Muziek / Muziekgames / Favoriete Metal Song (op alfabet) #2
zoeken in:
0
geplaatst: 6 november 2017, 22:21 uur
0
geplaatst: 7 november 2017, 12:14 uur
Kan de oude Amon Amarth wel een stuk beter hebben dan dat nieuwere spul van ze!
0-4
0-4
0
geplaatst: 7 november 2017, 15:04 uur
De oude Amon Amarth vind ik vaak ook een stuk lekkerder, na Twilight of The Thunder God hebben ze niet veel interessants meer uitgebracht.
Wel jammer, twee eigen inzendingen tegen elkaar. Glass Cloud met een heerlijk nu-metal nummer met gestoorde breakdown, en Amon Amarth met een heerlijke beuker. Voor de eer dan maar:
1-4
Wel jammer, twee eigen inzendingen tegen elkaar. Glass Cloud met een heerlijk nu-metal nummer met gestoorde breakdown, en Amon Amarth met een heerlijke beuker. Voor de eer dan maar:
1-4
0
geplaatst: 7 november 2017, 19:39 uur
Heb niet veel met Korn, dus keuze snel gemaakt, al valt die andere ook niet helemaal mee.
0-3
0-3
0
geplaatst: 7 november 2017, 21:18 uur
1
geplaatst: 7 november 2017, 21:33 uur
Welke blasfemie wordt daar gepleegd tegen mijn inzending van At The Gates' door "trve metalheads" bijna mythisch verklaarde debuutalbum? (al is Drudkh ook sterk materiaal natuurlijk)

0
geplaatst: 7 november 2017, 21:38 uur
Bij deze ga ik ook een puntje aan de underdog geven. Ik mag 'Wolves' van Machine Head graag, maar ik steek graag een handje uit voor de vergeten parels uit het genre. Van mij mag het genre weleens meer vrouwelijks vocalisten hebben zoals Dawn Crosby. Die Nigthwish'en en Epica's laten ze maar een deuntje inzingen voor de nieuwe theatershow van de Efteling. Geef mij in het metalgenre maar een vrouw met de spreekwoordelijke haar op de tanden 
2-1

2-1
1
geplaatst: 7 november 2017, 23:26 uur
Leuk weetje, ten tijde van de opnames van dit album was de drummer 15 jaar, de bassist 16, de gitarist 17 en de zanger 18

0
geplaatst: 7 november 2017, 23:38 uur
Môrthul schreef:
Leuk weetje, ten tijde van de opnames van dit album was de drummer 15 jaar, de bassist 16, de gitarist 17 en de zanger 18
(quote)
Apart ook dat ze op die leeftijd al hun piek bereikten. Winds of Creation is tech-death van de bovenste plank; het latere werk van de band werd steeds minder en minder indrukwekkend.
0
geplaatst: 8 november 2017, 00:47 uur
ASman schreef:
Welke blasfemie wordt daar gepleegd tegen mijn inzending van At The Gates' door "trve metalheads" bijna mythisch verklaarde debuutalbum? (al is Drudkh ook sterk materiaal natuurlijk)
(quote)
Is Slaughter of the Soul niet een mythischer album dan The Red in the Sky is Ours?
1
geplaatst: 8 november 2017, 06:26 uur
The_CrY schreef:
Is Slaughter of the Soul niet een mythischer album dan The Red in the Sky is Ours?
(quote)
Slaughter of the Soul wordt vooral als erg "mainstream" beschouwd. Duizenden metalcore bands zijn ook de riffs van SOTS gewoon schaamteloos beginnen kopiëren.
The Red in the Sky...daarentegen is op dat vlak iets eigenzinniger. Het album wordt door de meer mainstream-georiënteerde metalfans niet zo gesmaakt, maar door de meer 'underground' metalfans wordt het nagenoeg vereerd. Getuige hiervan de cijfers op Metal-Archives: SOTS wordt behoorlijk de grond in geboord, terwijl The Red... zo'n 96% (wat bijzonder hoog is) scoort.
* denotes required fields.