Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet) #2
zoeken in:
1
geplaatst: 18 maart 2019, 15:38 uur
5-2
Mijn plan was eigenlijk om de laatste zeven ineens te gaan doen, in de zin dat iedereen een top 7 kan vormen en dat naar mij kan PMmen. Death en Neurosis zijn enkel door loting in staat geweest tot de 5 te komen, dus dat vind ik niet eerlijk ten opzichte van bijvoorbeeld een Candlemass, die tegen Queensrÿche misschien ook wel de 5 had gehaald.
Ben benieuwd wat de rest vindt.
gigage schreef:
(Ik zie dat Death en Neurosis 5 punten hebben gehaald in deze finale ronde maar beide zijn, zei het nipt, gewipt. Om tot 8 kwartfinalisten te komen zouden deze twee om een laatste ticket tegen elkaar kunnen strijden? )
Game on
(Ik zie dat Death en Neurosis 5 punten hebben gehaald in deze finale ronde maar beide zijn, zei het nipt, gewipt. Om tot 8 kwartfinalisten te komen zouden deze twee om een laatste ticket tegen elkaar kunnen strijden? )
Game on
Mijn plan was eigenlijk om de laatste zeven ineens te gaan doen, in de zin dat iedereen een top 7 kan vormen en dat naar mij kan PMmen. Death en Neurosis zijn enkel door loting in staat geweest tot de 5 te komen, dus dat vind ik niet eerlijk ten opzichte van bijvoorbeeld een Candlemass, die tegen Queensrÿche misschien ook wel de 5 had gehaald.
Ben benieuwd wat de rest vindt.
0
geplaatst: 19 maart 2019, 10:33 uur
Lijkt me eerlijker om alle afvallers nog een kans te geven inderdaad. Spannend!
0
geplaatst: 20 maart 2019, 19:47 uur
Halve finales (tot de 8, 2 verschil)
1. Black Sabbath - N.I.B. vs. Queensrÿche - Roads to Madness
2. Mercyful Fate - Come to the Sabbath vs. Opeth - Deliverance
3. Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name vs. Agalloch - You Were But a Ghost in my Arms
4. YOB - Marrow vs. Tool - Vicarious
5. Judas Priest - Painkiller vs. Opeth - Godhead's Lament
6. Agalloch - Falling Snow vs. Amenra - A Solitary Reign
7. Agalloch - In the Shadow of Our Pale Companion vs. Celtic Frost - Synagoga Satanae
1. Black Sabbath - N.I.B. vs. Queensrÿche - Roads to Madness
3. Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name vs. Agalloch - You Were But a Ghost in my Arms
4. YOB - Marrow vs. Tool - Vicarious
5. Judas Priest - Painkiller vs. Opeth - Godhead's Lament
6. Agalloch - Falling Snow vs. Amenra - A Solitary Reign
7. Agalloch - In the Shadow of Our Pale Companion vs. Celtic Frost - Synagoga Satanae
0
geplaatst: 20 maart 2019, 19:47 uur
0
geplaatst: 22 maart 2019, 10:55 uur
Hier ga ik nog even op broeden. Mocht wel de finale zijn geweest van mij.
Hier ga ik nog even op broeden. Mocht wel de finale zijn geweest van mij.
0
geplaatst: 23 maart 2019, 23:51 uur
* denotes required fields.