Muziek / Muziekgames / De eeuwig voortdurende MuMeMuziekquiz #2
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2018, 17:15 uur
Nee, 3 is een dierenrechtenactivist
(maar geen idee of dat er mee te maken had)
(maar geen idee of dat er mee te maken had)
0
geplaatst: 22 juni 2018, 17:24 uur
We zijn er wel, het andere Coldplay nummer geef ik weg, het betreft ‘Mylo Xyloto’. Dat wordt toch vooral gokken om de juiste titel te noemen en catdog heeft de eerste al goed beantwoord.
catdog mag de volgende vraag bedenken.
01. Queen [zaaf]
02. Kurt Cobain [zaaf]
03. Morrissey [deric raven]
04. ‘Viva La Vida’ en ‘Mylo Xyloto’ [catdog]
05. ‘Only the Good Die Young’ [catdog]
06. Tom Petty’s nummer ‘American Girl’ [zaaf]
07. Led Zeppelin met het nummer ‘Black Dog’ [chevy]
08. The Beatles [Arrie]
09. Bono [catdog]
10. Nirvana [catdog]
catdog mag de volgende vraag bedenken.
01. Queen [zaaf]
02. Kurt Cobain [zaaf]
03. Morrissey [deric raven]
04. ‘Viva La Vida’ en ‘Mylo Xyloto’ [catdog]
05. ‘Only the Good Die Young’ [catdog]
06. Tom Petty’s nummer ‘American Girl’ [zaaf]
07. Led Zeppelin met het nummer ‘Black Dog’ [chevy]
08. The Beatles [Arrie]
09. Bono [catdog]
10. Nirvana [catdog]
0
geplaatst: 22 juni 2018, 17:34 uur
Die laatste hadden we toch nooit geraden, betreft een Intro 
Volgende vraag volgt rond 19:00

Volgende vraag volgt rond 19:00
0
geplaatst: 22 juni 2018, 19:33 uur
Door met de Trivia!
1. Deze zangeres gaf interesse om '1 Thing' op te nemen, die Amerie tenslotte uitbracht. Als 'troost' gaf producer Rich Harrison haar een andere productie, die Usher al had gebruikt als demo. Hier bleek Usher achteraf niet zo blij om. [Jennifer Lopez] (Titmeister)
2. 'Daddy Lessons' van het 'Lemonade' album van Beyoncé album werd los uitgebracht als single in een samenwerking met welke andere act? [Dixie Chicks] (Arrie)
3. Deze artiest had een korte cameo in de film 'Men in Black II'
4. Na het inzingen van de Bond-tune viel deze artiest door alle inspanning flauw in de studio. De betreffende take werd uiteindelijk gebruikt. Welke song + artiest?
5. Over James Bond gesproken. Welke zangeres scoort momenteel met een 'James Bond'-esque song een hit (overigens niet in Nederland), dankzij een bekende recente film?
6. Wat was de eerste AC/DC single met Brian Johnson op de vocals? [You Shook Me All Night Long] (Titmeister)
7. Welke song van welke artiest wordt gesampled in 'I Want More' van Faithless? [Nina Simone - Tell Me More and More and Then Some] (Arrie)
8. In 2004 namen Beyoncé, Britney Spears en P!nk samen een commercial op voor Pepsi. Welke bekende song coverden ze hier? [Queen - We Will Rock You] (Titmeister)
9. In 2003 kondigde deze artiest zijn pensioen aan. Niets bleek minder waar.
10. Welke bekende Janet Jackson single was in eerste instantie bedoeld als duet?
1. Deze zangeres gaf interesse om '1 Thing' op te nemen, die Amerie tenslotte uitbracht. Als 'troost' gaf producer Rich Harrison haar een andere productie, die Usher al had gebruikt als demo. Hier bleek Usher achteraf niet zo blij om. [Jennifer Lopez] (Titmeister)
2. 'Daddy Lessons' van het 'Lemonade' album van Beyoncé album werd los uitgebracht als single in een samenwerking met welke andere act? [Dixie Chicks] (Arrie)
3. Deze artiest had een korte cameo in de film 'Men in Black II'
4. Na het inzingen van de Bond-tune viel deze artiest door alle inspanning flauw in de studio. De betreffende take werd uiteindelijk gebruikt. Welke song + artiest?
5. Over James Bond gesproken. Welke zangeres scoort momenteel met een 'James Bond'-esque song een hit (overigens niet in Nederland), dankzij een bekende recente film?
6. Wat was de eerste AC/DC single met Brian Johnson op de vocals? [You Shook Me All Night Long] (Titmeister)
7. Welke song van welke artiest wordt gesampled in 'I Want More' van Faithless? [Nina Simone - Tell Me More and More and Then Some] (Arrie)
8. In 2004 namen Beyoncé, Britney Spears en P!nk samen een commercial op voor Pepsi. Welke bekende song coverden ze hier? [Queen - We Will Rock You] (Titmeister)
9. In 2003 kondigde deze artiest zijn pensioen aan. Niets bleek minder waar.
10. Welke bekende Janet Jackson single was in eerste instantie bedoeld als duet?
0
geplaatst: 22 juni 2018, 19:47 uur
Ik geef m. Zocht eigenlijk naar die van Simone.
Bonuspunten nog voor degene die de titel kan noemen

0
geplaatst: 22 juni 2018, 20:23 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.