Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet) #2
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2018, 08:30 uur
Mondo Drag is natuurlijk op het randje, maar wel erg lekker!
3-1
3-1
0
geplaatst: 21 juni 2018, 17:57 uur
Ik vrees dat Kreator door is...blijkbaar heet het nummer van Enochian Theory 'This Aching Isolation'. Aldus de zanger van de band, die dit reageert in een comment op de YouTube-link. Jammer, ging m'n stem gekregen hebben.
0
geplaatst: 21 juni 2018, 18:50 uur
Beetje misleidend, de Zero titel op Life ...And All It Entails van Enochian Theory bestaat wel.
1
geplaatst: 21 juni 2018, 23:55 uur
Maar ja, daar duurt die track dan ook 0 minuten en 00 seconden 
Laten we inderdaad maar zeggen dat de stand 0-5 is. Jammer, maar niets aan te doen.
5. Dalriada - Zivatar vs. Mindfunk - Zootiehead

Laten we inderdaad maar zeggen dat de stand 0-5 is. Jammer, maar niets aan te doen.
5. Dalriada - Zivatar vs. Mindfunk - Zootiehead
0
geplaatst: 22 juni 2018, 08:42 uur
Johnny Marr schreef:
Ik vrees dat Kreator door is...blijkbaar heet het nummer van Enochian Theory 'This Aching Isolation'. Aldus de zanger van de band, die dit reageert in een comment op de YouTube-link. Jammer, ging m'n stem gekregen hebben.
Vreemd. In mijn afspeellijst heet het nummer wel 'Zero is also a number'. Mooi nummer btw!
Die van Kreator kan er ook mee door. Waren overigens twee eigen nominaties, dus we hebben een winnaar...
0
geplaatst: 23 juni 2018, 12:45 uur
0
geplaatst: 24 juni 2018, 12:04 uur
1-0
Static-X was zo'n unieke band, he. Ik heb nog nooit een band gehoord die deze sound ooit heeft nagedaan.
Static-X was zo'n unieke band, he. Ik heb nog nooit een band gehoord die deze sound ooit heeft nagedaan.
* denotes required fields.