Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: U
zoeken in:
1
geplaatst: 8 januari 2018, 11:48 uur
Simon77 schreef:
1-2, vreemd verhaal hierboven...? Battle is al 9u beslist. Niet dat mij het wat uitmaakt verder...
1-2, vreemd verhaal hierboven...? Battle is al 9u beslist. Niet dat mij het wat uitmaakt verder...
Teunnis had verkeerd gestemd. Kan gebeuren, toch?
1
geplaatst: 8 januari 2018, 11:52 uur
Simon77 schreef:
Zolang niemand een nieuwe battle plaatst lijkt het me dat Teun gewoon zijn stem nog mag aanpassen. Vergelijk het met ladderen waar iemand een foutieve stem ook nog kan wijzigen zolang de organisatie de punten nog niet heeft verwerkt.
0
geplaatst: 8 januari 2018, 18:22 uur
3-3
Wat een gekkigheid bij die vorige battle. The Vaccines zijn gewoon door lijkt mij zo. Maar goed, dat lost Arno wel op.
Wat een gekkigheid bij die vorige battle. The Vaccines zijn gewoon door lijkt mij zo. Maar goed, dat lost Arno wel op.
0
geplaatst: 8 januari 2018, 21:05 uur
Zoveel gekkigheid vind ik het nou ook weer niet. Ik wilde (uiteraard) op Eefje stemmen, soms typ je het wel eens per ongeluk verkeerd om. Toen ik het corrigeerde had ik niet eens door dat het al beslist was (want nog geen nieuwe battle geplaatst)
Aan Arno de zware taak om een oordeel te vellen
Aan Arno de zware taak om een oordeel te vellen

0
geplaatst: 9 januari 2018, 00:19 uur
86. Underneath the Window, Underneath the Sink - The Orchids vs. ÜBerlin - R.E.M.
0-0
0-0
0
geplaatst: 9 januari 2018, 16:18 uur
87. Un Jour... la Mort - Catherine Ribeiro + Alpes vs. Ungirthed - Purity Ring
0
geplaatst: 10 januari 2018, 11:16 uur
* denotes required fields.