MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: U

zoeken in:

Ik vind eigenlijk dat alle Untitled nummers in een aparte KO moeten spelen.
Untitled wil zeggen dat er geen titel is, dus ook geen titel die met een U begint, dat is duidelijk.
Volkomen terecht dus, dat SR eruit ligt...

remcodulac schreef:
Ik vind eigenlijk dat alle Untitled nummers in een aparte KO moeten spelen.
Untitled wil zeggen dat er geen titel is, dus ook geen titel die met een U begint, dat is duidelijk.
Volkomen terecht dus, dat SR eruit ligt...

Dan moeten we wel het onderscheid maken tussen nummers die geen titel hebben en daarom 'untitled' heten, en nummers die gewoon 'untitled' heten. Succes!

Voor ' "Untitled" ' wil ik natuurlijk wel een uitzondering maken

Nou goed, 5-5 om het spannend te houden.

7. Ultraviolence - Lana Del Rey vs. Undenied - Portishead

1-0

Kom kom...

2-1

Wat Arno zegt. Een nummer kan in feite alleen uitgebracht worden wanneer er een (werk)titel aan is gegeven. Anders zouden we nummers niet van elkaar kunnen onderscheiden. Untitled is dus ook gewoon een titel.

3-4

4-4 Kendrick er ook al uit, pfff. Unbelievable.

Gretz schreef:
Wat Arno zegt. Een nummer kan in feite alleen uitgebracht worden wanneer er een (werk)titel aan is gegeven. Anders zouden we nummers niet van elkaar kunnen onderscheiden. Untitled is dus ook gewoon een titel.

Nee hoor, je kunt ook een album uitbrengen zonder ook maar één titel ergens aan te geven. ( ) en het werk van Gas zijn daar voorbeelden van (al gaf Gas het album wel een titel, maar de nummers zelf niet. Een nummer als Untitled van Interpol wordt duidelijk "Untitled" genoemd. Rate Your Music maakt het onderscheid door [untitled] te gebruiken voor nummers die daadwerkelijk geen titel hebben. Dan is het natuurlijk wachten op de eerste artiest die zijn nummer(s) "[untitled]" gaat noemen.

6-5

8. Under The Sun / Every Day Comes And Goes - Black Sabbath vs. Under the Shadows - Rae Morris

0-1

Wie redt Rae Morris nog even? ?

Het mag niet zijn vrees ik. Maar ach, wij hebben ons best gedaan.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:59 uur

geplaatst: vandaag om 15:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.