MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet) #2

zoeken in:
aslan (crew)
ASman schreef:
Wat wordt die Obscure Sphinx hier overroepen zeg
helemaal niet, beter dan Obscure Sphinx wordt het hier niet

4-6

En dat was alweer de laatste van deze ronde, zeker?

Er zijn er veel gevallen in de vorige ronde... maar er staan nogal wat sterke kandidaten overeind ook. Eens zien wie deze ronde overleven.

1. Pallbearer - Worlds Apart vs. Warning - Watching From A Distance

(even een vraagje, wat doen we de volgende ronde met de X? Samenvoegen met de Z en vreemde tekens?)

Leuk dat Amon Amarth er nog in zit

Voor deze ronde: 0-1

Ik zou de X niet samenvoegen met de Z. De lastigste van de twee (X of Z) kunnen we misschien combineren met vreemde tekens & cijfers. Dan eindigen we gewoon met 26 finalisten in de finale battles

Ik zou er dan inderdaad eerder voor kiezen om er gewoon een hele korte ronde van te maken. Iets van 32 nummers of misschien zelfs 16. Je wilt wel een X- en een Z-winnaar. En daarna nog een #3$%4@02^&-winnaar

0-2

En ik volg wat Teunnis zegt.

En ik volg niet wat Johnny Marr stemt.

1-2

aslan (crew)
2-2

Teunnis schreef:
Ik zou er dan inderdaad eerder voor kiezen om er gewoon een hele korte ronde van te maken. Iets van 32 nummers of misschien zelfs 16. Je wilt wel een X- en een Z-winnaar. En daarna nog een #3$%4@02^&-winnaar

Lijkt mij ook een prima oplossing!

3-3

Teunnis schreef:

Hmm goed idee, laten we dat doen. Dan zien we wel hoe ver we komen

aslan (crew)
Teunnis schreef:
het valt allemaal nogal mee blijkbaar, ik heb er na heel even zoeken 3 met een X en 3 met een Z

3-5
Allebei erg sterk.

Teunnis schreef:

aslan schreef:
(quote)
het valt allemaal nogal mee blijkbaar, ik heb er na heel even zoeken 3 met een X en 3 met een Z

Ik kon er ook weinig vinden van die letters, vandaar mijn voorstel. Echter, als iedereen er 3 kan vinden, dan doen we het gewoon zoals Teunnis voorstelt. Mocht dat niet werken, dan kunnen we altijd nog omslaan naar een combi.

4-5

Beiden niet echt mijn ding. In het tijdsbestek van die 2 songs kan ik een compleet grindcore album draaien.

Weet uit mezelf 3 maal een X. De Z van zero en zombie is misschien iets gangbaarder.
Hulpmiddeltje: http://www.songfacts.com/browse-song-x-1.php daar zie ik SoaD, Queensrÿche en Slipknot tussen staan.

X2 van Queensrÿche is slechts een intro, dus dat is er al weer eentje minder.

Jammer van Queensrÿche. Bij verder zoeken kom ik uit op Xeroxed van Mushroomhead; staat me van bij dat die genadeloos afgeserveerd werden bij de Q.

Songs met een X in de titel dan ? Zoals sign of the southern X haha

aslan (crew)
0-1

Beiden geen hoogvliegers.

3-3

Franck Maudit
4-3

Gast
geplaatst: vandaag om 15:29 uur

geplaatst: vandaag om 15:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.