Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2018, 16:59 uur
0
geplaatst: 22 juni 2018, 17:02 uur
Nee, is niet wat ik heb staan (maar op zich zou het natuurlijk mogelijk kunnen zijn dat ze dit "trucje" bij 20 andere nummers ook deden
).
).
0
geplaatst: 22 juni 2018, 17:03 uur
Salvadore schreef:
).
(quote)
Nee, is niet wat ik heb staan (maar op zich zou het natuurlijk mogelijk kunnen zijn dat ze dit "trucje" bij 20 andere nummers ook deden
). Wel van het Viva La Vida album neem ik aan? Dan gok ik nog; Lovers in Japan

0
geplaatst: 22 juni 2018, 17:04 uur
Talk, waarschijnlijk bracht de hypnose ze naar een Kraftwerk-concert
0
geplaatst: 22 juni 2018, 17:07 uur
3. Sting?
Z'n vrouw had namelijk wél een gastrolletje met Phoebe als obsessieve Sting fan.
Z'n vrouw had namelijk wél een gastrolletje met Phoebe als obsessieve Sting fan.
0
geplaatst: 22 juni 2018, 17:07 uur
Open staan nog:
03. Wie was gevraagd een gastrol in Friends te spelen maar weigerde omdat hij niet met Phoebe wilde zingen?
04. Coldplay ging onder hypnose tijdens de opnames van twee bekende nummers, welke ? Nog 1 te raden?
10. Welke band is van de eigen album release-party weggestuurd omdat ze een food fight begonnen?
03. Wie was gevraagd een gastrol in Friends te spelen maar weigerde omdat hij niet met Phoebe wilde zingen?
04. Coldplay ging onder hypnose tijdens de opnames van twee bekende nummers, welke ? Nog 1 te raden?
10. Welke band is van de eigen album release-party weggestuurd omdat ze een food fight begonnen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.