestige Disembowelment.
1-0
Dit had gerust de finale of toch een halve finale mogen zijn van mij.

1
geplaatst: 27 april 2018, 19:30 uur
Beide fantastisch (Converge dinsdag nog live aan het werk gezien).
Ga er uiteindelijk toch eentje aan Disembowelment geven.
3-1
Ga er uiteindelijk toch eentje aan Disembowelment geven.
3-1
0
geplaatst: 30 april 2018, 09:25 uur
Ronde 2 (tot de 6, 1 verschil)
10. Emperor - Ye Entrancemperium vs. Anaal Nathrakh - You Can't Save Me, So Stop F**king Trying
10. Emperor - Ye Entrancemperium vs. Anaal Nathrakh - You Can't Save Me, So Stop F**king Trying
0
geplaatst: 1 mei 2018, 15:23 uur
0
geplaatst: 1 mei 2018, 15:26 uur
Slayer had allang een letter moeten/kunnen winnen maar nu even niet.
1-0
1-0
0
geplaatst: 2 mei 2018, 11:57 uur
Vind het nummer van Nasum wel de betere, maar waarom zo kort? Het begint net en dan is het alweer afgelopen. En niet met een knal, of een einde waar over nagedacht is, nee, maar met een fade-out. Teleurstellend.
5-1
5-1
0
geplaatst: 2 mei 2018, 19:06 uur
The_CrY veel grindcore is kort maar krachtig en klokt vaak af onder de minuut. De boodschap wordt bondig weergegeven in een haast continue spanningsboog en gitaarsolo's en lange instrumentale passages zijn vaak uitzonderingen op de regel. Deathgrind bands komen dan vaker met langer uitgesponnen composities.
Nasum is een 2de generatie grindcoreband Grindcore - Wikipedia
Binnen het kader van dit spel heb ik de platen van Nasum en Slayer wel in huis.
5-3
Nasum is een 2de generatie grindcoreband Grindcore - Wikipedia
Binnen het kader van dit spel heb ik de platen van Nasum en Slayer wel in huis.
5-3
1
geplaatst: 2 mei 2018, 20:09 uur
B.Robertson schreef:
The_CrY veel grindcore is kort maar krachtig en klokt vaak af onder de minuut. (...)
The_CrY veel grindcore is kort maar krachtig en klokt vaak af onder de minuut. (...)
Ik ben bekend met het genre, maar een nummer van 1 minuut kan ik gewoon niet zoveel mee. Er is nog nauwelijks iets neergezet of het wordt alweer afgebroken. Ook al is die ene minuut gewoon vet.
0
geplaatst: 2 mei 2018, 21:20 uur
Ronde 2, battles op p54
12. Shining - Ytterligare Ett Steg Narmare Total Jävla Utfrysning vs. Motörhead - You Ain't Gonna Live Forever
12. Shining - Ytterligare Ett Steg Narmare Total Jävla Utfrysning vs. Motörhead - You Ain't Gonna Live Forever
* denotes required fields.