Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: U
zoeken in:
1
geplaatst: 14 maart 2018, 11:33 uur
Ik vind eigenlijk dat alle Untitled nummers in een aparte KO moeten spelen.
Untitled wil zeggen dat er geen titel is, dus ook geen titel die met een U begint, dat is duidelijk.
Volkomen terecht dus, dat SR eruit ligt...
Untitled wil zeggen dat er geen titel is, dus ook geen titel die met een U begint, dat is duidelijk.
1
geplaatst: 14 maart 2018, 11:34 uur
remcodulac schreef:
Dan moeten we wel het onderscheid maken tussen nummers die geen titel hebben en daarom 'untitled' heten, en nummers die gewoon 'untitled' heten. Succes!
1
geplaatst: 14 maart 2018, 11:36 uur
Voor ' "Untitled" ' wil ik natuurlijk wel een uitzondering maken 

0
geplaatst: 14 maart 2018, 12:56 uur
Wat Arno zegt. Een nummer kan in feite alleen uitgebracht worden wanneer er een (werk)titel aan is gegeven. Anders zouden we nummers niet van elkaar kunnen onderscheiden. Untitled is dus ook gewoon een titel.
0
geplaatst: 14 maart 2018, 15:16 uur
Gretz schreef:
Wat Arno zegt. Een nummer kan in feite alleen uitgebracht worden wanneer er een (werk)titel aan is gegeven. Anders zouden we nummers niet van elkaar kunnen onderscheiden. Untitled is dus ook gewoon een titel.
Nee hoor, je kunt ook een album uitbrengen zonder ook maar één titel ergens aan te geven. ( ) en het werk van Gas zijn daar voorbeelden van (al gaf Gas het album wel een titel, maar de nummers zelf niet. Een nummer als Untitled van Interpol wordt duidelijk "Untitled" genoemd. Rate Your Music maakt het onderscheid door [untitled] te gebruiken voor nummers die daadwerkelijk geen titel hebben. Dan is het natuurlijk wachten op de eerste artiest die zijn nummer(s) "[untitled]" gaat noemen.
0
geplaatst: 14 maart 2018, 20:04 uur
8. Under The Sun / Every Day Comes And Goes - Black Sabbath vs. Under the Shadows - Rae Morris
0
geplaatst: 15 maart 2018, 20:05 uur
Het mag niet zijn vrees ik. Maar ach, wij hebben ons best gedaan.
* denotes required fields.