MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs Alfabet: U

zoeken in:
Simon77 schreef:
1-2, vreemd verhaal hierboven...? Battle is al 9u beslist. Niet dat mij het wat uitmaakt verder...

Teunnis had verkeerd gestemd. Kan gebeuren, toch?

Simon77 schreef:
1-2, vreemd verhaal hierboven...? Battle is al 9u beslist. Niet dat mij het wat uitmaakt verder...

Zolang niemand een nieuwe battle plaatst lijkt het me dat Teun gewoon zijn stem nog mag aanpassen. Vergelijk het met ladderen waar iemand een foutieve stem ook nog kan wijzigen zolang de organisatie de punten nog niet heeft verwerkt.

3-3

Wat een gekkigheid bij die vorige battle. The Vaccines zijn gewoon door lijkt mij zo. Maar goed, dat lost Arno wel op.

Zoveel gekkigheid vind ik het nou ook weer niet. Ik wilde (uiteraard) op Eefje stemmen, soms typ je het wel eens per ongeluk verkeerd om. Toen ik het corrigeerde had ik niet eens door dat het al beslist was (want nog geen nieuwe battle geplaatst)

Aan Arno de zware taak om een oordeel te vellen

86. Underneath the Window, Underneath the Sink - The Orchids vs. ÜBerlin - R.E.M.

0-0

87. Un Jour... la Mort - Catherine Ribeiro + Alpes vs. Ungirthed - Purity Ring

0-1

0-2

Vage shit zeg, die andere

Johnny Marr schreef:
0-2

Vage shit zeg, die andere

Vond ik ook

88. Undertow - Warpaint vs. Ultralight Beam - Kanye West

4-3

89. Up On The Catwalk - Simple Minds vs. Uno - Muse

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 12:48 uur

geplaatst: vandaag om 12:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.