MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet) #2

zoeken in:

Prachttrack van Amenra natuurlijk.
Heb daarentegen ook wel een zwak voor het klassieke Pentagram materiaal.

4-2

aslan (crew)
0-1

The Ocean is hier ook prima, maar ben toch meer in de stemming voor iets dat wat zwaarder op de maag ligt.

2-1

Phoeh, ik dacht eerst dat ASman een grapje maakte toen hij voor Paul Chain stemde, maar dat blijkt ook gewoon een enorm sterk nummer te zijn. Doet me sterk denken aan Sleep.Maar deze is toch duidelijk voor mij:

2-2

Ik maak zelden grapjes. Metal is niet om te lachen!

Pfffffff Paul Chain eruit stemmen... Stelletje posers!

Ik heb een beetje een allergie voor Rhapsody en die eerste twee Nails platen komen mij vaak goed van pas in de gym. Voor mij bijgevolg een simpele keuze;

0-2

aslan (crew)
0-3

De klassieker van Rhapsody eruit zonder eer?! Cultuurbarbaren.

Deze pas ik. Vind ik allebei niks.

1-0

Mother zie ik ook niet echt als metal, eerder als hardrock.

2-1

Fantastisch nummer van Yob, maar Mother is wel een heel sympathiek nummer!

Mother heb ik zalige herinneringen aan tijdens het spelen van GTA San Andreas en ik mag de licht sardonische blues-metal op die eerste paar Danzig albums bijzonder graag. Yob ben ik daarentegen ook weer weg van.
Retemoeilijk, maar ik ga toch maar voor Yob.

3-2

aslan (crew)
5-2

0-1

Bwa.

Metalen waar ze een beetje overheen liggen te rappen is niet meteen een sound waar ik volledig in kan komen. Dan toch liever het spartaanse oergeram van Master.

2-1

Gast
geplaatst: vandaag om 15:35 uur

geplaatst: vandaag om 15:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.