Muziek / Muziekgames / The Original / Cover K.O.
zoeken in:
0
geplaatst: 9 januari 2018, 20:09 uur
2-2 heb ook niet veel met de cover van Birdy, maar het origineel van Bon Iver overtreft de tegenstand al 

0
geplaatst: 9 januari 2018, 22:38 uur
catdog schreef:
heb ook niet veel met de cover van Birdy, maar het origineel van Bon Iver overtreft de tegenstand al
heb ook niet veel met de cover van Birdy, maar het origineel van Bon Iver overtreft de tegenstand al
4-3 al zijn die andere twee niet verkeerd hoor
30. When Doves Cry [Prince & the Revolution / Ginuwine feat. Timbaland] vs. Bohemian Rhapsody [Queen/ Pentatonix]
0-0
0
geplaatst: 9 januari 2018, 23:20 uur
3-0
Een matige cover van When Doves Cry, een regelrechte k*tcover van BoRhap (wat een verschrikking zeg), en Bohemian Rhapsody zelf vind ik sowieso al vrij matig.
Een matige cover van When Doves Cry, een regelrechte k*tcover van BoRhap (wat een verschrikking zeg), en Bohemian Rhapsody zelf vind ik sowieso al vrij matig.
0
geplaatst: 10 januari 2018, 13:33 uur
31. You Never Can Tell [Chuck Berry / Emmylou Harris] vs. I Know It's Over [The Smiths / Jeff Buckley]
0
geplaatst: 10 januari 2018, 20:31 uur
2-4
32. How Come U Don’t Call Me Anymore [Prince / Alicia Keys] vs. Love Me Like a Man [Bonnie Raitt / Kelly Clarkson]
0-0
32. How Come U Don’t Call Me Anymore [Prince / Alicia Keys] vs. Love Me Like a Man [Bonnie Raitt / Kelly Clarkson]
0-0
0
geplaatst: 12 januari 2018, 16:10 uur
33. Take Me To Church (Hozier/ Demi Lovato) vs. American Woman [The Guess Who / Lenny Kravitz]
0-1
0-1
0
geplaatst: 13 januari 2018, 01:25 uur
34. Nightcall [Kavinsky & Lovefoxxx / London Grammar] vs. Swingin' Party [The Replacements / Lorde
1-0 wist niet dat het een cover was van London grammar. Prachtig nummer
1-0 wist niet dat het een cover was van London grammar. Prachtig nummer
* denotes required fields.