MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / The Original / Cover K.O.

zoeken in:

37. You're Not Alone [Olive / Mads Langer] vs. No Diggity [Blackstreet feat. Dr Dre & Queen Pen / Alice Jemima]

0-2 door die cover van You're Not Alone, die is best k*t.

38. (I Can't Get No) Satisfaction [The Rolling Stones / Otis Redding] vs. Somewhere Only We Know [Keane / Lily Allen]

1-0

2-2 finalewaardige battle

Ik ga mijn stem toch aanpassen. Satisfaction (van Otis welteverstaan) is te goed om tegen te stemmen.

4-2

39. The Man Who Sold the World [David Bowie / Nirvana] vs. Wild is the Wind [Nina Simone / David Bowie]

0-1 weeral een sterke battle, zei het iets makkelijker dan de vorige.

Nieuwe battle plaatsen mag

40. Georgy Porgy [Toto / Eric Benét feat. Faith Evans] vs. Heartless [Kanye West / The Fray]

1-0

41. Landslide [Fleetwood Mac / Glee Cast] vs. Lady Marmalade [The Eleventh Hour / Labelle]

1-0

3-0 jammer van die afgrijselijke Glee-cover wel.

42. Hurt [Nine Inch Nails / Johnny Cash] vs. Twist and Shout [The Isley Brothers / The Beatles]

1-0

4-0

43. Summer Breeze [Seals and Crofts / The Isley Brothers] vs. Mad World [Tears For Fears / Gary Jules]

1-0

44. You Got the Love [Candi Station / Florence + The Machine] vs. Walk This Way ( Aerosmith / Run-DMC feat. Aerosmith)

0-1

Verrassende uitschakeling van Mad World (het andere nummer ken ik wel niet).

Gast
geplaatst: vandaag om 19:48 uur

geplaatst: vandaag om 19:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.