Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: U
zoeken in:
0
geplaatst: 7 januari 2018, 00:06 uur
78. Upside Down - Diana Ross vs. Underground Airplay - Joey Bada$$ feat. Big K.R.I.T. & Smoke DZA
0-1
0-1
0
geplaatst: 7 januari 2018, 10:19 uur
4-1
79. Until It Sleeps - Metallica vs. Uzi (Pinky Ring) - Wu-Tang Clan
1-0
79. Until It Sleeps - Metallica vs. Uzi (Pinky Ring) - Wu-Tang Clan
1-0
0
geplaatst: 7 januari 2018, 13:18 uur
80. Used to Be - Weyes Blood vs. Unleash The Beast - Korsakoff, Outblast
1
geplaatst: 7 januari 2018, 14:11 uur
1-2
Jeugdsentiment in optima forma. Volgens mij was dit het huislied van het plaatselijke pop-cultuurpodium waar ik in die tijd veel kwam.
Jeugdsentiment in optima forma. Volgens mij was dit het huislied van het plaatselijke pop-cultuurpodium waar ik in die tijd veel kwam.
0
geplaatst: 7 januari 2018, 17:19 uur
Wat een zooi, dat gabbergestamp. Geen jeugdsentiment hier
Dat ander nummer ook niet heel bijzonder overigens. Dan liever Used to Be van Beach House.
2-2
Dat ander nummer ook niet heel bijzonder overigens. Dan liever Used to Be van Beach House.2-2
1
geplaatst: 7 januari 2018, 17:23 uur
Gabbergestamp?? Kom zeg, dit is een van de weinige epische songs die de hardcorescene heeft voortgebracht 

1
geplaatst: 7 januari 2018, 17:28 uur
jordidj1 schreef:
Gabbergestamp?? Kom zeg, dit is een van de weinige epische songs die de hardcorescene heeft voortgebracht
Hardcore en episch? Sorry jordi, hier moeten we voor de eerste keer geloof ik eens van mening verschillen, vind het verschrikkelijke muziek

2
geplaatst: 7 januari 2018, 17:32 uur
Johnny Marr schreef:
Hardcore en episch? Sorry jordi, hier moeten we voor de eerste keer geloof ik eens van mening verschillen, vind het verschrikkelijke muziek
(quote)
Ik ben dan soms ook net een kech wat dat betreft, elk genre komt wel binnen bij mij.
Niks is onmogelijk, ben op dingen, ongelofelijk.
* denotes required fields.