MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: U

zoeken in:
77. Used to Be - Beach House vs. Untrue - Tchami

78. Upside Down - Diana Ross vs. Underground Airplay - Joey Bada$$ feat. Big K.R.I.T. & Smoke DZA

0-1

4-1

79. Until It Sleeps - Metallica vs. Uzi (Pinky Ring) - Wu-Tang Clan

1-0

80. Used to Be - Weyes Blood vs. Unleash The Beast - Korsakoff, Outblast

1-2

Jeugdsentiment in optima forma. Volgens mij was dit het huislied van het plaatselijke pop-cultuurpodium waar ik in die tijd veel kwam.

Wat een zooi, dat gabbergestamp. Geen jeugdsentiment hier Dat ander nummer ook niet heel bijzonder overigens. Dan liever Used to Be van Beach House.

2-2

Gabbergestamp?? Kom zeg, dit is een van de weinige epische songs die de hardcorescene heeft voortgebracht

jordidj1 schreef:
Gabbergestamp?? Kom zeg, dit is een van de weinige epische songs die de hardcorescene heeft voortgebracht

Hardcore en episch? Sorry jordi, hier moeten we voor de eerste keer geloof ik eens van mening verschillen, vind het verschrikkelijke muziek

Johnny Marr schreef:
(quote)

Hardcore en episch? Sorry jordi, hier moeten we voor de eerste keer geloof ik eens van mening verschillen, vind het verschrikkelijke muziek

Ik ben dan soms ook net een kech wat dat betreft, elk genre komt wel binnen bij mij.
Niks is onmogelijk, ben op dingen, ongelofelijk.

81. U Remind Me - Usher vs. U With Me? - Drake

0-1

O ja, tot de 4 nog.

0-2

Usher? Serieus? Is u with me or what?

Gast
geplaatst: vandaag om 09:37 uur

geplaatst: vandaag om 09:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.