MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet) #2

zoeken in:

Finale dan maar?

Ongelofelijk wel dat Agent Steel de finale gehaald heeft ten koste van al dat moois.

aslan (crew)
0-2

Leuke finale!
King Diamond mag van mij uiteraard winnen, maar ik luister dat nummer van Agent Steel net iets vaker.

2-2

3-2

Verrassend is het zeker dat Agent Steel hier staat en van mij mogen ze winnen ook!

Geef mij ook maar Agent Steel.

4-2

Wie o wie.....

We'ave a winner! Long live the King

Grappig, we hebben er precies 3 jaar overgedaan..

Gefeliciteerd, King Diamond!

Nu natuurlijk de finale! De 27 winnaars moeten tegen elkaar strijden... there can be only one. Gezien het vervelende aantal nummers en het lage aantal deelnemers stel ik het volgende format voor:

Ronde 1 - 14 over
- 13 knockout battles 1v1
- Nummer 27 (door loting) gaat automatisch door naar ronde 2

Ronde 2 - 7 over
- 7 knockout battles 1v1

Ronde 3 - 1 winnaar
- Iedereen stuurt een lijstje in met de overgebleven nummers geordend van 1 tot 7.

Vooral met Ronde 1 weet ik niet zo goed wat ik moet. Suggesties zijn welkom. Morgen laat in de middag kan ik de battles maken.

Ipv loting kun je ook een kwalificatie ronde spelen door een battle van 2 songs van dezelfde band. Just a thought

Kijk er nu al naar uit om al die meesterwerkjes weer door m'n oren te pompen!!

Prachtige lijst is het geworden!

Een ander optie voor de eerste ronde is om eerst 13 knockout battles 1v1 te doen, en dan een extra knockout van het overgebleven nummer tegen één van de 13 winnaars. Dan is er tenminste geen nummer dat automatish doorgaat.

Ik ben meer voor de methode van Môrthul. Die bands met twee nummers in de eindlijst, tjah, kunnen zij er wat aan doen dat ze zo geniaal zijn?

Of gewoon een top 27 maken, yolo.

Klinkt goed allemaal; we kunnen ook gewoon tegenover die 27e een erkende metalklassieker zetten, Angel of Death of One of zoiets, en dan maar zien of nr. 27 het wel/niet haalt. In geval van niet is dat echter het opschuiven van een oneven aantal.

Jammer dat er zo weinig deelnemers over zijn, wellicht door het teloorgaan van de eigen favorieten? Gutter Ballet, Zombie Ritual en 144,000 Gone waren mijn meest succesvolle inzendingen.

Van de 27 winnaars heeft er maar liefst één de prijs gepakt die ik genomineerd had. ( de aller aller laatste)
Hoe is de balans bij jullie?

jordidj1 schreef:
Of gewoon een top 27 maken, yolo.

ONmogelijk. Letterlijk IMPOSSIBRUUUUH.

Óf we doen nog één ronde waar alles genomineerd mag worden, mits het nummer nog niet eerder genomineerd is in dit spel. Met die winnaar erbij hebben we dan een even aantal nummers, en dat is leuk voor de mensen die later in dit spel
zijn ingehaakt of een ronde gemist hebben

Môrthul schreef:
Óf we doen nog één ronde waar alles genomineerd mag worden, mits het nummer nog niet eerder genomineerd is in dit spel. Met die winnaar erbij hebben we dan een even aantal nummers, en dat is leuk voor de mensen die later in dit spel
zijn ingehaakt of een ronde gemist hebben

Dit idee spreekt me wel aan. Een soort bonus ronde.

Prima. Dus de gebruiker checkt zelf mbv de zoekfunctie hier of daar:Favoriete Metal Song (op alfabet) #1 of de song al eens genomineerd was? Anders wordt het een hele klus, denk ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:16 uur

geplaatst: vandaag om 17:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.