MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet) #2

zoeken in:

Deze van Arsis is bazig

3-2

aslan (crew)
3-4

Vorige was nog niet beslist.

4-5

Johnny Marr schreef:
Vorige was nog niet beslist.

4-5

Die vlieger gaat niet op naar mijn mening. Niet dat het iets uitmaakt in deze (3-4 gaf de beslissing al). Of je wilde het alleen bevestigen. Dan heb ik niks gezegd

gigage schreef:
(quote)

Die vlieger gaat niet op naar mijn mening. Niet dat het iets uitmaakt in deze (3-4 gaf de beslissing al). Of je wilde het alleen bevestigen. Dan heb ik niks gezegd

Het gaat toch tot de 5?

Of 24 uur. Daarna is het game over. Mocht het anders zijn dan hoor ik het graag.

24 uursregel is hier ook gewoon van toepassing

aslan (crew)
3-2

aslan (crew)
1-1

We Got the Right is naar mijn idee niet een van de sterkere nummers van Helloween. Ook terecht niet gespeeld vorige week, waar heel veel materiaal van de Keepers albums langskwam. Dat nummer van Dissection daarentegen gaat het ver schoppen in dit spel, denk ik.

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 02:54 uur

geplaatst: vandaag om 02:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.