Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet) #2
zoeken in:
1
aslan (crew)
geplaatst: 17 januari 2018, 19:30 uur
helemaal niet, beter dan Obscure Sphinx wordt het hier niet 

0
geplaatst: 18 januari 2018, 16:12 uur
Ronde 3 (tot de 7, 1 verschil)
1. Pallbearer - Worlds Apart vs. Warning - Watching From A Distance
2. Iron Maiden - Wrathchild vs. Amon Amarth - Without Fear
3. Death - Without Judgement vs. Iron Maiden - Where Eagles Dare
4. Evoken - Where Ghosts Fall Silent vs. Mercyful Fate - Welcome Princess of Hell
5. Opeth - Wreath vs. King Diamond - Welcome Home
6. Obscure Sphinx - Waiting for the Bodies Down the River Floating vs. Metallica - Whiplash
7. Slayer - War Ensemble vs. Regaarde les Hommes Tomber - Wanderer of Eternity
8. Converge - Worms Will Feed / Rats Will Feast vs. Borknagar - Winter Thrice
2. Iron Maiden - Wrathchild vs. Amon Amarth - Without Fear
3. Death - Without Judgement vs. Iron Maiden - Where Eagles Dare
4. Evoken - Where Ghosts Fall Silent vs. Mercyful Fate - Welcome Princess of Hell
5. Opeth - Wreath vs. King Diamond - Welcome Home
6. Obscure Sphinx - Waiting for the Bodies Down the River Floating vs. Metallica - Whiplash
7. Slayer - War Ensemble vs. Regaarde les Hommes Tomber - Wanderer of Eternity
8. Converge - Worms Will Feed / Rats Will Feast vs. Borknagar - Winter Thrice
0
geplaatst: 18 januari 2018, 16:14 uur
Er zijn er veel gevallen in de vorige ronde... maar er staan nogal wat sterke kandidaten overeind ook. Eens zien wie deze ronde overleven.
(even een vraagje, wat doen we de volgende ronde met de X? Samenvoegen met de Z en vreemde tekens?)
(even een vraagje, wat doen we de volgende ronde met de X? Samenvoegen met de Z en vreemde tekens?)
0
geplaatst: 18 januari 2018, 16:29 uur
Leuk dat Amon Amarth er nog in zit 
Voor deze ronde: 0-1
Ik zou de X niet samenvoegen met de Z. De lastigste van de twee (X of Z) kunnen we misschien combineren met vreemde tekens & cijfers. Dan eindigen we gewoon met 26 finalisten in de finale battles

Voor deze ronde: 0-1
Ik zou de X niet samenvoegen met de Z. De lastigste van de twee (X of Z) kunnen we misschien combineren met vreemde tekens & cijfers. Dan eindigen we gewoon met 26 finalisten in de finale battles

1
geplaatst: 18 januari 2018, 16:34 uur
Ik zou er dan inderdaad eerder voor kiezen om er gewoon een hele korte ronde van te maken. Iets van 32 nummers of misschien zelfs 16. Je wilt wel een X- en een Z-winnaar. En daarna nog een #3$%4@02^&-winnaar
0
geplaatst: 18 januari 2018, 19:31 uur
Teunnis schreef:
Ik zou er dan inderdaad eerder voor kiezen om er gewoon een hele korte ronde van te maken. Iets van 32 nummers of misschien zelfs 16. Je wilt wel een X- en een Z-winnaar. En daarna nog een #3$%4@02^&-winnaar
Lijkt mij ook een prima oplossing!
0
geplaatst: 18 januari 2018, 21:59 uur
Teunnis schreef:
Hmm goed idee, laten we dat doen. Dan zien we wel hoe ver we komen

0
aslan (crew)
geplaatst: 19 januari 2018, 12:40 uur
Teunnis schreef:
het valt allemaal nogal mee blijkbaar, ik heb er na heel even zoeken 3 met een X en 3 met een ZIk zou er dan inderdaad eerder voor kiezen om er gewoon een hele korte ronde van te maken. Iets van 32 nummers of misschien zelfs 16. Je wilt wel een X- en een Z-winnaar. En daarna nog een #3$%4@02^&-winnaar
0
geplaatst: 19 januari 2018, 13:02 uur
3-5
Allebei erg sterk.
Ik kon er ook weinig vinden van die letters, vandaar mijn voorstel. Echter, als iedereen er 3 kan vinden, dan doen we het gewoon zoals Teunnis voorstelt. Mocht dat niet werken, dan kunnen we altijd nog omslaan naar een combi.
Allebei erg sterk.
Teunnis schreef:
aslan schreef:
(quote)
het valt allemaal nogal mee blijkbaar, ik heb er na heel even zoeken 3 met een X en 3 met een Z Ik kon er ook weinig vinden van die letters, vandaar mijn voorstel. Echter, als iedereen er 3 kan vinden, dan doen we het gewoon zoals Teunnis voorstelt. Mocht dat niet werken, dan kunnen we altijd nog omslaan naar een combi.
0
geplaatst: 19 januari 2018, 17:02 uur
4-5
Beiden niet echt mijn ding. In het tijdsbestek van die 2 songs kan ik een compleet grindcore album draaien.
Weet uit mezelf 3 maal een X. De Z van zero en zombie is misschien iets gangbaarder.
Hulpmiddeltje: http://www.songfacts.com/browse-song-x-1.php daar zie ik SoaD, Queensrÿche en Slipknot tussen staan.
Beiden niet echt mijn ding. In het tijdsbestek van die 2 songs kan ik een compleet grindcore album draaien.
Weet uit mezelf 3 maal een X. De Z van zero en zombie is misschien iets gangbaarder.
Hulpmiddeltje: http://www.songfacts.com/browse-song-x-1.php daar zie ik SoaD, Queensrÿche en Slipknot tussen staan.
0
geplaatst: 19 januari 2018, 17:19 uur
X2 van Queensrÿche is slechts een intro, dus dat is er al weer eentje minder.
0
geplaatst: 19 januari 2018, 17:37 uur
Jammer van Queensrÿche. Bij verder zoeken kom ik uit op Xeroxed van Mushroomhead; staat me van bij dat die genadeloos afgeserveerd werden bij de Q.
0
geplaatst: 19 januari 2018, 19:30 uur
Songs met een X in de titel dan ? Zoals sign of the southern X haha
0
geplaatst: 19 januari 2018, 19:34 uur
* denotes required fields.