MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Original / Cover K.O.

zoeken in:

87. Can We Still Be Friends [Todd Rundgren / Robert Palmer] vs. Songbird [Fleetwood Mac / Eva Cassidy]
0-1

88. Girl, You'll Be a Woman Soon [Neil Diamond / Urge Overkill] vs. Learning [Perfume Genius / The National]

vs.

0-0

1-0 (en 2-4 voor de vorige).

1-1 Easy. Girl, You'll Be a Woman Soon is ook best een mooi liedje, maar de originele uitvoering van Young vind ik maar matig...

Gretz schreef:
1-1 Easy. Girl, You'll Be a Woman Soon is ook best een mooi liedje, maar de originele uitvoering van Young vind ik maar matig...

Young?

2-1

Neil Young, die ken je toch wel? Ook bekend van nummers als Oh! Carol en Calendar girl.

3-2

remcodulac schreef:
(quote)

Young?

Haha ik haal die twee af en toe wel eens door elkaar. Nu begrijp ik ook waarom ik het nummer in eerste instantie niet kon vinden op spotify

89. Back Door Man [Howlin' Wolf / The Doors] vs. Flume [Bon Iver / Cœur de Pirate]

0-0

Poek schreef:
Neil Young, die ken je toch wel? Ook bekend van nummers als Oh! Carol en Calendar girl.
En later van Pet Shop Boys. Tuurlijk ken ik die.

2-0

3-2

Niemand?

Beslissende stem iemand?

89. Back Door Man [Howlin' Wolf / The Doors] vs. Flume [Bon Iver / Cœur de Pirate]

3-3 (beslissende stem gezocht!)

90. Just an Illusion [BZN / Julia Zahra] vs. Blue Suede Shoes ( Carl Perkins / Elvis Presley)

0-0

4-3

90. Just an Illusion [BZN / Julia Zahra] vs. Blue Suede Shoes ( Carl Perkins / Elvis Presley)

0-1

0-3

Gast
geplaatst: vandaag om 00:56 uur

geplaatst: vandaag om 00:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.